AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Vi er i barnefordelingssak og jeg gjør som jeg alltid har gjort med alt. All kommunikasjon er skriftlig, stort sett. Nå har jeg fått muntlige beskjeder et par ganger og forholdt meg til det. Så kommer forelder med noe helt annen informasjon skriftlig senere. Jeg stiller spørsmål til dette og lurer på andre muligheter for en løsning på problemstillingen. Forelder tviholder på at ting skal foregå på deres premisser. Selv med tider, når det ikke går opp i opp pga min arbeidstid. Informasjon om datoer for diverse rundt barnet får jeg beskjed om. Så kommer det mer informasjon og da har forelder gitteg en helt annen dato fra starten av. Konflikten slik har økt siden saken startet. Jeg blir ør i hodet, forvirret og utslitt av å følge med på alt av beskjeder. Spesielt når en ting blir sagt og noe annet blir skrevet. Så får jeg beskyldninger om å misforstå og forelder tviholder på sin løsning. Jeg ringte tilslutt til sakkyndige for å få råd da dette gnagde veldig. Har jeg gjort noe galt ved å snakke med sakkyndige utenom møter da? Hva mer kan jeg gjøre for å kanskje få en lettere hverdag igjen? Anonymkode: 876ae...a41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå