Gå til innhold

Hvordan er pizzabuffeten på Egon?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg synes ofte kritikken mot Egon er litt overdrevet. Det er ikke digg mat, og det er ikke verdt pengene, men helt greit om det passer seg slik at man spiser der en gang i blant. 

Skjønner kritikken, men jeg er ikke helt med på terningkast 1. Heller vel mot en treer. Ikke å anbefale, men ingen krise heller. 

Anonymkode: 99110...dc6

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Enig. Skjønner ikke all den kritikken. Maten er helt ok. Forventer ikke gourmet på en kjede som Egon liksom.

Anonymkode: 97fce...ffa

Det er trendy å hate på Egon og si at alt annet smaker bedre enn maten de serverer der.

Helt idiotisk og barnslig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.5.2022 den 13.42):

Jeg synes ofte kritikken mot Egon er litt overdrevet. Det er ikke digg mat, og det er ikke verdt pengene, men helt greit om det passer seg slik at man spiser der en gang i blant. 

Skjønner kritikken, men jeg er ikke helt med på terningkast 1. Heller vel mot en treer. Ikke å anbefale, men ingen krise heller. 

Anonymkode: 99110...dc6

Maten på Egon er helt grei den, men totalopplevelsen (mat og service) står ikke helt i forhold til prisen.

Anonymkode: bd7cb...822

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Zidji skrev (På 20.5.2022 den 19.25):

Det er trendy å hate på Egon og si at alt annet smaker bedre enn maten de serverer der.

Helt idiotisk og barnslig.

Det er trendy å si hate PÅ også. Helt idiotisk og barnslig. 

Anonymkode: 52ea6...7d0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De pizzabuffetene jeg har vært på hos Egon var elendige. Det er lite utvalg og pizzaene var "tørre". Men jeg har snakket med andre som har vært på bra pizzabuffeter der, så det kommer nok an på hvor og når man er der. 

Anonymkode: d20d1...bf3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...