AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Har vært sammen i 2,5 år og begynte å snakke om å flytte sammen for over ett år siden. Nå opplever jeg at han virker uinteressert i endring. Når jeg finner en bolig som passer oss, så ser han halvhjertet på, men vil ikke noe videre. Selv føler jeg at jeg gjør mye for at vi skal ha det bra og treffes, og jeg bor masse hos ham, men det begynner å bli litt slitsomt. Nesten sånn at jeg mistenker at han har det så greit nå, at han bare vil fortsette å ha det slik. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre! Har sagt at jeg syntes det er tungt å flytte så mye, og da sa han at han forstod, men han GJØR jo ikke noe med det🤯 Han kan ikke bo hos meg pga husdyr som er vanskelig å flytte på. Anonymkode: 6c874...21e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Han vil ikke flytte sammen med deg. Det med husdyrene skjønte jeg ikke helt, men det høres jo ut som det blir vanskeligere å finne felles bolig om de er krevende å ta hensyn til. Anonymkode: 4e8f7...6b7 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han vil ikke flytte sammen med deg. Det med husdyrene skjønte jeg ikke helt, men det høres jo ut som det blir vanskeligere å finne felles bolig om de er krevende å ta hensyn til. Anonymkode: 4e8f7...6b7 Han sier at han vil dele livet sitt med meg, men kanskje han har begynt å få kalde føtter? Ingen god følelse jeg sitter med… Dyrene kan flyttes på, men ikke sånn i 2-3 dager, så hjem igjen et par dager, så flytte igjen osv. ts Anonymkode: 6c874...21e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Skrevet 16. mai 2022 Still han opp til veggs og be om et klart svar! Anonymkode: f5268...84b 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 Dere kan ikke flytte inn til han? 🤔 Anonymkode: de069...995
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dere kan ikke flytte inn til han? 🤔 Anonymkode: de069...995 Det er en plass han og eksen hadde, og det bærer preg av det også… Er uansett for lite så har blitt enige om å finne noe nytt. Men, er så usikker nå, så tror vi må ha en ordentlig prat. Det er bare å kjedelig når jeg føler jeg «tvinger» han til det, og han ikke tar noe initiativ selv. ts Anonymkode: 6c874...21e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 Ja, faren er jo at han jatter med for å blidgjøre deg. Kanskje han er konfliktsky av natur. Blidere kjæreste betyr også mer sex + at han gjerne slipper unna med mer husarbeide. Men hvis han er en sånn som jatter med, så får du gjerne ikke et ærlig svar om du spør om han virkelig vil flytte sammen. Anonymkode: de069...995 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå