AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Har du hatt sex med noen som du virkelig angrer påi etterkant, sex som du virkelig skulle ha ugjort. Jeg har og det plager meg virkelig. Anonymkode: 23044...cb5 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja Anonymkode: 73c08...79f Fortell Anonymkode: 23044...cb5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Skrevet 16. mai 2022 Ja. Jeg hadde ons med en person som trodde det skulle bli noe helt annet enn ons. Ble et helvete uten like, da han ikke gav seg på at vi måtte date. Jeg var i utgangspunktet ikke ute etter et forhold på daværende tidspunkt (for kort tid siden bruddet med xen), men kan jo selvsagt hende jeg hadde blitt mer mottagelig for det, om det gikk litt rolig for seg. Rolig for seg gikk det derimot ikke, og han ble sint etterhvert da han trodde at det at vi hadde kontakt etter ons-en skulle føre til noe. Et par uker etter ons-en skjelte han meg ut mens han var helt på gråten.. Aldri i mitt liv blitt så satt ut før, og opplevd å bli misforstått på den måten før. Jeg trodde oppriktig at det var rimelig tydelig at jeg ikke ville i noe forhold (for det hadde jeg sagt), så at det kom som et sjokk på han at jeg ikke hadde ombestemt meg på et par uker med kontakt, det skjønner jeg ikke. Tok veldig lang tid før jeg torte å ha en ons igjen etter det. Anonymkode: ac813...8df 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja. Jeg hadde ons med en person som trodde det skulle bli noe helt annet enn ons. Ble et helvete uten like, da han ikke gav seg på at vi måtte date. Jeg var i utgangspunktet ikke ute etter et forhold på daværende tidspunkt (for kort tid siden bruddet med xen), men kan jo selvsagt hende jeg hadde blitt mer mottagelig for det, om det gikk litt rolig for seg. Rolig for seg gikk det derimot ikke, og han ble sint etterhvert da han trodde at det at vi hadde kontakt etter ons-en skulle føre til noe. Et par uker etter ons-en skjelte han meg ut mens han var helt på gråten.. Aldri i mitt liv blitt så satt ut før, og opplevd å bli misforstått på den måten før. Jeg trodde oppriktig at det var rimelig tydelig at jeg ikke ville i noe forhold (for det hadde jeg sagt), så at det kom som et sjokk på han at jeg ikke hadde ombestemt meg på et par uker med kontakt, det skjønner jeg ikke. Tok veldig lang tid før jeg torte å ha en ons igjen etter det. Anonymkode: ac813...8df Huff, sånn blir det når man ikke ser forskjell på hva som ønskes Anonymkode: 23044...cb5
feliek54 Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du hatt sex med noen som du virkelig angrer påi etterkant, sex som du virkelig skulle ha ugjort. Jeg har og det plager meg virkelig. Anonymkode: 23044...cb5 Du skriver ikke hvorfor du angrer så ikke lett å kommentere da 1
PITTY Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 Kanskje ikke gyldig svar. Men jeg har i ett tilfelle angret/ombestemt meg underveis i akten.. Følte meg litt slem etterpå.
Kate Upton Skrevet 16. mai 2022 #8 Skrevet 16. mai 2022 Kanskje jeg ikke har noe her å gjøre, men angrer ikke på noenting. Er 41 år å kan telle antall sexpartnere på en hånd. Aldri hatt ons eller tors. 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #9 Skrevet 16. mai 2022 Ja. Jeg var alt for full og hadde alt for mye kjærlighetssorg for en annen. Ble med på nach, og endte i seng med han da. Utover natten kom også kompisen hans inn på rommet og la seg. Skjedde ingenting, men føltes så utrolig feil og vondt. Anonymkode: 21b07...ebc
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #10 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Huff, sånn blir det når man ikke ser forskjell på hva som ønskes Anonymkode: 23044...cb5 Ja, det var ikke moro, fikk utrolig dårlig samvittighet. Men samtidig hadde jeg vært veldig klar på at jeg ikke ville ha noe seriøst på daværende tidspunkt, så jeg forsto ikke helt hvor han fikk det fra at jeg kom til å ombestemme meg. Anonymkode: ac813...8df
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #11 Skrevet 16. mai 2022 Kate Upton skrev (Akkurat nå): Kanskje jeg ikke har noe her å gjøre, men angrer ikke på noenting. Er 41 år å kan telle antall sexpartnere på en hånd. Aldri hatt ons eller tors. Jeg er eldre enn deg og har lært mye etter skilsmisse for noen år siden. Hadde hatt sex med en samboer før jeg traff eksmannen som jeg var gift med i ca 20 år. Etter noen år som skilt har jeg nå møtt på noen menn og plutselig er den ene hånden min fylt opp når det kommer til å telle antall. Helt ærlig bryr jeg meg ikke så mye om antall, men jeg er tydelig på at jeg ikke er ute etter ONS eller andre useriøse opplegg. Da er det kjiiipt å date menn som utgir seg for å være noe helt annet enn de er og som kutter interessen helt etter sex. Jeg er faktisk usikke rpå hva man legger i ONS også. Trodde ikke jeg hadde hatt det, men når fyren ghoster etter sex er det jo strengt tatt en engangsgreie ift sex´en til tross for at man har møttes mye i måneder i forkant. Triste greier. Og man kan visst ikke stole på noen er lærdommen etter slike opplevelser. Anonymkode: a0485...ce4 1
Kate Upton Skrevet 16. mai 2022 #12 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er eldre enn deg og har lært mye etter skilsmisse for noen år siden. Hadde hatt sex med en samboer før jeg traff eksmannen som jeg var gift med i ca 20 år. Etter noen år som skilt har jeg nå møtt på noen menn og plutselig er den ene hånden min fylt opp når det kommer til å telle antall. Helt ærlig bryr jeg meg ikke så mye om antall, men jeg er tydelig på at jeg ikke er ute etter ONS eller andre useriøse opplegg. Da er det kjiiipt å date menn som utgir seg for å være noe helt annet enn de er og som kutter interessen helt etter sex. Jeg er faktisk usikke rpå hva man legger i ONS også. Trodde ikke jeg hadde hatt det, men når fyren ghoster etter sex er det jo strengt tatt en engangsgreie ift sex´en til tross for at man har møttes mye i måneder i forkant. Triste greier. Og man kan visst ikke stole på noen er lærdommen etter slike opplevelser. Anonymkode: a0485...ce4 Heldigvis har jeg ikke vært bort i slike menn. De jeg har hatt sex med har vært kjærester eller faste partnere.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #13 Skrevet 16. mai 2022 Ja flere, spesielt i fylla. Det verste var vel da jeg hadde sex med en i min datters omgangskrets. Gudskjelov har ingen fått vite noe. Anonymkode: 01ce5...914
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #14 Skrevet 16. mai 2022 ja, den ekle eks-mannen min som jeg dessverre fikk to barn med Anonymkode: d9af0...a83 1 1
Mamasitas Skrevet 16. mai 2022 #15 Skrevet 16. mai 2022 Egentlig den første gangen.. det var bare rart.
GammelKaktus Skrevet 16. mai 2022 #16 Skrevet 16. mai 2022 Angrer heller ikke på noe, har kun hatt sex i forhold og kan telle på en hånd hvor mange jeg har vært med, trenger ikke hele hånda en gang. Har vært veldig heldig med sexlivet for det har vært utrolig bra med de jeg har vært sammen med, vi har klaffet utrolig bra sammen så jeg kan ikke klage. 😄
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #17 Skrevet 16. mai 2022 Dette er nok først og fremst et kvinneproblem. Atskillig færre menn enn kvinner angrer noe særlig tror jeg. Anonymkode: cd3f7...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #18 Skrevet 16. mai 2022 Ja absolutt.. gutter jeg i utgangspunktet likte og ville ha sex med, men som har vist seg ha kjønnssykdommer, plutselig blitt frekke for at jeg ikke hadde tid til å møtes, slettet meg og spredt dårlige rykter. Men men thats life. Det er de som har problemer i livet sitt som de lar gå utover andre, dessverre. Jeg tar det som lærdom og har begynt å sette mye høyere krav til hvordan en mann verdt å bruke tid på skal være. Anonymkode: d483a...a42
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #19 Skrevet 16. mai 2022 Hadde et dårlig ons en gang jeg var veldig full, og så dukket han opp igjen i livet mitt som min nye fastlege. Grøss. Anonymkode: 8694b...bac 6 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #20 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er nok først og fremst et kvinneproblem. Atskillig færre menn enn kvinner angrer noe særlig tror jeg. Anonymkode: cd3f7...a6a Det sier litt om gutter. Alt går i grisen 🤭 Regner med de fleste gutter har blitt med ei jente etter fest og opplevd ei illeluktende ***** eller et ansikt som ikke er til å kjenne igjen uten sminke, men de angrer vel ikke på det……. For ikke å snakke om sykdommer man kanskje skulle vært foruten?? Anonymkode: d483a...a42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå