AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Han er relativt nyskilt og ønsker å ta det rolig med oss to. Jeg tviler ikke på at han liker meg, at han bare treffer meg, og at han vil det skal bli noe mer, men han trenger altså tid til å la relasjonen utvikle seg. Jeg respekterer naturligvis dette, men kjenner det er vanskelig å holde igjen. Har lyst til å se han, være inntil han, etter hvert presentere han for de andre i livet mitt. Hva er best for å ikke skremme bort en som vil, men samtidig ikke må mases på? Skal jeg vise at jeg er tilgjengelig, trygg og interessert? Eller skal jeg trekke meg mer tilbake, gi han plass, la han savne meg? Anonymkode: 3c010...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Han vil bare ha sex og nærhet. Dropp ham. Anonymkode: b391b...3e8 5 7
Gjest CamillaCollett Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 Er du tilgjengelig, trygg og interessert, så viser du det. Respekter behovet hans og ikke spill spill. Samtidig må du jo se an dine egne behov også, det samme må han. Alt skal ikke bare foregå på hans premisser.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han vil bare ha sex og nærhet. Dropp ham. Anonymkode: b391b...3e8 Så svart-hvitt er det ikke, nei. Anonymkode: 3c010...bc2 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så svart-hvitt er det ikke, nei. Anonymkode: 3c010...bc2 Selvfølgelig er det det. Ikke innbill deg at han plutselig skal få sterkere følelser. Det er bekvemmelig for ham å skylde på at han er nyskilt. Det hadde ikke hindret ham hvis han virkelig ville ha et forhold med deg. Anonymkode: b391b...3e8 7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig er det det. Ikke innbill deg at han plutselig skal få sterkere følelser. Det er bekvemmelig for ham å skylde på at han er nyskilt. Det hadde ikke hindret ham hvis han virkelig ville ha et forhold med deg. Anonymkode: b391b...3e8 Vi er jo fortsatt i en innledende datingfase. Jeg vet ikke selv ennå om jeg vil ha et forhold med han eller ikke, så godt kjenner vi hverandre ikke. Men jeg ser et potensiale der som jeg gjerne vil utforske. Spørsmålet er hvordan jeg best kan hensynta hans tempo så vi sammen kan se hvordan det utvikler seg 😊 Anonymkode: 3c010...bc2 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 CamillaCollett skrev (8 minutter siden): Er du tilgjengelig, trygg og interessert, så viser du det. Respekter behovet hans og ikke spill spill. Samtidig må du jo se an dine egne behov også, det samme må han. Alt skal ikke bare foregå på hans premisser. Takk for svar. Du har kanskje rett i at jeg bare bør være som jeg er, uten å pushe. Er nok ikke en spiller i denne datingverden 🙃 Anonymkode: 3c010...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #8 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han vil bare ha sex og nærhet. Dropp ham. Anonymkode: b391b...3e8 Første jeg tenkte på og. Vær litt obs på slike menn/kvinner visst du ikke selv er bare ute etter sex og nærhet når det passer deg. Les boken hektet på håp og kjærlighet av Gran. Min erfaring (jeg er kvinne) er at de mennene som har vært veldig forelsket i meg kontakter meg heletiden (mer eller mindre). Han jeg er gift med er fortsatt oppslukt i meg og ønsker mye nærvær med meg og vil ofte at jeg skal legge meg i armkrokens hans fortsatt (vi har vært sammen i over 22 år). Noen menn som jeg datet før ham har jeg skjønt nå i ettertid at dem holdt bare på meg frem til de fant noe bedre. Anonymkode: 8a6e7...dfb 3 3
anonymbruker2312 Skrevet 16. mai 2022 #9 Skrevet 16. mai 2022 Jeg er nok som deg, som blir med en gang veldig betatt når jeg først finner noen som er et potensiale i fremtiden. Får lyst til å være med vedkommende hele tiden, hver dag, si alt jeg har på hjertet og være intime hele tiden. Men, i dette tilfellet, så har han selv sagt at han vil ta det rolig. I utgangspunktet så ville jeg ha sagt at når en mann sier det, så er det mest sannsynlig fordi han er usikker på deg og han. Menn har som regel en tendens til å vite med en gang om du er et potensiale eller ikke når det kommer til forhold langsiktig. Men igjen, det som blir så vanskelig, er jo at man aldri vet for sikkert. Kanskje han virkelig trenger tid til å se hvordan det utspiller seg. Så, jeg anbefaler deg til å ta det rolig. Ikke være for "masete" eller for "på", la han også ta initiativet litt. Du kan for eksempel spørre han en dag om å møtes, og la han ta initiativet til det en annen dag. Og vær så snill: vent med det intime. Det beste er å la det gå 2-3 måneder før sex er innblandet, for på den måten kan du virkelig se om vedkommende er der kun for det seksuelle eller ikke. Er han kun ute etter sex, så vil han aldri gidde å vente så lenge med akkurat deg. Da går han jo bare videre til neste. Men om han virkelig ser et potensiale, så vil ikke disse månedene være et problem for han. 2 1
anonymbruker2312 Skrevet 16. mai 2022 #10 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Første jeg tenkte på og. Vær litt obs på slike menn/kvinner visst du ikke selv er bare ute etter sex og nærhet når det passer deg. Les boken hektet på håp og kjærlighet av Gran. Min erfaring (jeg er kvinne) er at de mennene som har vært veldig forelsket i meg kontakter meg heletiden (mer eller mindre). Han jeg er gift med er fortsatt oppslukt i meg og ønsker mye nærvær med meg og vil ofte at jeg skal legge meg i armkrokens hans fortsatt (vi har vært sammen i over 22 år). Noen menn som jeg datet før ham har jeg skjønt nå i ettertid at dem holdt bare på meg frem til de fant noe bedre. Anonymkode: 8a6e7...dfb Hvordan lo du merke til forskjellen på menn som holdte på deg frem til de fant noen bedre, og de som virkelig var glade i deg?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #11 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi er jo fortsatt i en innledende datingfase. Jeg vet ikke selv ennå om jeg vil ha et forhold med han eller ikke, så godt kjenner vi hverandre ikke. Men jeg ser et potensiale der som jeg gjerne vil utforske. Spørsmålet er hvordan jeg best kan hensynta hans tempo så vi sammen kan se hvordan det utvikler seg 😊 Anonymkode: 3c010...bc2 Hvorfor er han på dateren så tidlig etter brudd hvis det er noe mer enn sex han er ute etter? Anonymkode: bf9e3...594 9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #12 Skrevet 16. mai 2022 Her hadde jeg vært skeptisk- av dyrekjøpt og tårevåt erfaring. Hva er relativt nyskilt? Anonymkode: 766ce...b94 7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #13 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Første jeg tenkte på og. Vær litt obs på slike menn/kvinner visst du ikke selv er bare ute etter sex og nærhet når det passer deg. Les boken hektet på håp og kjærlighet av Gran. Min erfaring (jeg er kvinne) er at de mennene som har vært veldig forelsket i meg kontakter meg heletiden (mer eller mindre). Han jeg er gift med er fortsatt oppslukt i meg og ønsker mye nærvær med meg og vil ofte at jeg skal legge meg i armkrokens hans fortsatt (vi har vært sammen i over 22 år). Noen menn som jeg datet før ham har jeg skjønt nå i ettertid at dem holdt bare på meg frem til de fant noe bedre. Anonymkode: 8a6e7...dfb Takk for svar. Han tar ofte kontakt, og når vi er sammen ser jeg og merker på han at han liker meg godt. Det er barn involvert, så vi både bør og må ta det rolig. Jeg har brent meg før, men denne gangen har jeg virkelig troen på at han er oppriktig interessert. Derfor vil jeg ikke ødelegge med å mase eller være for på nå i starten. Anonymkode: 3c010...bc2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #14 Skrevet 16. mai 2022 anonymbruker2312 skrev (12 minutter siden): Jeg er nok som deg, som blir med en gang veldig betatt når jeg først finner noen som er et potensiale i fremtiden. Får lyst til å være med vedkommende hele tiden, hver dag, si alt jeg har på hjertet og være intime hele tiden. Men, i dette tilfellet, så har han selv sagt at han vil ta det rolig. I utgangspunktet så ville jeg ha sagt at når en mann sier det, så er det mest sannsynlig fordi han er usikker på deg og han. Menn har som regel en tendens til å vite med en gang om du er et potensiale eller ikke når det kommer til forhold langsiktig. Men igjen, det som blir så vanskelig, er jo at man aldri vet for sikkert. Kanskje han virkelig trenger tid til å se hvordan det utspiller seg. Så, jeg anbefaler deg til å ta det rolig. Ikke være for "masete" eller for "på", la han også ta initiativet litt. Du kan for eksempel spørre han en dag om å møtes, og la han ta initiativet til det en annen dag. Og vær så snill: vent med det intime. Det beste er å la det gå 2-3 måneder før sex er innblandet, for på den måten kan du virkelig se om vedkommende er der kun for det seksuelle eller ikke. Er han kun ute etter sex, så vil han aldri gidde å vente så lenge med akkurat deg. Da går han jo bare videre til neste. Men om han virkelig ser et potensiale, så vil ikke disse månedene være et problem for han. Takk for svar. Etter noen år med dating har jeg blitt skeptisk til menn som holder igjen eller ikke byr så mye på seg selv. Med denne mannen føles det annerledes. Jeg tror oppriktig han trenger tid, grunnet ny situasjon, barn og så videre, og at det ikke handler om meg sånn sett. Vi er fortsatt tidlig i datingfasen også. Jeg skal prøve å ikke være for på, bare passe tilgjengelig og uten å spille spill. Så enkelt, likevel så vanskelig!😉 Anonymkode: 3c010...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #15 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Her hadde jeg vært skeptisk- av dyrekjøpt og tårevåt erfaring. Hva er relativt nyskilt? Anonymkode: 766ce...b94 Et drøyt år. 😊 Anonymkode: 3c010...bc2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #16 Skrevet 16. mai 2022 Du blir ikke betenkt når han skal styre showet og sette premissene når det er over et år siden? Er han ikke ferdig bearbeidet? Anonymkode: 766ce...b94 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #17 Skrevet 16. mai 2022 Det som er relevant, er hvor lenge dere har datet? Kjenner mange kvinner som har kastet vekk tiden sin på slike menn som han. Anonymkode: 933f7...35f 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #18 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Vi er jo fortsatt i en innledende datingfase. Jeg vet ikke selv ennå om jeg vil ha et forhold med han eller ikke, så godt kjenner vi hverandre ikke. Men jeg ser et potensiale der som jeg gjerne vil utforske. Spørsmålet er hvordan jeg best kan hensynta hans tempo så vi sammen kan se hvordan det utvikler seg 😊 Anonymkode: 3c010...bc2 Lev i nuet, IKKE tenk fremover Anonymkode: 9eb09...219 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #19 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det som er relevant, er hvor lenge dere har datet? Kjenner mange kvinner som har kastet vekk tiden sin på slike menn som han. Anonymkode: 933f7...35f Kun et par måneder. 😊 Anonymkode: 3c010...bc2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #20 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lev i nuet, IKKE tenk fremover Anonymkode: 9eb09...219 Dette er kanskje det aller beste rådet - dessverre er jeg en overtenker og grubler 🙃 Anonymkode: 3c010...bc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå