AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Visits that sit on the mobile almost all the time. We had a visit from the cohabitant's brother over the weekend and the children are so happy when he comes to visit. He is very popular with children. We have a thing that he comes on Sunday dinner and now it was a long time since last. He sits very much on his mobile phone when he is here, and often when I talk to him he is not present. He can sit with his face clipped down in the cell phone and he is in a way not present. He is only 20 years old and we look at him as an adult but at the same time very young, so we understand that he is dependent on a mobile phone but we do not sit like that when we visit even though we are older. Is it inside to say next time? Or am I too strict .. Anonymkode: 860dd...863
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Besøk som sitter mye på mobilen.. Skulle overskriften være😅 Anonymkode: 860dd...863
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 Hvorfor skriver du på engelsk, og hvorfor sitter han på telefonen? Har dere ikke stoler? Anonymkode: ad9c3...02d 8 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Is it inside to say next time? Anonymkode: 860dd...863 Google translate fungerte ikke helt denne gangen? Selvfølgelig er det innafor å si i fra når besøkende sitter med nesa i mobilen hele tiden. Selv ville jeg vært så frekk at jeg sa "jeg ser du begynner å få en måne" hvis alt jeg så gjennom et helt besøk var toppen av hodet. Anonymkode: 0dc41...439 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor skriver du på engelsk, og hvorfor sitter han på telefonen? Har dere ikke stoler? Anonymkode: ad9c3...02d Jeg aner ikke hvorfor det oversetter til engelsk😱 Anonymkode: 860dd...863 1
SnartMammaLykke Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor skriver du på engelsk, og hvorfor sitter han på telefonen? Har dere ikke stoler? Anonymkode: ad9c3...02d Var dette er forsøk på å være morsom🥴? 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 Aner ikke hvorfor det har blitt oversatt til engelsk, og overskriften ble lagt ut før jeg var ferdig å skrive😂 Overskriften skulle være besøk som bare sitter på mobilen. Anonymkode: 860dd...863
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #8 Skrevet 16. mai 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Visits that sit on the mobile almost all the time. We had a visit from the cohabitant's brother over the weekend and the children are so happy when he comes to visit. He is very popular with children. We have a thing that he comes on Sunday dinner and now it was a long time since last. He sits very much on his mobile phone when he is here, and often when I talk to him he is not present. He can sit with his face clipped down in the cell phone and he is in a way not present. He is only 20 years old and we look at him as an adult but at the same time very young, so we understand that he is dependent on a mobile phone but we do not sit like that when we visit even though we are older. Is it inside to say next time? Or am I too strict .. Anonymkode: 860dd...863 Kanskje var det mye som skjedde den dagen, en kamp van fulgte med på osv. Mange unge er avhengige av mobilen, bruker det også som en trygghet når man er stressa eller har angst. Uansett, ikke kjeft på ham eller heng ham ut, men lag heller en felles regel. Som å ha en kurv der dere andre i familien har lagt mobilene og skrevet "mobilhotell" på. Så neste gang han kommer så sier du noe ala "kjekt å se deg, vi har mobilfri på søndager, så du kan legge mobilen her 😊😊" Anonymkode: da3e3...852
tonebelinda Skrevet 16. mai 2022 #9 Skrevet 16. mai 2022 SnartMammaLykke skrev (10 minutter siden): Var dette er forsøk på å være morsom🥴? Den var jo morsom da - iallefall lo jeg 😂 1
SnartMammaLykke Skrevet 16. mai 2022 #10 Skrevet 16. mai 2022 tonebelinda skrev (49 minutter siden): Den var jo morsom da - iallefall lo jeg 😂 Åja🙃
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #11 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Kanskje var det mye som skjedde den dagen, en kamp van fulgte med på osv. Mange unge er avhengige av mobilen, bruker det også som en trygghet når man er stressa eller har angst. Uansett, ikke kjeft på ham eller heng ham ut, men lag heller en felles regel. Som å ha en kurv der dere andre i familien har lagt mobilene og skrevet "mobilhotell" på. Så neste gang han kommer så sier du noe ala "kjekt å se deg, vi har mobilfri på søndager, så du kan legge mobilen her 😊😊" Anonymkode: da3e3...852 Jeg synes det høres veldig merkelig ut. Jeg tror det er bedre å si ifra til han på en fin måte. Å legge mobilen ifra seg fysisk kan være enda verre for noen framfor å ha den i lomma men ikke se på den. Anonymkode: 860dd...863
lillevill Skrevet 16. mai 2022 #12 Skrevet 16. mai 2022 Ask him why he sits on his phone like that. Its pretty strange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå