AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Del Skrevet 16. mai 2022 Jada, vet at Egon er rævva og alt det der. Men om man er veldig sulten og klar for å spise mye, er pizzabuffeten der noe å gå for? Anonymkode: 4aa3c...cd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 16. mai 2022 #2 Del Skrevet 16. mai 2022 Valget er enkelt, Grandiosa Delux på Coop! Egon er ikke verdt penga! 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Del Skrevet 16. mai 2022 Jeg syns pizzabufféen deres er helt grei, men der jeg har vært (i Trondheim) er den ofte tom, og så legger de ut kun én og én pizza om gangen. Blir en kamp om stykkene nesten. Anonymkode: 34d52...1d6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Del Skrevet 16. mai 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg syns pizzabufféen deres er helt grei, men der jeg har vært (i Trondheim) er den ofte tom, og så legger de ut kun én og én pizza om gangen. Blir en kamp om stykkene nesten. Anonymkode: 34d52...1d6 Takk. Det kan jeg leve med. Da skal jeg være kunden fra helvete og gnåle helt til de kommer med en ny pizza. Anonymkode: 4aa3c...cd3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Del Skrevet 16. mai 2022 Jeg har god erfaring med pizza buffet. De kommer med ny pizza hele tiden, så det alltid er noe å velge mellom. Man kan også komme med ønsker, om man er høflig og kjøkkenet har kapasitet. Den ene dressingen er veldig god. Hvis man er veldig sulten er det mye mat for pengene. Anonymkode: 26cd4...6ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #6 Del Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har god erfaring med pizza buffet. De kommer med ny pizza hele tiden, så det alltid er noe å velge mellom. Man kan også komme med ønsker, om man er høflig og kjøkkenet har kapasitet. Den ene dressingen er veldig god. Hvis man er veldig sulten er det mye mat for pengene. Anonymkode: 26cd4...6ca hvor mye koster denne buffet?, er det tykk eller tynn skorpe på pizza? Anonymkode: 0e6e1...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #7 Del Skrevet 16. mai 2022 Jeg syns pizzaen på bufféen deres er knallgod! Som oftest har jeg vært alene og fått velge type pizza. Anonymkode: 3588b...e31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #8 Del Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk. Det kan jeg leve med. Da skal jeg være kunden fra helvete og gnåle helt til de kommer med en ny pizza. Anonymkode: 4aa3c...cd3 Trikset er å ta med en halv pizza i gangen. Eller hel Anonymkode: 1eefa...b41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #9 Del Skrevet 16. mai 2022 Har prøvd Egons buffet to ganger her, med noen års mellomrom. Like trasig begge gangene. Peppes sin var mye bedre. Anonymkode: 39bce...38f 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 16. mai 2022 #10 Del Skrevet 16. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har prøvd Egons buffet to ganger her, med noen års mellomrom. Like trasig begge gangene. Peppes sin var mye bedre. Anonymkode: 39bce...38f Samme her, prøv heller Grandiosa. Om det er Egon i Sandvika du snakker om vil jeg minne om at det lages fantastisk pizza på sørsiden av Jongskollen, altså på 4 årstider. Endret 16. mai 2022 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 16. mai 2022 #11 Del Skrevet 16. mai 2022 Jeg digger pizzen til Egon og kjøper den ofte som takeaway med berneas saus til. Drit godt og hundre ganger bedre enn Peppes som bare smaker anis uansett hva du velger der🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #12 Del Skrevet 16. mai 2022 Som alt annet på Egon, generisk og overpriset. Anonymkode: 2d6bc...fd9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #13 Del Skrevet 16. mai 2022 Om trådstarter skal spise på Egon for å bli mett så har hun vel mest sannsynlig ikke tilgang til stekeovn. Anonymkode: 8864f...2fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #14 Del Skrevet 16. mai 2022 Smaker død og grønne First price-erter. Anonymkode: 52ea6...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 20. mai 2022 #15 Del Skrevet 20. mai 2022 Kjedelig synes jeg. Altså helt grei pizza. Men hadde heller valgt pizza selv fra menyen eller kjøpt fra Peppes og spist hjemme. Pizzabuffeten har varierende utvalg alt ettersom hvor mange som har bestilt seg pizzabuffet. Så en kan risikere at det er to ulike pizzaer eller 5 ulike. En kan risikere at de har stått der en stund også dersom få har bestilt og forsynt seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #16 Del Skrevet 20. mai 2022 Er det noe tidsbegrensning for hvor lenge man kan sitte på en buffe? Tenker om jeg skulle dratt ditt en dag, jobbet litt på pcen og sittet der hele dagen og spist pizza. Anonymkode: 89ed9...6ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 20. mai 2022 #17 Del Skrevet 20. mai 2022 Prøvd Egon pizzabuffet, var ikke imponert ! Holder meg til Peppes pizza buffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #18 Del Skrevet 20. mai 2022 Jeg synes ofte kritikken mot Egon er litt overdrevet. Det er ikke digg mat, og det er ikke verdt pengene, men helt greit om det passer seg slik at man spiser der en gang i blant. Skjønner kritikken, men jeg er ikke helt med på terningkast 1. Heller vel mot en treer. Ikke å anbefale, men ingen krise heller. Anonymkode: 99110...dc6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #19 Del Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg synes ofte kritikken mot Egon er litt overdrevet. Det er ikke digg mat, og det er ikke verdt pengene, men helt greit om det passer seg slik at man spiser der en gang i blant. Skjønner kritikken, men jeg er ikke helt med på terningkast 1. Heller vel mot en treer. Ikke å anbefale, men ingen krise heller. Anonymkode: 99110...dc6 Enig. Skjønner ikke all den kritikken. Maten er helt ok. Forventer ikke gourmet på en kjede som Egon liksom. Anonymkode: 97fce...ffa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 20. mai 2022 #20 Del Skrevet 20. mai 2022 Vi liker Egon vi 😂 og vi spiser mye gourmet ellers. Pizzabuffeten her vi bor er topp. Alltid 2-3 pizzaer å velge i, og er man misfornøyd (f.eks at en har ligget lenge) så ordner de med en gang. ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå