AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Hver eneste gang. I dag hadde ungen et utbrudd midt i gaten. Skrek. Var tydeligvis veldig trøtt. Jeg er høygravid, og kan ikke bære han. Jeg satt meg ned med han og sa at vi kunne gå hjem nå, men at han måtte gå selv. (Han ville bæres) Mannen sendte mange meldinger, han stod på verandaen å så på. Fikk melding "Hva holder du på med?? Hvorfor sitter du der? Ser utrolig dumt ut' Da jeg kom inn spurte han hvorfor jeg i det hele tatt dro han med ut. (Sønnen maste om å gå ut i gaten og jeg sa ja). Føler jeg blir beskyldt for alt mulig. Ja han skrek, men HVA FAEN skulle jeg gjøre? Sånn er det med barn. Slutt å beskylde meg for at det var rart å gå ut med han osv... Ja, det var ikke gøy - men istedenfor å støtte meg så kommer han bare med dømmende og rare kommentarer. Han kan finne på å gå, late som om vi er ukjente om sønnen trasser. I natt så gren han litt, og mannens kommentarer var "Arhh! Herregud" Hvorfor komme med sånne uttrykk hele tiden? Ja jeg synes OGSÅ det er kjipt når ting går skeis, men jeg står i det. Jeg er drittlei kommentarer. Han ble tydeligvis flau over meg i gaten. Overreagerer jeg eller...? Anonymkode: 4bfc8...e58
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Mannen din høres ut som en kronidiot. Forstår ikke hvordan barn funker. Forstår ikke hvordan man skal være i forhold. Har han mye selvinnsikt når han roer seg eller er han alltid slik? Anonymkode: 12a3d...097 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 Gratulerer, du får snart barn nr 3 i hus. Nei, du overreagerer ikle. Mannen din er en som ikke har empati. Forstår han ikke barn??? Du får spørre han om hva han synes han bidrar med i oppdragelsen og husholdningen (og forholdet), også tar du det deretter. Spør han også om hvordan han tror hans kommentarer hjelper. Anonymkode: cce59...b18 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Mannen din høres ut som en kronidiot. Forstår ikke hvordan barn funker. Forstår ikke hvordan man skal være i forhold. Har han mye selvinnsikt når han roer seg eller er han alltid slik? Anonymkode: 12a3d...097 Han sier ofte unnskyld etterpå, men jeg synes ikke det hjelper. Hver eneste gang så blir jeg stående alene midt opp i situasjonene, og det er ikke noe samarbeid når han kan finne på å stikke. Anonymkode: 4bfc8...e58
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han sier ofte unnskyld etterpå, men jeg synes ikke det hjelper. Hver eneste gang så blir jeg stående alene midt opp i situasjonene, og det er ikke noe samarbeid når han kan finne på å stikke. Anonymkode: 4bfc8...e58 Hvorfor i all verden har du to barn med en sånn tulling Anonymkode: 665e9...f52 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Han sier ofte unnskyld etterpå, men jeg synes ikke det hjelper. Hver eneste gang så blir jeg stående alene midt opp i situasjonene, og det er ikke noe samarbeid når han kan finne på å stikke. Anonymkode: 4bfc8...e58 Å du fortsetter å være sammen med han fordiiii? Anonymkode: 67e8d...4dc
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #8 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hver eneste gang. I dag hadde ungen et utbrudd midt i gaten. Skrek. Var tydeligvis veldig trøtt. Jeg er høygravid, og kan ikke bære han. Jeg satt meg ned med han og sa at vi kunne gå hjem nå, men at han måtte gå selv. (Han ville bæres) Mannen sendte mange meldinger, han stod på verandaen å så på. Fikk melding "Hva holder du på med?? Hvorfor sitter du der? Ser utrolig dumt ut' Da jeg kom inn spurte han hvorfor jeg i det hele tatt dro han med ut. (Sønnen maste om å gå ut i gaten og jeg sa ja). Føler jeg blir beskyldt for alt mulig. Ja han skrek, men HVA FAEN skulle jeg gjøre? Sånn er det med barn. Slutt å beskylde meg for at det var rart å gå ut med han osv... Ja, det var ikke gøy - men istedenfor å støtte meg så kommer han bare med dømmende og rare kommentarer. Han kan finne på å gå, late som om vi er ukjente om sønnen trasser. I natt så gren han litt, og mannens kommentarer var "Arhh! Herregud" Hvorfor komme med sånne uttrykk hele tiden? Ja jeg synes OGSÅ det er kjipt når ting går skeis, men jeg står i det. Jeg er drittlei kommentarer. Han ble tydeligvis flau over meg i gaten. Overreagerer jeg eller...? Anonymkode: 4bfc8...e58 har han en diagnose eller? altså din mann. Eller er ikke skruene helt skrudd fast? for han er ikke normal. asberger? Anonymkode: 55fab...cde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå