AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Jeg føler at jeg aldri klarer å gjøre ting bra nok, blir sliten i hodet, får ukontrollert brain fog, klarer ikke multitaske, kjeder meg fort, trenger planer og forandringer, er ikke utadvendt nok, ikke engasjert nok i alt, har dårlig selvfølelse, er i perioder veldig samvittighetsfull og får skyldfølelse. Jeg lengter liksom etter å gjøre noe annet hele tiden. Ha fler og større resultater. Være mer selvsikker. Er så lei av at hjernen min hele tiden skal være sånn halvdeprimert. Jeg er ikke langt nede og sint, men jeg har alt for lett for å kjede meg, synes vi lever et begrenset liv i hamsterhjulet, liker noen ganger ikke meg selv og føle ingen gjør det, har ingen roller jeg vil ha fordi jeg ikke egner meg, og føler noen ganger at jeg mangler respekt fra andre. Jeg er så lei av at hjernen min ikke kan våkne! Kanskje jeg har det for bra. At jeg ikke har kjent på virkelige problemer. At jeg ikke lenger vet hva de vil si å ha det bra? At jeg har fått veldig høye krav? Eller?? Hvordan klare å kontrollere drittfølelser mer? Anonymkode: 8d3d2...277
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Når du først tar deg tid til å forfatte slike innlegg og forvente svar så vil det være en fordel om du også føyer til alder, kjønn, hva du holder på med til daglig, hvilke diagnoser du har osv. Anonymkode: 712f5...b86
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du først tar deg tid til å forfatte slike innlegg og forvente svar så vil det være en fordel om du også føyer til alder, kjønn, hva du holder på med til daglig, hvilke diagnoser du har osv. Anonymkode: 712f5...b86 Kvinne 29 adhd og Asperger. Selvfølgelig tilbakevennende moderat depresjon i tillegg. Jobber i butikk. Anonymkode: 8d3d2...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå