Gå til innhold

LOTR-fans fullstendig "blown away" etter å ha sett den nye TV-serien

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

One fan wrote: 'After meeting the showrunners, their passion & knowledge made me feel like they were one of us, they get it. I’m feeling very optimistic!’

Another fan commented: ‘I must say: after meeting them, I feel the show is in VERY good hands,’ they wrote, before adding: ‘The makers of this show know and get Tolkien and are completely passionate about it. Their answers to my questions surpassed my wildest expectations of their fandom.’

A third viewer took to TikTok to share their excitement, saying that those who are ‘looking forward to the series’ will be ‘well rewarded,’ and those ‘on the fence’ should ‘put their fears to rest’. ‘We, as Tolkien fans, are in good hands!’ he said. ‘Above and beyond, I was absolutely blown away by the footage. I cannot wait to see more – it’s just beyond words.’

https://finance.yahoo.com/news/lord-rings-tolkien-fans-share-073147826.html

Anonymkode: f19a1...401

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert en bra serie for barn, men tviler på at det er noe en voksen person vil synes er bra.

Anonymkode: 94315...bb5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sikkert en bra serie for barn, men tviler på at det er noe en voksen person vil synes er bra.

Jeg tror jeg kommer til å like den 😄 Deilig å få være litt barnlig iblant. Stor fan av bøkene og de andre filmene.

Anonymkode: 69da4...300

AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: d51f5...732

AnonymBruker
Skrevet

Er dette de samme "superfans" som var innleide skuespillere slik at de kunne sitte og prisgi gjentagende slik at klippene de kunne vise på youtube etterpå ble så cringe som overhodet mulig?

Anonymkode: 356b5...686

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror jeg kommer til å like den 😄 Deilig å få være litt barnlig iblant. Stor fan av bøkene og de andre filmene.

Nå er historien i denne serien satt flere tusen år før hendelsene i Ringenes Herre bøkene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå er historien i denne serien satt flere tusen år før hendelsene i Ringenes Herre bøkene.

Derfor jeg sier at "jeg tror jeg kommer til å like den" 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Uff ringenes herre, kjedeligste jeg har sett. Godt å holde se unna 😊

Anonymkode: b7571...f02

Skrevet

Som storfan av spesielt filmene (innholdet i bøkene er særdeles bra og dypt, men temmelig tungrodd å lese) så er jeg særdeles skeptisk. Jeg kan ikke forstå at dette kan kan måle seg med filmene på noen måte.

Ingenting er bedre enn om jeg tar feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...