AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 One fan wrote: 'After meeting the showrunners, their passion & knowledge made me feel like they were one of us, they get it. I’m feeling very optimistic!’ Another fan commented: ‘I must say: after meeting them, I feel the show is in VERY good hands,’ they wrote, before adding: ‘The makers of this show know and get Tolkien and are completely passionate about it. Their answers to my questions surpassed my wildest expectations of their fandom.’ A third viewer took to TikTok to share their excitement, saying that those who are ‘looking forward to the series’ will be ‘well rewarded,’ and those ‘on the fence’ should ‘put their fears to rest’. ‘We, as Tolkien fans, are in good hands!’ he said. ‘Above and beyond, I was absolutely blown away by the footage. I cannot wait to see more – it’s just beyond words.’ https://finance.yahoo.com/news/lord-rings-tolkien-fans-share-073147826.html Anonymkode: f19a1...401
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Sikkert en bra serie for barn, men tviler på at det er noe en voksen person vil synes er bra. Anonymkode: 94315...bb5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikkert en bra serie for barn, men tviler på at det er noe en voksen person vil synes er bra. Anonymkode: 94315...bb5 Jeg tror jeg kommer til å like den 😄 Deilig å få være litt barnlig iblant. Stor fan av bøkene og de andre filmene. Anonymkode: 69da4...300
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 Er dette de samme "superfans" som var innleide skuespillere slik at de kunne sitte og prisgi gjentagende slik at klippene de kunne vise på youtube etterpå ble så cringe som overhodet mulig? Anonymkode: 356b5...686 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror jeg kommer til å like den 😄 Deilig å få være litt barnlig iblant. Stor fan av bøkene og de andre filmene. Anonymkode: 69da4...300 Nå er historien i denne serien satt flere tusen år før hendelsene i Ringenes Herre bøkene. Anonymkode: 94315...bb5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå er historien i denne serien satt flere tusen år før hendelsene i Ringenes Herre bøkene. Anonymkode: 94315...bb5 Derfor jeg sier at "jeg tror jeg kommer til å like den" 😄 Anonymkode: 69da4...300
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #8 Skrevet 16. mai 2022 Uff ringenes herre, kjedeligste jeg har sett. Godt å holde se unna 😊 Anonymkode: b7571...f02
Tabris Skrevet 16. mai 2022 #9 Skrevet 16. mai 2022 Som storfan av spesielt filmene (innholdet i bøkene er særdeles bra og dypt, men temmelig tungrodd å lese) så er jeg særdeles skeptisk. Jeg kan ikke forstå at dette kan kan måle seg med filmene på noen måte. Ingenting er bedre enn om jeg tar feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå