mammams Skrevet 18. mai 2022 #21 Del Skrevet 18. mai 2022 Jeg er også der. Fyller 48 år til høsten og det føles umulig å holde seg unna sjokolade, smågodt og snacks. Blir bare større og større - og hater det. Kan ikke trene ballspill jeg liker pga artrose i begge knær. Har også den siste tiden tenkt at jeg trenger noe hjelp, en forpliktelse for å kick starte. Har brukt Lifesum tidligere og gått ned 5-6 kilo men holder jo bare ut i noen uker…. Så jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #22 Del Skrevet 18. mai 2022 Jeg klarte det med MYE terapi for å bli frisk i topplokket, da forsvant trangen til å overspise. Så ble jeg opptatt av ernæring og følger bla. Marit Kolby og ernæringsmamma på insta. Marit har gjestet forskjellige podcaster, anbefaler virkelig å sjekke henne ut. Spesielt siste del av den nyeste episoden til Leger om livet. Slanking slik vi ser på det i dag er feil og hjelper få, det handler om mer enn kalorier inn og ut. Jeg har gått ned over 20 kg med å spise råvarebasert, og kuttet ut ultraprosessert mat. Spiser fullfet gresk yoghurt, fløte, helmelk, nøtter og mye god mat og føler meg bedre enn noen sinne. Ønsker deg lykke til ❤️ vet hvor vanskelig det er. Anonymkode: d4b0b...c4d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå