Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

jeg og samboeren min har vært sammen i tre år. Vi har hatt gode og dårlige tider sammen, men det har aldri føltes ut som det er på vei til å ta slutt, før nå.

Problemene for meg er at vi ikke «klikker» så bra lenger. Vi er sjelden intime (selv om det er bra når vi først er det), og jeg sliter litt med at han ikke er det jeg følte at jeg trengte i han jeg skulle ende opp med, på en måte. I tillegg pleide vi å leve mye mer likt (studere lignende fag, jobbe like mye). Nå er jeg redd vi vokser fra hverandre.

jeg er så fryktelig glad i han, men er mye trist for tida. Jeg vet ikke om jeg har begynt å sørge allerede eller hva som er greia. Har noen råd til hvordan man finner ut av sånn som dette? Eventuelt - vet noen om det pleier å «gå sin gang»? Drit sliten av å prøve å finne ut av det også…

håper noen har råd. Hilsen K25

Anonymkode: f3d99...a85

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere tatt en prat om det? Kanskje han kjenner på den samme distansen?

Anonymkode: b8522...c2b

Gjest Hippokrates
Skrevet

Her er det på tide med en lang, god og seriøs prat mellom dere om forventninger, følelser og fremtid sammen, uten at dere har som inngang å gjøre det slutt.

Kanskje finner dere ut av det. Kanskje ikke. Men praten må til. 

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste problemet der er at han ikke sier stort. Han er ikke så glad i ord og det er generelt vanskelig å vite hva han føler, for han sier det ikke før han føler seg tvunget opp i et hjørne. Men jeg skal definitivt prøve. Takker for svar.

Anonymkode: f3d99...a85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...