Gå til innhold

Han har gitt meg smykke som han ga til eksen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg føler på en måte at det er…respektløst?

Fikk et halssmykke av han og han sa ingenting om at det hadde tilhørt eksen. Trodde han hadde kjøpt det til meg.

Grunnen til at jeg oppdaget det var at helt ærlig snoker litt på Instagram profilen til eksen hans. Da fikk jeg se smykket mitt på henne i den perioden de var sammen. 
Jeg tenkte sjansen er vel liten for at han hadde kjøpt likt nytt? Så jeg konfronterte han med det, om jeg virkelig går med et smykke han egentlig har gitt eksen og han sa ja.

Anonymkode: 90b00...5d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har vanskelig for å tro at dette er sant 

Anonymkode: b2a36...867

• Liker 5
Skrevet

Gnitent gjort, hadde bare stille levert det til ham og sagt at gleden er borte nå som du vet hvor det. har vært og at du ikke var i tankene hans da det ble kjøpt. Det bør han skjønne og beklage...

• Liker 4
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg rotet en liten stund med en fyr, og jeg fikk noen øredobber som skulle være hvitt gull og diamanter. Jeg syns det virket litt voldsomt så tidlig inn i "forholdet", men satte jo også pris på det. Kort tid etter gjorde jeg det slutt, han viste seg å ikke være den han utga seg for å være i begynnelsen. Og jeg ville gi dem tilbake, men han ville ikke ta i mot dem. Det viste seg at han hadde kjøpt både øredobber og smykker på nett, ikke ekte gull og diamanter. Han likte å ha et lager som han kunne gi til damer han holdt på med.. En kort stund etter fant jeg ut at han hadde gjort en 17åring gravid, mens vi fremdeles var sammen. Og det verste av alt, var at dette var datterens venninne.. Dette ble litt på siden, men poenget er at det finnes slike menn som ikke helt ser verdien i å gi kjæresten noe spesielt. 

Anonymkode: 5dd96...578

• Liker 7
Skrevet

Veldig respektløst. Ville gitt det tilbake. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det her er seriøst. 

Ts.

Anonymkode: 90b00...5d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han laget smykket selv også eller?

Anonymkode: c3013...700

AnonymBruker
Skrevet

Søppelfyr🗑️.

Anonymkode: ccb8f...2e1

• Liker 1
Skrevet

Så materialistiske dere er, må alt være nytt? Til flere tusener? «Kjøp og kast» mentalitet er ikke bra, det er kanskje dumt at han ikke har nevnt det. Men for å se det fra hans ståsted, hvordan skulle han gå fram med det?

Vær takknemlig og gå videre

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan vel hende han har kjøpt samme smykke på nytt, fordi han syns det var fint? 

Jeg kjøpte samme type armbånd til min samboer, som jeg en gang i tiden gav til min x. Jeg syns akkurat det armbåndet var utrolig fint, og det er jo litt synd dersom jeg da for alltid har 'brukt det opp' fordi jeg gav samme til xen min 6 år tidligere? 

Jeg hadde derimot ikke gitt det samme dersom det fysisk var det som xen min hadde, det tror jeg hadde blitt litt rart. 

Anonymkode: a5ffc...6f4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

er det et smykke som har tilhørt noen i familien hans eller et nytt et?

Anonymkode: dc28a...551

• Liker 1
Skrevet

Da vet du hvertfall at dersom det blir slutt mellom dere drar han inn smykket og gir det til sin neste kjæreste. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Gjest tullerikke
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det kan vel hende han har kjøpt samme smykke på nytt, fordi han syns det var fint? 

Jeg kjøpte samme type armbånd til min samboer, som jeg en gang i tiden gav til min x. Jeg syns akkurat det armbåndet var utrolig fint, og det er jo litt synd dersom jeg da for alltid har 'brukt det opp' fordi jeg gav samme til xen min 6 år tidligere? 

Jeg hadde derimot ikke gitt det samme dersom det fysisk var det som xen min hadde, det tror jeg hadde blitt litt rart. 

Anonymkode: a5ffc...6f4

Det står i teksten at det var samme smykket som eksen hadde hatt.

AnonymBruker
Skrevet
tullerikke skrev (Akkurat nå):

Det står i teksten at det var samme smykket som eksen hadde hatt.

Det står at ts tror det er samme smykket. Med mindre det er et unikt designsmykke, finnes det flere i salg. 

Anonymkode: 04b3a...60a

Gjest tullerikke
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det står at ts tror det er samme smykket. Med mindre det er et unikt designsmykke, finnes det flere i salg. 

Anonymkode: 04b3a...60a

« Så jeg konfronterte han med det, om jeg virkelig går med et smykke han egentlig har gitt eksen og han sa ja.»

Skrevet

Forstår det er kjipt, men er det noe å starte en krangel av? Bare si at du ikke ønsker eksens ting fra nå av. Er ett smykke verdt en krangel eller dårlig stemning? Han har jo ikke gjort dette med dårlige hensikter, var vell bare litt korttenkt der.

Å så prøv å slutte å stalke henne på sosiale medier. Det eneste du oppnår er jo å plage deg selv og du bruker din tid og energi på henne. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har manglende sosiale antenner…

Datet litt en sånn en.

Han hadde gave til meg! Åpna, og det var en lekker parfyme.

Så sier han: jeg hadde egentlig kjøpt den til hu forrige, men det skar jo seg så da kan jo du få den. Gjett om jeg følte meg spesiell da… 

Hadde dumpa han. Forstår han ikke at det er feil å gi brukte smykker etter ekser, er det gjerne mye annet han ikke forstår også. 

Anonymkode: 7f05c...b05

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

hvorfor? fordi noe lignende aaaaldri kunne skjedd deg?

AnonymBruker
Skrevet

Tja ikke helt uvanlig. Fikk et kjede av en fyr, som viste seg var gitt til minst 7 andre. Han var evig ungkar da, og endte med thai dame han fant på nett tilslutt. Så litt dumt å gi sanne smykke videre. Er jo bare et tids spørsmål før man finner det ut. Og ganske turn off 

Anonymkode: 08c88...abd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonGuy skrev (2 timer siden):

Så materialistiske dere er, må alt være nytt? Til flere tusener? «Kjøp og kast» mentalitet er ikke bra, det er kanskje dumt at han ikke har nevnt det. Men for å se det fra hans ståsted, hvordan skulle han gå fram med det?

Vær takknemlig og gå videre

Er jo helt på trynet å gi en gave videre til ny dame. Heller ny bok eller nye roser enn smykker brukt av eks. Gaver skal være personlige, og særlig gaver til kjærester.

Anonymkode: 47b46...ed9

• Liker 11
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...