Gå til innhold

Dere som er gravid, hva skal dere ha på dere 17 mai?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, hva skal dere ha på dere på 17 mai og hvor stor mage/langt på vei er dere? Altså ser man at du er gravid?

Anonymkode: 54581...e2e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

23 uker på vei, skal ha på turklær 😆

Anonymkode: 1d982...bc2

AnonymBruker
Skrevet

28 uker på vei. Ikke planlagt noe 17 mai feiring faktisk, så om jeg tar turen ut så slenger jeg bare på meg en kjole eller noe. Har begynt å få ganske stor mage(i mine øyne i alle fall).

Anonymkode: 0b902...21e

• Liker 1
Skrevet

Fikk på meg bunaden 27 uker på veg, kunne godt se magen. Så litt ut som ei budeie da! Var i dåp.

Nå 33 uker på veg, orker jeg ikke å prøve en gang, blir sort kjole, sløyfe og svarte joggesko i toget. Finesko er bare å glemme..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpt meg en fin kjole, så det blir den, en tynn jakke og hvite joggesko ;) komfort er viktig. Vi skal kose oss ute med bål og pølse og turklær, før vi tar en liten tur ned i byen på ettermiddagen.

Anonymkode: 37478...465

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

27 uker og har en Floyd kjole som passer fint å gå med. Pluss joggesko siden jeg skal gå med guttungen i toget 😎😃

Anonymkode: e83c4...717

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært gravid på 17.mai to ganger. 

Uke 38: svart kjole med ekstrem stretch og 17.mao sløyfe

Uke 11: bunad som normalt

Anonymkode: ba8d5...1c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uke 25 og godt med mage 🥰 skal ha på meg denne, kjempesøt på og perfekt i det fine været som er meldt!

D0BF18FF-8BE2-423A-B9ED-EFC680ECB735.jpeg

Anonymkode: 12e14...7d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

37 uker på vei, så bunad er helt uaktuelt, hehe. Har en blomstrete sommerkjole som jeg får på meg og som sitter okei, så det blir den med en cardigan utenpå. Litt mer usikker på skovalg. Har såpass hovne føtter at det egentlig bare er joggesko som føles ok å ha på nå, så det blir nok det.

Anonymkode: 3c4d9...bc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

37 uker på vei, blir en fin (og romslig) kjole med svarte joggesko tenker jeg. 

Anonymkode: 6b54d...023

• Liker 1
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Godt spørsmål. Har prøvd endel tøy, men føler meg ikke fin. Går nok for en kjole, men sliter med skovalg for jeg har mye vann i kroppen og beina ser ut som tømmerstokker så hæler og sandaler ser latterlig ut. Er 8 mnd gravid. 

AnonymBruker
Skrevet

31 uker på vei, stor mage! En kjole og gravidtights og svarte komfortable joggesko. Har flere barn så her må jeg se på tog, og gå på skolegreier etterpå 😊 Accessoirer med et par stilige krykker og kraftig bekkenløsning 🤪

🇧🇻🇧🇻🇧🇻

Anonymkode: f1fd8...a7c

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

I fjor var jeg 28 uker på vei og hadde en nydelig, gravid kropp. Da gikk jeg med en rød, ettersittende kjole med stretch. Synd at nesten ingen så meg da. Nå er jeg dessverre stor og tjukk. Tror det blir svart skjørt, rød topp og svarte joggesko i år. Dere som har tydelige gravide mager, må bare se hvor vakre dere er!!

Anonymkode: aab38...dcd

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 25, har ganske stor mage da jeg er tredjegangsgravid. Skal gå i en fin kjole fra Vera Moda og høye hæler, har med meg pene joggesko da 😊

Anonymkode: 66505...8b4

• Liker 1
Skrevet

37 uker, bunad🙈🇳🇴

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ei uke siden termin. Her er det truse og tskjorte i sofaen 🤣🤣👍🏻

Anonymkode: c1f02...5c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...