Gå til innhold

Fullstendig uakseptabelt med joggesko til bunad?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en rygg som truer med å bryte sammen (prolaps som ligger å lurer), og vurderer derfor å gå for svarte joggesko til bunaden i morgen. Er det fullstendig uakseptabelt?

Anonymkode: 69590...f5b

AnonymBruker
Skrevet

Heller joggesko til bunad enn ødelagt rygg, altså.

Anonymkode: 5174c...69e

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det går fint, ingen bryr seg.

AnonymBruker
Skrevet

Er nå helt greit det👍🏼 Hvorfor i alle dager skal du risikere å få store ryggsmerter fordi noen andre mener ditt eller datt??

Anonymkode: f0990...7fc

• Liker 3
Skrevet

Gå med joggesko, og ikke bry deg hva andre måtte mene om det.

AnonymBruker
Skrevet

Gå med jobbegsko om du synes å unngå ubehag er viktigere enn friheten og slevstendigheten våre forfedre kjempet for.

Anonymkode: 6a772...74d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gå med jobbegsko om du synes å unngå ubehag er viktigere enn friheten og slevstendigheten våre forfedre kjempet for.

Skjønner ikke sammenhengen?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror jeg skal ha joggesko til toget. Dumt å bli sykemeldt på grunn av sko. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da syns jeg faktisk et elendig skriftspråk er verre enn et par svarte joggesko til bunaden.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den friheten handler jo også om frihet til å velge vekk høye hæler. Og takk for det.

Anonymkode: 4cf10...ac3

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det går bare ikke an!

Anonymkode: 5c078...b69

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg skal ha svarte, nøytrale joggesko til bunaden. Vonde føtter, eller rygg, ødelegger jo hele dagen. I verste fall livet, for din del, en prolaps skal man ikke kimse av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har en rygg som truer med å bryte sammen (prolaps som ligger å lurer), og vurderer derfor å gå for svarte joggesko til bunaden i morgen. Er det fullstendig uakseptabelt?

Selvsagt er det greit. Det er greit selv om du bare liker joggesko bedre enn bunadsko. Trenger null grunn til å ha på deg de skoa du liker.

Ja, du støter ett og annet stakkarslig menneske som har valgt å vøre en slik person som synes det har rett til å mene noe negativt om hva andre folk har på seg. Er det negativt? Nei. Vi bør alle søke å gjøre ting slike mennesker misliker. :)  Jeg vil faktisk si at verden blir et bedre sted om slike folk konstant har innen syne noe å bli støtt over.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan er frihet og joggesko motsetninger? Er joggesko folkeskoen i Russland, eller noe? Slik at man ved å trekke på eg et par Adidas med ok demping roper «jeg støtter diktatur generelt og Putin spesielt!» I så fall bør nok vg dekke dette i løpet av dagen, altså. :ironi:

Anonymkode: a98b6...cba

• Liker 4
Skrevet

Jeg vurderte et par helt svarte joggesko med svart såle til bunaden, men fikk meg heldigvis gode og nye bunadsko i tide. 

Men ungene mine stiller i nye, rene og pene joggesko både gutt/jente til ymse folkedrakter både fra obs, name-it og farmors symaskin - de skal gå langt og leke langt og jeg orker ikke bære unger i skolealder fordi toget gir dem gnagsår. Nye joggesko har de fått til 17 mai ofte. Gjerne med glitter og blinkelys 😜

Skrevet

Ja, så lenge de er hele og rene. Om de er møkkete har jeg god erfaring med å vaske joggesko med vanish og oppvaskbørste. 

Annonse
Skrevet

Jepp, ok!

Gjest Albbas
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

De kjempet i bunadssko da, eller? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

De to første årene etter svangerskap og fødsel hadde jeg svarte joggesko til bunaden min fordi jeg slet med bekkenløsning.

Anonymkode: 48fab...1b7

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan er frihet og joggesko motsetninger? Er joggesko folkeskoen i Russland, eller noe? Slik at man ved å trekke på eg et par Adidas med ok demping roper «jeg støtter diktatur generelt og Putin spesielt!» I så fall bør nok vg dekke dette i løpet av dagen, altså. :ironi:

Anonymkode: a98b6...cba

Russere elsker faktisk Adidas, så morsomt at du sier det :fnise:

Anonymkode: 5ae92...abe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bunadsskoene mine var plutselig blitt for små i en alder av 30 år! Beina vokste sikkert når jeg gikk gravid🤷‍♀️ var for seint ute med å prøve de på, så jeg går for joggesko i morgen! Bunaden min er såpass lang at det ikke kommer til å syntes så godt + det er mye mer behagelig med en aktiv 1,5 åring😊

Anonymkode: 99421...3da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...