AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Bestekompisen til typen min er utadvent og sjarmerende. Men ufattelig slitsom. Og barnslig. Og når han er sammen med typen min blir de slik begge to. Syns det er kjempestas å kle seg nakne og løpe rundt som idioter. Jeg syns ikke det er noe gøy og kompisen vet det, men i stedet presser han på med sånn idioti og det fører til krangler mellom meg og typen. Virker som han liker det. Vi er i 40-årene og jeg tenker at sånn oppførsel er vi for gamle til. Dessuten syns jeg er det flaut og ubehagelig at typen viser seg naken for andre enn meg. Hva gjør man i en sånn situasjon?? Føler ikke de har noen respekt for meg og mine følelser. Det viktige er å oppføre seg som unger... sånn det er nå orker jeg ikke å ha noe med denne kompisen å gjøre og jeg syns det er slitsomt når typen er sammen med ham alene at de muligens stripper av seg og løper rundt nakne fordi det er så "morsomt" Anonymkode: 9e8b7...be8 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 Eksen hadde en kompis jeg ikke likte han var med fordi jeg følte han dro eksen ned på sitt nivå. De ble så barnslige sammen og tok idiotiske valg. Men jeg kom etterhvert frem til at det var eksen jeg hadde problemer med. Det var han jeg var i et forhold til. Og han som ikke greide å oppføre seg normalt sammen med kompisen. Så det ble slutt. Ser nå at han oppfører seg mer barnslig og idiotisk enn han gjorde da vi var sammen. Så det lå nok i han å være sånn, men han tok seg mer sammen da vi var et par fordi han visste at jeg ikke likte det. Nå holder ingen han i ørene lenger og han er en 45åring som oppfører seg som en gutt i tidlig 20årene. Skikkelig usjarmerende. Anonymkode: 20035...8e0 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Skrevet 16. mai 2022 Jeg tenker det er typen din som er problemet. Om du ikke liker han som han er, burde du kanskje avslutte forholdet. Kompisen trenger ikke du å ha noe med å gjøre. Jeg hadde ikke klart å beholde respekten eller interessen for en sånn fyr som typen din virker til å være, og det er ikke pga kompisen, men pga typen din sin oppførsel når han er med kompisen... Enten er han like fjern som kompisen, ellers er han for tilbakestående til å ta ansvar for egne handlinger, og da burde han kanskje ikke vært i et forhold i det hele tatt? Anonymkode: d108d...7b8 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 Typen din får ta ansvar for sin egen oppførsel. Du kan ikke legge skylden på kompisen for at DIN kjæreste løper rundt naken. Og du velger selv å være sammen med en type som liker å gjøre slike ting. Anonymkode: f93ad...96b 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 Jeg likte ikke nye bestevennen til kjæresten. Synes de bare skulle ape seg, bruke mye penger og holde på med den eneste sporten jeg ikke kan drive med. Var mye sint på ham. Inntil jeg innså at det var kjæresten som selv valgte det han gjorde, og nok oppsøkte nettopp en som den vennen. Her ble det slutt, og kjæresten begynte heldigvis å henge mer med sunnere venner. Anonymkode: fd47e...26a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 Er dette så uvanlig? Altså ikke og løpe naken rundt, men og gå over i barnslig nivå med bestekompisen ? Jeg er dame, men når jeg er sammen med bestevenninnen min, blir vi litt fjortiser selv om vi er over 40 😅 det er jo det som er så deilig med gode venner. Har inntrykk av at det er sånn for mange. Hvorfor må du henge sammen med dem? Kan ikke de være barnslige og gjøre sine greier uten deg? Anonymkode: d6c23...45f 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #8 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bestekompisen til typen min er utadvent og sjarmerende. Men ufattelig slitsom. Og barnslig. Og når han er sammen med typen min blir de slik begge to. Syns det er kjempestas å kle seg nakne og løpe rundt som idioter. Jeg syns ikke det er noe gøy og kompisen vet det, men i stedet presser han på med sånn idioti og det fører til krangler mellom meg og typen. Virker som han liker det. Vi er i 40-årene og jeg tenker at sånn oppførsel er vi for gamle til. Dessuten syns jeg er det flaut og ubehagelig at typen viser seg naken for andre enn meg. Hva gjør man i en sånn situasjon?? Føler ikke de har noen respekt for meg og mine følelser. Det viktige er å oppføre seg som unger... sånn det er nå orker jeg ikke å ha noe med denne kompisen å gjøre og jeg syns det er slitsomt når typen er sammen med ham alene at de muligens stripper av seg og løper rundt nakne fordi det er så "morsomt" Anonymkode: 9e8b7...be8 Så kjæresten din har ikke egen vilje og grenser? Må være slitsomt å leve med en slik. Sannheten er jo at kjæresten din er slik og har valgt venner som er lik han. Anonymkode: eccf6...f69 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #9 Skrevet 16. mai 2022 Så DU syns ikke det er noe gøy at DE har det gøy? For det er FEIL gøy. Da kan jo typen din irritere seg over venninnene dine, for dere sammen er sikkert som å se gresset gro for mannfolk. "Intressante samtaler", not. Du liker ikke store deler av personligheten til kjæresten din, og du blir sjalu (eller flau ) når andre ser han naken. Er nok kjæresten din som trenger ei som ikke er så uptight. Anonymkode: 97d94...5af
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #10 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er dette så uvanlig? Altså ikke og løpe naken rundt, men og gå over i barnslig nivå med bestekompisen ? Jeg er dame, men når jeg er sammen med bestevenninnen min, blir vi litt fjortiser selv om vi er over 40 😅 det er jo det som er så deilig med gode venner. Har inntrykk av at det er sånn for mange. Hvorfor må du henge sammen med dem? Kan ikke de være barnslige og gjøre sine greier uten deg? Anonymkode: d6c23...45f Enkelte blir veldig barnslige. Og jeg blir rett og slett flau på andres vegner. Har ei bekjente selv og når jeg er ute med henne og vi tilfeldigvis treffer på ei annen ei som vi kjente i ungdomstiden, så snakker dei plutselig babyspråk med hverandre (høyt og skingrende stemmer). Det er så jælvig flaut å stå å se på (flau på deres vegner pga andre folk snur seg og ser rart på dem med hevet øyenbryn). Disse damene er i midten av førtiårene. Når dette er sagt, så sliter begge disse damene på mannefronten.. lurer på hvorfor 🤔 Jeg kan ha fjasehumor jeg og, men ikke visst jeg merker andre blir flau på mine vegner… da stopper jeg opp Så jeg forstår deg, ts. Er det tilfeldig i rette stemning og dei hadde plutselig hoppet f.eks i sjøen nakne engang og to, så hadde jeg nok ledd med. Men visst det er gjentatte ganger, så virker det som om de har ett ekstremt oppmerksomhetsbehov og er ganske slitsomt i lengden å forholde seg til. Anonymkode: 632db...30e 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #11 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enkelte blir veldig barnslige. Og jeg blir rett og slett flau på andres vegner. Har ei bekjente selv og når jeg er ute med henne og vi tilfeldigvis treffer på ei annen ei som vi kjente i ungdomstiden, så snakker dei plutselig babyspråk med hverandre (høyt og skingrende stemmer). Det er så jælvig flaut å stå å se på (flau på deres vegner pga andre folk snur seg og ser rart på dem med hevet øyenbryn). Disse damene er i midten av førtiårene. Når dette er sagt, så sliter begge disse damene på mannefronten.. lurer på hvorfor 🤔 Jeg kan ha fjasehumor jeg og, men ikke visst jeg merker andre blir flau på mine vegner… da stopper jeg opp Så jeg forstår deg, ts. Er det tilfeldig i rette stemning og dei hadde plutselig hoppet f.eks i sjøen nakne engang og to, så hadde jeg nok ledd med. Men visst det er gjentatte ganger, så virker det som om de har ett ekstremt oppmerksomhetsbehov og er ganske slitsomt i lengden å forholde seg til. Anonymkode: 632db...30e 😅😅 jeg snakker ikke babyspråk akkurat. teite vitser, intern humor osv.. vil anta utenforstående ikke skjønner alt, men deler det ikke med « folk i gata». Kan skjønne at du føler deg utenfor, men at du blir flau er bare trist. Du tenker de sliter på mannefronten fordi de har internt språk/ humor? Høres rart ut. De er heldige som har en god venninne og våger og ha det gøy uten og bry seg om hva andre tenker. Anonymkode: d6c23...45f
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #12 Skrevet 16. mai 2022 Jeg vil tro at kjæresten din er seg selv med kompisen sin, akkurat som han er seg selv med deg, og seg selv på jobb. Men tre forskjellige versjoner av seg selv. Akkurat som vi fniser mer med venninnene våre enn med samboeren vår. Men vi gjør oss ikke til. Vi er oss selv. Anonymkode: f93ad...96b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #13 Skrevet 16. mai 2022 Likte ikke helt humoren og praten mellom samboer og kameraten jeg heller. Så tok jeg meg tid til å prate skikkelig med kameraten selv. Han er faktisk en veldig ålreit type, men tåpelig humor. Anonymkode: 63a05...49a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå