AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Gruer meg så innmari til 17 mai, gruer meg bare til å gå ut til å være blant så mange mennesker. Jeg føler at jeg er nødt til å gjøre siden mannen min ikke har opplevd 17 mai før og dette er første gangen hans men det blir så mange mennesker gruer meg får helt angst av det. Har sagt til han blir ute maks 30 min følger litt på med barnetoget så går jeg rett hjem:/ kan ikke drikke mye vodka kl 10 på morningen, eller er det mange som gjør det? får litt angst blir redd hva andre mennesker tenker om meg 😕 føler meg ikke helt komfortabel ute og det gjør ikke saken bedre når mannen min er med. Anonymkode: db724...b40 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Om du har angst rundt hva folk tenker om deg, anbefaler jeg deg ikke å drikke vodka før du drar ut. Utover det har folk stort sett nok med seg selv, så de vil nok tenke lite på deg (så frem du ikke raver dritings rundt i gatene). Anonymkode: b69a6...358 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du har angst rundt hva folk tenker om deg, anbefaler jeg deg ikke å drikke vodka før du drar ut. Utover det har folk stort sett nok med seg selv, så de vil nok tenke lite på deg (så frem du ikke raver dritings rundt i gatene). Anonymkode: b69a6...358 Kommer ikke til å drikke mye, bare at jeg blir litt brisen og mindre nervøs 😕 er ikke så glad i alkohol akkurat men tenkte bare ta litt. Anonymkode: db724...b40
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Skrevet 16. mai 2022 Det interessante er at folk med angst ubevisst gjør seg selv viktigere enn de er. Andre mennesker bryr seg ikke om deg, du er bare ett av mange, mange ansikter i mengden. Anonymkode: 78c88...583 8 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det interessante er at folk med angst ubevisst gjør seg selv viktigere enn de er. Andre mennesker bryr seg ikke om deg, du er bare ett av mange, mange ansikter i mengden. Anonymkode: 78c88...583 Føler meg ikke viktig, føler meg som dritt og stygg. Føler meg helt jævlig av å være blant folk. Anonymkode: db724...b40
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 Dere må jo ikke gå ut. Dere kan jo se på tv. Anonymkode: dcb3a...782
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere må jo ikke gå ut. Dere kan jo se på tv. Anonymkode: dcb3a...782 Ja, har sagt det tror ikke han helt forstår hvor mye jeg sliter 😕 han vil bare ut for å se siden han aldri har opplevd det. Han sa han kunne gå ut alene det er bare å gå 5 min til barnetoget. Men så føler jeg meg litt slem som ikke blir med han og holder ut i 30 min. Anonymkode: db724...b40
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #8 Skrevet 16. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Føler meg ikke viktig, føler meg som dritt og stygg. Føler meg helt jævlig av å være blant folk. Anonymkode: db724...b40 Poenget var at du sier du får angst av hva folk tenker om deg. Det forutsetter at du tror at de tenker noe om deg. Det gjør de ikke, for så viktig er du ikke. På samme måte som dame nr 82 og mann nr 94 i mengden ikke er noen du tenker noe særlig om, fordi de er ikke viktige for deg. Anonymkode: 78c88...583 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #9 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Føler meg ikke viktig, føler meg som dritt og stygg. Føler meg helt jævlig av å være blant folk. Anonymkode: db724...b40 Men du føler deg viktig om du tror folk følger med på deg. Og hvorfor blir det verre med mannen din? Anonymkode: b69a6...358 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #10 Skrevet 16. mai 2022 Kvifor må du bli med da? Livet er kort. Drit i det vel. Anonymkode: a9479...ee9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #11 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du føler deg viktig om du tror folk følger med på deg. Og hvorfor blir det verre med mannen din? Anonymkode: b69a6...358 Ja, det er ikke noe behagelig. Det sitter nok bare i hjernen og føler det er så vanskelig å få bort 😕 det er ikke noe behagelig for blir så dårlig hver gang 😕 om det er han eller en annen generelt hadde det vært med ei venninne så føler jeg at jeg kunne vært litt mer avslappet. Jeg er ikke helt sikker på hva det er Anonymkode: db724...b40
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #12 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvifor må du bli med da? Livet er kort. Drit i det vel. Anonymkode: a9479...ee9 Ja det har du rett i 😅 Anonymkode: db724...b40
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #13 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Poenget var at du sier du får angst av hva folk tenker om deg. Det forutsetter at du tror at de tenker noe om deg. Det gjør de ikke, for så viktig er du ikke. På samme måte som dame nr 82 og mann nr 94 i mengden ikke er noen du tenker noe særlig om, fordi de er ikke viktige for deg. Anonymkode: 78c88...583 Helt riktig, men så er det tankene som ikke vil gå bort Anonymkode: db724...b40
-venter- Skrevet 16. mai 2022 #14 Skrevet 16. mai 2022 Enig med flere over, vi tenker ikke nok om det. Har mer enn nok med vårt eget. videre lurer jeg på, hvorfor blir det verre med mannen din? Skulle tro det gjorde det bedre.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #15 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det interessante er at folk med angst ubevisst gjør seg selv viktigere enn de er. Andre mennesker bryr seg ikke om deg, du er bare ett av mange, mange ansikter i mengden. Anonymkode: 78c88...583 Det interessante er at folk har denne feilforestillingen. De fleste med angst også vet at man er en i mengden, men får angst likevel. Følelsene henger ikke sammen med fornuften, og nervesystemet spiller ikke på lag og det kan være pga mange ulike årsaker. Anonymkode: 54ddf...179 2
MyMichelle Skrevet 16. mai 2022 #16 Skrevet 16. mai 2022 Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke gått ut. Jeg hadde bedt mannen gå sammen med venner, eller andre kjente. Han ville hatt mer glede av å være sammen med noen som ønsker å være der, enn med meg som ikke ville. Vodka om morgenen har jeg aldri hørt om. Skal ikke 17. mai være barnas dag? De oppdager fort om foreldrene ikke er som de pleier. Foreldrene oppdager det ikke selv, er bare «litt brisen» eller «i godt humør». I Tromsø er det noen som drikker champagne om morgenen, men blir oppfordret til ikke å gjøre det på grunn av barna. Noen utesteder har bestemt seg for ikke å selge alkohol så tidlig, på grunn av barna. Selv går verken jeg eller samboeren ut. Vi ser feiringen på TV. Her er det barnas dag, for voksne som har barn med i toget, og for voksne som vil lufte sine bunader eller kofter. Som en venninne kaller det «Dagen for å se og bli sett.».
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #17 Skrevet 16. mai 2022 -venter- skrev (3 minutter siden): Enig med flere over, vi tenker ikke nok om det. Har mer enn nok med vårt eget. videre lurer jeg på, hvorfor blir det verre med mannen din? Skulle tro det gjorde det bedre. Ja, hadde det vært med ei venninne så hadde det vært litt bedre 😕 men jeg føler at mannen min ser så stygg ut og er bare 170 og litt hårete på armen ber han bruke skjorte ofte når han går ut med meg. Ja jeg vet er litt slem nå men er opptatt av hva andre tenker 😕 jeg vet jeg valgte denne mannen til å gifte meg med men føler høyden spiller også litt inn at det også gjør meg så flau og dårlig 😕 Anonymkode: db724...b40
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #18 Skrevet 16. mai 2022 MyMichelle skrev (2 minutter siden): Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke gått ut. Jeg hadde bedt mannen gå sammen med venner, eller andre kjente. Han ville hatt mer glede av å være sammen med noen som ønsker å være der, enn med meg som ikke ville. Vodka om morgenen har jeg aldri hørt om. Skal ikke 17. mai være barnas dag? De oppdager fort om foreldrene ikke er som de pleier. Foreldrene oppdager det ikke selv, er bare «litt brisen» eller «i godt humør». I Tromsø er det noen som drikker champagne om morgenen, men blir oppfordret til ikke å gjøre det på grunn av barna. Noen utesteder har bestemt seg for ikke å selge alkohol så tidlig, på grunn av barna. Selv går verken jeg eller samboeren ut. Vi ser feiringen på TV. Her er det barnas dag, for voksne som har barn med i toget, og for voksne som vil lufte sine bunader eller kofter. Som en venninne kaller det «Dagen for å se og bli sett.». Har ingen barn, men tenkte bare ta en eller to slurk. Så har kontroll over det. Tenker ikke å drikke meg full heller. Bare litt brisen Anonymkode: db724...b40
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #19 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Gruer meg så innmari til 17 mai, gruer meg bare til å gå ut til å være blant så mange mennesker. Jeg føler at jeg er nødt til å gjøre siden mannen min ikke har opplevd 17 mai før og dette er første gangen hans men det blir så mange mennesker gruer meg får helt angst av det. Har sagt til han blir ute maks 30 min følger litt på med barnetoget så går jeg rett hjem:/ kan ikke drikke mye vodka kl 10 på morningen, eller er det mange som gjør det? får litt angst blir redd hva andre mennesker tenker om meg 😕 føler meg ikke helt komfortabel ute og det gjør ikke saken bedre når mannen min er med. Anonymkode: db724...b40 17.mai er vel en av de få dagene i året hvor nokså mange er brisne allerede ved lunsjtider. Ta deg en knert om du blir roligere av det. Det er vel uansett ikke noe du gjør til daglig. Anonymkode: 618b3...096
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #20 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Føler meg ikke viktig, føler meg som dritt og stygg. Føler meg helt jævlig av å være blant folk. Anonymkode: db724...b40 Men du er jo viktig for han, han synes du er fin og han er jo glad i deg. Det er jo det som er viktig. Du greier nok en halvtime, eller så. Det går nok bra. Alle er egentlig opptatt av sitt, så du er jo bare en i mengden. Dette greier du! Jeg har trua på deg!! Og det uten alkohol! Anonymkode: dcb3a...782 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå