Gå til innhold

Hostegreier

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet (endret)

Jeg så masse reklame for noe som skulle fjerne årsaken til hoste for en stund siden. fjerne slim eller noe greier tror jeg, i gule forpakninger. Noen som vet navnet på dette? *holder på å hoste opp lungene sine*

Endret av Lilleulv
Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet
Bisolvon

Tusen takk trille :) Denne fjerner slim... jeg synes jeg har tørrhoste, men føler at det er noe i luftveiene liksom (slim?). prøver denne jeg :)

Skrevet
Bisolvon

Bare vær klar over at du kan få diare av den. Jeg kjøpte en sånn når jeg hostet lungene ut omtrent, glad og fornøyd tok jeg den. Og fikk skikkelig diare. Se om det er gøy å ha diare samtidig som du hoster :overrasket:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Bare vær klar over at du kan få diare av den. Jeg kjøpte en sånn når jeg hostet lungene ut omtrent, glad og fornøyd tok jeg den. Og fikk skikkelig diare. Se om det er gøy å ha diare samtidig som du hoster  :overrasket:

:overrasket: uæh... men ellers da? hvordan hjalp den mot hosten? jeg føler meg helt mørbanka av denne hostinga, skikkelig støl :forvirret: venter på svar på prøver om jeg har stille lungebetennelse. noen som har noe tips til hva ellers det kan være? :sjenert:

Skrevet
:overrasket: uæh... men ellers da? hvordan hjalp den mot hosten? jeg føler meg helt mørbanka av denne hostinga, skikkelig støl  :forvirret: venter på svar på prøver om jeg har stille lungebetennelse. noen som har noe tips til hva ellers det kan være?  :sjenert:

Jeg turte ikke å ta mer enn en dose jeg... :sjenert: Var på jobb når jeg tok den og fikk diare, jeg har også litt lang vei hjem, så jeg var redd for at om jeg tok flere ganger så måtte jeg akutt på do på vei hjem. Vanskelig.

Har du prøvd Noskapin? Jeg synes de hjelper både mot tørrhoste og slimhoste.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg turte ikke å ta mer enn en dose jeg...  :sjenert:  Var på jobb når jeg tok den og fikk diare, jeg har også litt lang vei hjem, så jeg var redd for at om jeg tok flere ganger så måtte jeg akutt på do på vei hjem. Vanskelig.

Har du prøvd Noskapin? Jeg synes de hjelper både mot tørrhoste og slimhoste.

Ja jeg har bestilt noskapin tabletter av mor (som skal innom apoteket for meg). tenkte det måtte være bra å fjerne årsaken til at jeg hoster i steden for å bare hemme hosterefleksen liksom... :)

Skrevet

Det er nok sant. Jeg pleier å prøve å begrense meg til å bruke de om natten, så jeg får sove. Om man får slappet ordentlig av om natten, så går det jo fortere over. Men den Bisolvon'en fjerner vel ikke årsaken den heller?

Du kan jo også gå til legen og få Cosylan, det er det desidert mest effektive av alt.

Gjest Lilleulv
Skrevet

det føles forresten ut som jeg har brista noen ribbein, er det fordi jeg har hosta for mye eller tegn på noe lungebetennelse-greier?

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Kanskje du har bronkitt? Jeg brakk (!) et ribbein fordi jeg hosta så sinnsykt kraftig da jeg hadde bronkitt.. Kan tro det var deilig med et brukket ribbein og bronkitt samtidig.. Var absolutt vondt nok uten bronkitt, men når man i tillegg hosta så var det så vondt at jeg hadde bare lyst til å legge meg ned og grine :(

Gjest Lilleulv
Skrevet
Kanskje du har bronkitt? Jeg brakk (!) et ribbein fordi jeg hosta så sinnsykt kraftig da jeg hadde bronkitt.. Kan tro det var deilig med et brukket ribbein og bronkitt samtidig.. Var absolutt vondt nok uten bronkitt, men når man i tillegg hosta så var det så vondt at jeg hadde bare lyst til å legge meg ned og grine  :(

Jeg var hos legen i går, og de tok noen prøver... hun burde vel skjønt at det var bronkitt om det var det?? hun virka helt fjern da riktignok, tok en halsprøve som vanlig og skulle til å sende meg ut igjen, men jeg krevde noen blodprøver jeg da, vet ikke hva hun tok :roll: Leger suger!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Nja, samboeren min hadde bronkitt, og de hadde da svært vanskelig for å finne det ut.. :ler: Men da jeg hadde det var det ikke noe problem å finne det ut.. Han skjønte det med en gang.. Er nok ganske forskjell på leger, ja ;)http://www.lommelegen.no/art/art1032.asp Du kan jo lese litt her? :)

Gjest Lilleulv
Skrevet
Nja, samboeren min hadde bronkitt, og de hadde da svært vanskelig for å finne det ut.. :ler: Men da jeg hadde det var det ikke noe problem å finne det ut.. Han skjønte det med en gang.. Er nok ganske forskjell på leger, ja ;)http://www.lommelegen.no/art/art1032.asp Du kan jo lese litt her? :)

oj, det kan det godt være ja :o urk...

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Føler med deg, det er ikke akkurat behagelig med bronkitt :troest:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...