AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 Begynner å bli kjent med en fyr nå. Vi liker hverandre.. Begge interesserer seg for film. Jeg har en gedigen samling av vhs, dvd og bluray, samt netflix i en måned, så kan jeg ha noen mnd opphold og så abonnere igjen. Jeg ser vel 5 filmer i uka. Noen ganger blir jeg hektet på en serie, da kan jeg se ca 3 timer hver kveld til sesongslutt, tar noen dagers pause og så 3 timer daglig med neste sesong. Han ser ikke på bluray og dvd. Men han har alle mulige strømmetjenester og bruker sykt(!) mye tid på filmer og serier. Mange strømmer masse og binger serier vet jeg men. Han jobber lite for tiden (har ikke fått meg til å spørre om hvorfor ennå). Så han kan se tre filmer pr.dag med varighet på 2 timer hver. Ganske sikker på at hodet mitt hadde blitt smadret av så mye skjerm... Han kan også sitte utover natta og se serie. En dag skulle vi gå tur sammen. Vi gikk forbi leiligheten hans, så han skulle bare inn å hente noe. Jeg lånte doen, og på gølvet der lå noen klær og et kort med tlf nr til noe spillegreier, hjelpelinjen(?). Sånn man ringer til om man har gamblerproblem liksom... Så jeg tenker er han avhengig av å spille vekk penger, og så bedøver han seg med film? Det slo meg fordi jeg selv har hatt noen kjipe perioder hvor jeg så masse tv og spilte Sims for å la være å tenke så mye, og fordi jeg ikke gadd konse om noe mer fornuftig. Ser ekstremt masse på skjerm for å unngå spilling? Vil ikke spørre han om det, og føles som jeg har sett noe det ikke var meningen at jeg skulle se... Hvordan finne ut av dette uten å spørre direkte? Og om han er avhengig av spill, er det veldig no go for et kjæresteforhold med han? Vil tro at han hadde roa ned tv-tittinga om vi ble sammen eller brukte mer tid sammen såklart. Men kjenner jeg er skeptisk til evt. spilling.... Anonymkode: fbf54...889
Virrevirrevapp Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Du må spørre direkte. Både om jobben og spilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå