Gå til innhold

Er det fy å gå med joggesko på 17 mai?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre så passer jeg ikke inn i bunaden i år 😅 Jeg har en lang, fin, skulderdekkende sommerkjole som jeg tenkte å bruke istedenfor. Det blir mye gåing og jeg kommer ikke til å klare å ha på høye heler.

Er det teit eller fy å ha på helt enkle hvite joggesko?

Har nå vært på 3 sko butikker for å finne pensko, men ingen har noe igjen i min størrelse 😨

Anonymkode: 1f690...8ca

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går i joggesko. Men det er pga en skade sånn at jeg aldri kan ha noe annet enn helt flate eller joggesko. Så lenge de er rene og enkel blir det nok fint.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de er hele og rene!

Anonymkode: b9365...636

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joggesko er mangfold, kjør på. 

Anonymkode: 0574d...7d1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å ha joggesko til bunaden i år. På grunn av en skade, og at det er viktigere for meg å være med enn å ha perfekt antrekk. Kommer sikkert til å ha solbriller til bunaden også. Fordi helsa er viktigst.

Anonymkode: 16c62...f93

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må gå med joggesko på grunn av problemføtter. Bruker selvsagt ikke noen stygge. De er fine og hvite som jeg bruker til en enkel kjole. 

Anonymkode: 84da6...f57

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ha joggesko, hva andre mener om det er ikke mitt problem. :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dessverre så passer jeg ikke inn i bunaden i år 😅 Jeg har en lang, fin, skulderdekkende sommerkjole som jeg tenkte å bruke istedenfor. Det blir mye gåing og jeg kommer ikke til å klare å ha på høye heler.

Er det teit eller fy å ha på helt enkle hvite joggesko?

Har nå vært på 3 sko butikker for å finne pensko, men ingen har noe igjen i min størrelse 😨

Anonymkode: 1f690...8ca

det får så være, bruker det for det :)

Anonymkode: cc4b0...06c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg må gå med joggesko på grunn av problemføtter. Bruker selvsagt ikke noen stygge. De er fine og hvite som jeg bruker til en enkel kjole. 

Anonymkode: 84da6...f57

Samme her. Har kjøpt meg nye hvite joggesko som passer til kjolen. Trengte nye uansett så det passet greit å kjøpe nå så de er rene i morgen.

Anonymkode: a825c...6b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og dersom jeg hadde kommet inn i bunaden hadde det blitt sorte joggesko. Har flotte bunadstøvletter men beina klarer det ikke lengre.

Anonymkode: a825c...6b2

Skrevet

Her blir det joggesko til bunaden mens vi går i tog, og pensko når vi er på feiringen etterpå 😊

AnonymBruker
Skrevet

Tar på et par svarte snøresko fra Guess. Skal være mye ute, nytter ikke med selskapssko. Grus og gress overalt. 

Anonymkode: 280f8...4f6

AnonymBruker
Skrevet

Ha på deg akkurat det du vil og ikke bry deg om 17.mai politiet.  Jeg skal ha bunad, men tar støvletter på, og skjerf som ikke hører til bunaden. Bunadsko passer dårlig med slaps og kulde.

Anonymkode: d46c5...319

AnonymBruker
Skrevet

Comfort er viktigere enn estetikk.
Er såpass selvsikker at hva andre tenker om mitt skotøy, det kunne ikke brydd meg mindre

Anonymkode: e4256...3f6

AnonymBruker
Skrevet

Joggesko er helt innenfor. Men bør være rene og ikke slitt. 

Anonymkode: d2169...e1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...