Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er øyeblikk i uke 11 (10+6 idag) og følte jeg kjente igjen den følelsen jeg ser andre beskriver når de sier de følte liv første gang. Lå helt rolig i sengen idag tidlig og kjente minibobler der hvor baby ligger. Men er ikke det litt tidlig? 

Anonymkode: 64ef4...6ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo.

Anonymkode: d0829...14d

AnonymBruker
Skrevet

Kjente absolutt ingenting før etter uke 17-18. Og jeg er førstegangs. Det hørtes veldig tidlig ut å kjenne liv i uke 11.

Anonymkode: 727f9...69d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er øyeblikk i uke 11 (10+6 idag) og følte jeg kjente igjen den følelsen jeg ser andre beskriver når de sier de følte liv første gang. Lå helt rolig i sengen idag tidlig og kjente minibobler der hvor baby ligger. Men er ikke det litt tidlig? 

Var tarmen din. Babyen er noen millimeter

Anonymkode: a915c...bbb

AnonymBruker
Skrevet

Det kalles luft i magen. 

Anonymkode: c868d...a7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjente liv da jeg var elleve uker. Det var to inni der 😊

Anonymkode: 18902...8da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Var tarmen din. Babyen er noen millimeter

Anonymkode: a915c...bbb

Babyen er heller knappe 4 cm lang. Men har korte lemmer og svømmer i et hulrom med mye væske. Kan i tillegg ikke generere særlig kraft. Det er nok tarmbevegelser, akkurat som folk har fantomspark etter fødsel. Det kan kjenner veldig likt ut.

Anonymkode: d5d93...a6b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Okei, takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjente liv første gang i uke 13+2, andregangs med morkaken bak. Er sikker på at det var babyen også og fikk bekreftet på ultralyd, da kjente jeg det boblet inni magen samtidig som jeg så at den beveget seg skikkelig på skjermen 👍🏻 Kjent bevegelsene sterkere og sterkere siden, og så utenpå magen fra uke 15. er må i uke 18 straks og er nå tydelige bulinger utenpå magen og tydelige bevegelser inni magen. 

Anonymkode: dd8fd...ecf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...