AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Vi ønsker å gi læreren vår på videregående en fin gave, da vi slutter på videregående nå til sommeren. Hva hadde du som kontaktlærer satt pris på å få? Anonymkode: 46331...cad
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi ønsker å gi læreren vår på videregående en fin gave, da vi slutter på videregående nå til sommeren. Hva hadde du som kontaktlærer satt pris på å få? Anonymkode: 46331...cad Det som har gledet meg mest er oftest kortet som følger med gaven når det er elever som skriver hyggelige ord som avskjed. Det betyr enormt mye å få positiv feedback fra elevene sine! En blomsterbukett er ellers flott. En kaffekopp til bruk på jobben er også supert og sikrer at læreren deres tenker på der daglig i mange år fremover (hvis ikke hxn allerede har mange kaffekopper fra tidligere elever. Jeg har ingen 😉 ) Anonymkode: ca50d...c07
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 Ikke kjøp et tre. Hilsen barnet til en lærer som fikk hagen full av trær hun egentlig ikke ville ha 🤣 Anonymkode: 15700...b3f
Hengebuksvinet Skrevet 21. mai 2022 #7 Skrevet 21. mai 2022 God te, lakris eller sjokolade. Har satt pris på å få fine roser også. Trenger ikke være et minne for livet. Det viktigste er et kort eller en god tilbakemelding.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #8 Skrevet 21. mai 2022 Søkeresultater: 24 resultater for "lærer"– Plakatbar.no Her kan det være noe? Anonymkode: e5266...4fa
Laraa Skrevet 21. mai 2022 #9 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 17.30): Ikke kjøp et tre. Hilsen barnet til en lærer som fikk hagen full av trær hun egentlig ikke ville ha 🤣 Anonymkode: 15700...b3f Min mor fikk et epletre som avslutningsgave. Hun ble veldig glad for det, men det holdt med det ene treet dessuten pollinerer det det andre treet hun hadde fra før. Når jeg tenker meg om er det jo litt symbolsk. I alle filmer, tegneserier ( særlig i Donald Duck) og bøker jeg har lest, gir elevene læreren et rødt eple 🍎 første skoledag etter sommerferien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå