Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har søkt stilling i Alna bydel i Oslo for mange måneder siden. Det var en laaaang søknad hvor jeg dro litt på de positive kvalitetene (;)), og har fått intervjutilbud nå for en liten stund siden.

Jeg vil jo opptre i harmoni med det jeg skrev i søknaden -vet noen hvor man kan lese gjennom innsendte søknader? 

Andre generelle intervjutips er også fint!

Anonymkode: 47ea7...5a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde lagret en kopi av søknaden du sendte inn? Ellers ligger den vel gjerne fortsatt lagret i webcruiter-løsningen som arbeidsgiver har brukt? 

Anonymkode: df870...282

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kanskje du burde lagret en kopi av søknaden du sendte inn? Ellers ligger den vel gjerne fortsatt lagret i webcruiter-løsningen som arbeidsgiver har brukt? 

Anonymkode: df870...282

Takk! Har tilgang til søknaden :)

Generelle tips til intervju? Mitt første.

Anonymkode: 47ea7...5a9

AnonymBruker
Skrevet

Smil når du ankommer, håndhils og presenter deg mens du har øyekontakt med vedkommende. De vil nok spørre om hvorfor du tror du passer til jobben. Kanskje de spør om du kan fortelle om en episode i tidligere jobb som var vanskelig og hvordan du håndterte den. Ofte spør de om 3 positive og negative ting om deg selv. Når intervjuet er ferdig spør de ofte om du har noen spørsmål. Fint å ha noen klare da, så du virker interresert. Skriv også ut vitnemål, attester, referanser, CV åp papir og legg de i en mappe du kan gi dem. Samt utskrift hvor du har skrevet ned referanser. Lykke til! :)

Anonymkode: b7042...7c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...