Gå til innhold

jeg og far skal gå fra hverandre, han mener han skal ha barna fordi jeg er bifil, har dette noe og si?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen ble sammen når vi var 15 og 17, giftet oss når vi var 20 og 22, nå er vi 40 og 42 og bestemt oss for og skilles da far i huset ikke har mer følelser for meg og han har fått god kontakt med barndomsvenninnen sin som han var en del sammens med i barndommen, de har hatt kontakt hele tiden, men i Januar skilte hun seg og kom seg vekk fra ektemannen som ikke var grei, Nå ønsker mannen og skilles, og jeg sier at jeg ikke ønsker det,men det hjelper ikke.

Jeg skal flytte 1 Juni da har jeg fått leie nærheten av skolen til barna som er 12,15 og 17, har også en på snart 21, men han flytter for seg selv til høsten siden han skal studere et stykke unna. Nå mener far at han bør ha barna mest siden jeg er bifil, jeg ønsker 50/50, han truer med rettsak, men har det noe og si at jeg er bifil i denne saken?

Anonymkode: ee02c...b2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

Anonymkode: 45e36...a2f

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

For å svare deg alvorlig: Nei, det vil ikke ha noen ting å si. 

Anonymkode: 45e36...a2f

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Lol. Nei

Anonymkode: 6c4c0...c35

• Liker 2
Skrevet

I all verden🙈 Du skjønner at din legning ikke har betydning for barnefordeling? Selvfølgelig har ikke det noen betydning!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Bettyspaghetti skrev (Akkurat nå):

I all verden🙈 Du skjønner at din legning ikke har betydning for barnefordeling? Selvfølgelig har ikke det noen betydning!

jeg skjønner jo det,men han er så sikkert på at det gjør det, så da blir jeg usikker

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bare håpe at han tar det opp. Hvis han gjør det seriøst, tror jeg du får foreldreansvaret alene. De vil da lure på hvor moden og oppegående denne faren er.

Anonymkode: 76c63...282

• Liker 6
Skrevet

I alle dager. Den må han lenger ut på landet med 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan bare håpe at han tar det opp. Hvis han gjør det seriøst, tror jeg du får foreldreansvaret alene. De vil da lure på hvor moden og oppegående denne faren er.

Anonymkode: 76c63...282

Ja, det tror jeg bare slår tilbake på han, så kan nesten håpe..
Men kan du ikke ligge litt i forkant, og ta vare på meldinger/ bevis på dårlig oppførsel fra hans side? 
Dere skal jo hvert fall ha 50/50. 

Anonymkode: 96841...329

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han bør ha barna minst, når det er han som avbryter forholdet. Ja, da sier du at "javel, da blir det rettsak..". Stå på ditt!

Anonymkode: a3560...2aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo barna som har mest å si i denne saken, så lenge begge foreldre ønsker å ha barna sine. 50/50 på papiret, så beveger ungene seg mellom hjemmene som det passer. Fint at du skal bo nær skolen, blir nok til at ungene er en del hos deg på grunn av det. Så sier du at han gjerne må ta opp på familievernkontoret at han mener at barna ikke kan bo halvparten av tiden hos deg, fordi du er bifil. 

Anonymkode: e3a65...0e9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det tror jeg bare slår tilbake på han, så kan nesten håpe..
Men kan du ikke ligge litt i forkant, og ta vare på meldinger/ bevis på dårlig oppførsel fra hans side? 
Dere skal jo hvert fall ha 50/50. 

Anonymkode: 96841...329

Ja tar vare på alt, vi bor jo sammen ennå.. er bare redd han setter opp barna mot meg, for det har han vert flink til så lenge vi har vert sammen, bare de 2 største som aldri har gått med på det,mens de 2 minste er sikkelig pappagutter

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du både flytte ut og ha barna mindre, da det er han som vil ut av forholdet? Dette er urettferdig. 

Anonymkode: a8fbc...091

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Han bør ha barna minst, når det er han som avbryter forholdet. Ja, da sier du at "javel, da blir det rettsak..". Stå på ditt!

Anonymkode: a3560...2aa

Jaha, er det en generell regel tenker du?

Anonymkode: 4b59d...051

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo strengt tatt bare 12 åringen det kanskje blir en diskusjon om? Men nei, dun legning har ingenting å si, snarere tvert i mot. Hva gjør han om noen av barna er skeive da? 

Anonymkode: 5e42f...0f0

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det noe han mener betyr noe nå, men ikke i de årene dere var sammen? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

jeg skjønner jo det,men han er så sikkert på at det gjør det, så da blir jeg usikker

Jeg er 100% sikker på at du må betale meg 50.000 kr. for å ha lest hele tråden din. Har aldri vært mer sikker på noe i hele livet mitt.

Skriv postadressen din, så sender jeg deg kontonummeret mitt så vi får det unnagjort.

Nei men seriøst, har du blitt gaslightet og manipulert i årevis av denne mannen? Brytt deg helt ned slik at du ikke klarer å evaluere helt selvsagte ting på egen hånd? Noe annen grunn til at du i det hele tatt vurderer i ett eneste sekund at han har rett her, kan jeg ikke tenke meg. Bortsett fra trolling. Uansett har du min medfølelse!

Anonymkode: 1078b...707

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg skal flytte 1 Juni da har jeg fått leie nærheten av skolen til barna som er 12,15 og 17, har også en på snart 21, men han flytter for seg selv til høsten siden han skal studere et stykke unna. Nå mener far at han bør ha barna mest siden jeg er bifil, jeg ønsker 50/50, han truer med rettsak, men har det noe og si at jeg er bifil i denne saken?

Nei, og hvis han prøver å ta den igjen, varsler du at du vil ha dem 100%, og kreve besøksforbud, siden han tydeligvis planlegger at barna skal være del av hans seksualitet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

🤣🤣🤣

Lykke til med det argumentet på mekling🙈

Uansett er barna så stor at det hovedsakelig er 12 åringen det gjelder, men når de er 12 har de mye å si om saken selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva sier ungene? De har alle et ord med i laget her siden de er så store!

Din legning har betydning liksom... jeg skulle skjønt det om du var en dømt pedofil, men hallo. Enkelte sier sannelig mye rart 😂

Anonymkode: b6747...d21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...