AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Har vært gift i snart 10 år, to barn. Mannen er en veldig snill og omsorgsfull far men jeg kjenner jeg den siste tiden blir jeg mer og mer lei. Han gjør så lite for at vi skal fungere sammen som kjærester. Det passer aldri når jeg prøver å ordne kvelder bare til oss to. Og har vi greid det vil han bare se tv eller sovner på sofaen. Og det er fælt å si det men han lar seg selv forfalle. Han vil ikke være med på turer, kjører selv om det tar 5/10min å gå, må minne han på ren skjorte til familiemiddag, jeg har hintet om at litt manscaping kunne vært fint (selv har han ingen problemer med å bemerke om jeg lar det gå tid mellom barbering😏). Og den sure allværsjakka som jeg har bedt han om å vaske et halvt år nå. Tror det var påbud med munnbind sist vi hadde sex. Jeg vil ikke være den sure kjerringa men jeg orker ikke en gubbe i huset når vi ikke er fylt 40 en gang! Anonymkode: 6ec7f...66d 1
Gjest Hippokrates Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Sliter han med noe? Hvordan trives han på jobb? Ser du tegn til depresjon? Hvor interessert er han i å sosialisere seg? Snakker han med deg, eller bare til deg? Jeg tror nok dette bunner i noe annet enn deg. Den forfallende atferden han viser ovenfor deg og alt rundt har nok sine grunner. Tror du bør prøve å sette deg ned å snakke litt med han om ting og tang, og så håpe på at han åpner seg litt slik at dere kan være to om problemene, og sådan skape nye bånd mellom dere.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Skrevet 16. mai 2022 Cylon skrev (3 timer siden): Sliter han med noe? Hvordan trives han på jobb? Ser du tegn til depresjon? Hvor interessert er han i å sosialisere seg? Snakker han med deg, eller bare til deg? Jeg tror nok dette bunner i noe annet enn deg. Den forfallende atferden han viser ovenfor deg og alt rundt har nok sine grunner. Tror du bør prøve å sette deg ned å snakke litt med han om ting og tang, og så håpe på at han åpner seg litt slik at dere kan være to om problemene, og sådan skape nye bånd mellom dere. Han sier veldig lite. Ofte føler jeg at han synes jeg maser selv om jeg spør forsiktig og respektfullt. Anonymkode: 6ec7f...66d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 Samme her. Ett ork når han spørr, det er så fælt. Jeg har ikke lyst, men må av og til.Forholdet høres litt likt ut....min mann lar seg også forfalle. Alt går i samme dur og ingen overraskelser. Skulle tro han var 80 🤪🥱 Anonymkode: d4625...ca9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå