Gå til innhold

Du har vært utro og partner fant det ut. Hvordan reagerte du da du ble konfrontert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt bedratt i to forskjellige forhold (som jeg vet om).

Forhold 1:

Jeg fant jeg de sovende i sengen og løp ut. Han løp etter og sa til meg at siden vi hadde pause, kunne han knulle andre.

Jeg visste ikke at vi hadde pause...

Forhold 2:

Jeg ante ugler i mosen og leste flere meldinger på hans mobil/messenger der han avtalte sex med venninner.

Han nektet selv om jeg hadde bevis og ble sint.

Hvordan reagerte din partner da han/hun ble "busted"?

Anonymkode: 6840b...a09

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Forhold 1:

Jeg fant jeg de sovende i sengen og løp ut. Han løp etter og sa til meg at siden vi hadde pause, kunne han knulle andre.

Forhold 2:

Jeg ante ugler i mosen og leste flere meldinger på hans mobil/messenger der han avtalte sex med venninner.

Hvordan reagerte du som har vært utro da du ble konfrontert? (Skulle det være)

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, alle disse utro-trådene her.. 😂

Går folk her inne og nesten venter på at partner skal være utro?

Anonymkode: 040c6...a2f

• Liker 2
Skrevet

Jeg selv har aldri vært utro, men har opplevd utroskap. Kan fortelle hvordan min eks reagerte og oppførte seg da jeg fersket han. 

Da jeg fersket han i å være utro, sendte jeg screenshot av bevis. Han går i forsvarsmodus med en gang og begynner å anklage meg for at det er jeg som har vært utro. At det beviset jeg viste han var altså min feil (vil ikke si konkret hva det var). 

Etter noen dager uten noe kontakt, hadde han kommet til seg selv. Da bekrefter han endelig at han faktisk hadde vært utro, men legger igjen skylden på meg. Sier ting som "hva vet jeg hva du gjør, det fikk meg til å bli usikker". 

Kuttet all kontakt og relasjon med fyren med en gang, og kunne ikke vært mer stolt. Han går rundt den dag i dag og er utro mot alle jentene han er sammen med. Har ikke forandret seg på noe som helst måte. Og min hendelse med han var for 6 år siden. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare lo og sa det er din feil.

Anonymkode: 7097c...588

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Herregud, alle disse utro-trådene her.. 😂

Går folk her inne og nesten venter på at partner skal være utro?

Det er jo både veldig vanlig og svært vondt å bli utsatt for, så ja.

Anonymkode: af4ec...2b4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Forhold 1:

Forhold 2:

Han sa at det var så vanskelig for han at jeg gikk gravid (veldig utfordrende svangerskap angående helsa til baby i magen.) Så derfor var han utro rett før fødsel. 

Anonymkode: c30a5...02f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han sa at det var så vanskelig for han at jeg gikk gravid (veldig utfordrende svangerskap angående helsa til baby i magen.) Så derfor var han utro rett før fødsel. 

Sånne menn er avskum. De skal bli fedre men klarer ikke å tenke på noen andre enn seg selv i en så liten periode av livet engang. Hvordan er han som far i ettertid?

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Stakkars mann...

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sånne menn er avskum. De skal bli fedre men klarer ikke å tenke på noen andre enn seg selv i en så liten periode av livet engang. Hvordan er han som far i ettertid?

Ikke så veldig tilgjengelig. Alt ansvar alene frem til barnet ble 1.5 år, nå er far mer med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg la meg helt flat 

Anonymkode: 8bf98...37e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eksen la seg helt flat, faktisk. Jeg valgte å gi ham en sjanse til pga barna, men han fortsatte kontakten med dama og fortsatte å lyve om det🙄 Da var det takk og farvel fra min side. 

Anonymkode: af603...fd7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min kom hjem og la seg helt flat. Han hadde drukket for mye og det hadde gått i svart for han. Han var et vrak og han sliter med skam og mye stygge tanker om seg selv. Dette er nå 1 år siden.

Jeg ble såret og litt sint. Mest sjokkert fordi jeg aldri trudde han kunne gjøre noe sånt. Jeg valgte å tilgi. Nettopp fordi vi hadde og har et veldig bra forhold. Jeg stolter like mye på han nå som før. Det har vel noe med den tryggheten han gir meg. Etter utroskapen har det blitt bedre enn noen gang 😊

Anonymkode: c31ac...afe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Mannen min kom hjem og la seg helt flat. Han hadde drukket for mye og det hadde gått i svart for han. Han var et vrak og han sliter med skam og mye stygge tanker om seg selv. Dette er nå 1 år siden.

Jeg ble såret og litt sint. Mest sjokkert fordi jeg aldri trudde han kunne gjøre noe sånt. Jeg valgte å tilgi. Nettopp fordi vi hadde og har et veldig bra forhold. Jeg stolter like mye på han nå som før. Det har vel noe med den tryggheten han gir meg. Etter utroskapen har det blitt bedre enn noen gang 😊

Kan du forklare meg hvordan ting kan bli bedre etter utroskap? Det er jo et helt vanvittig stort svik, alkohol eller ikke.... 

Anonymkode: 0bcea...d60

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gått svart, men pikken fikk han opp?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er jo både veldig vanlig og svært vondt å bli utsatt for, så ja.

Så du har opplevd det selv? Flere ganger å kanskje?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blånektet og sa at så mye som jeg jobber; hvordan skulle jeg ha tid til det og så spilte jeg på ar jeg ikke orket beskyldninger i øst og vest - enten fikk vi avslutte eller så måtte han stole på meg.

Anonymkode: 263d8...035

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg blånektet og sa at så mye som jeg jobber; hvordan skulle jeg ha tid til det og så spilte jeg på ar jeg ikke orket beskyldninger i øst og vest - enten fikk vi avslutte eller så måtte han stole på meg.

Anonymkode: 263d8...035

Men du hadde vært utro?

AnonymBruker
Skrevet

Min første eks nektet blankt. Kom med helt syke unnskyldninger selvom jeg hadde bevis. Han innrømte det aldri. 

Min andre eks la seg flat med engang jeg konfronterte han med det, men la skylden på meg fordi jeg ikke hadde gitt han nok oppmerksomhet. Da hadde vi baby på 3 måneder så selvsagt var det litt unntakstilstand hjemme.. 

Anonymkode: 623e8...c7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg innrømte det. Var emosjonelt utro, ikke fysisk, men ga han en stor del av ansvaret. Jeg ble ikke sett. Nå er vi skilt. 

Anonymkode: 0bcea...d60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...