AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Ganske ny der inne, så lurer på om det er vanlig at folk kommer og går midt i praten? Typ han tar initiativet til samtale, jeg svarer raskt, han svarer et par meldinger, også plutselig er han borte i flere timer før han dukker opp igjen? Skjedd gang på gang med en fyr her nå og jeg lurer på om det er dette som er normen der inne, eller om det er mer vanlig at folk følger opp samtalen når de først har innledet den, og at jeg bare er uheldig med han her? Anonymkode: c7642...eb5
John McClane Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Ikke særlig sympatisk eller noe som fører til at min interesse stiger, det skal være visst men mange er slik dessverre. Hvis du er ute etter en mann til seriøst forhold så er nok ikke disse noe du søker vil jeg tro, men søker du korte treff for hete stunder så spiller det jo liten rolle om de er der og vil prate eller stikker av..... 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 Takker for svar! Vil legge til at det er snakk om på fritiden det her. Full forståelse for at det blir opphold i samtalen når man er opptatt med noe, men dette skjer selv også når han sitter hjemme for seg selv. Merker det blir veldig dårlig flyt på samtalen når han er så ujevn i dynamikken. Godt å høre det ikke bare er meg som merker at denne kommunikasjonsstilen gjør noe med interessen. Dere andre, dropper dere matchene som er vinglete og sene i svarene sine - eller går det greit for dere? Anonymkode: c7642...eb5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ganske ny der inne, så lurer på om det er vanlig at folk kommer og går midt i praten? Typ han tar initiativet til samtale, jeg svarer raskt, han svarer et par meldinger, også plutselig er han borte i flere timer før han dukker opp igjen? Skjedd gang på gang med en fyr her nå og jeg lurer på om det er dette som er normen der inne, eller om det er mer vanlig at folk følger opp samtalen når de først har innledet den, og at jeg bare er uheldig med han her? Anonymkode: c7642...eb5 La meg bare si, jeg møtte drømmemannen min der inne.. snart 2 år siden. Nå eier vi hus, har barn og bor drømmen på landet. Jeg hang MYE på tinder av kjedsomhet. Hvis de er av på, fuck it. De seriøse typene di holder samtaler gående Anonymkode: f1a1c...36c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 Er for gammel (42) til å sitte å chatte over lengre tid, og i tillegg har jeg faktisk et liv utenfor Tinder. Dermed kan det bli noen meldinger så drar jeg f.eks på trening. Kommer hjem, svarer på meldinger, lager middag, spiser, svarer på meldinger. (osv) Derfor bryter jeg raskt med de som vil chatte i lang tid før man møtes. Det er bortkastet tid rett og slett. Chatting viser ikke hvem personen er på noen god måte. Anonymkode: 3c57e...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Derfor bryter jeg raskt med de som vil chatte i lang tid før man møtes. Det er bortkastet tid rett og slett. Chatting viser ikke hvem personen er på noen god måte. Dette er jo din subjektive mening. To stykker som er gode på den typen kommunikasjon, kan godt finne hverandre gjennom chat. Jeg er ute etter en særboende kjæreste, og for min del er det et must, at vi er gode på det. Et kriterie for attraktivitet, faktisk. En del av det, er å respektere den du prater med såpass at du sier fra, hvis du blir borte midt i ordvekslingen Anonymkode: b6686...a7e 1
GlutheaMaxima Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 Chatting på tinder er grenseløst kjedelig, syns jeg. Det er som å klemme vann ut av en stein. Tar derfor vanligvis initiativ til en date etter noen få meldingsutvekslinger. Den metoden har riktignok ikke båret frukter, så kanskje langvarig chatting egentlig er nyttig. Men konstant chatting lar seg sjeldent gjøre, dersom man har en jobb, trening, matlaging, venner, m.mer. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #8 Skrevet 16. mai 2022 Som regel et par halvlange meldinger, om det tar fem minutter eller et par timer før jeg får svar spiller ingen rolle. Møtte kjæresten der og det gikk noen meldinger med ulike tema som refererte til bioen frem og tilbake før vi fant ut at vi bør møtes Anonymkode: 464ee...c77 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå