Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i 30 årene. Har vært sammen med en i 1,5 år. Vi har hatt det opp og ned. Han er vanskelig å forholde seg til. Emosjonelt ikke tilstede. 

Vi har hatt en tøff uke med litt uenigheter på hvor vi stod. Han var ute til langt på natt tirsdag, torsdag, lørdag og idag. Jeg vet hvor han er. Jeg syns bare det er slitsomt at han alltid prioriterer den tingen fremfor å sette av tid til oss. 
idag ville han så ut så han «kjøpte» seg ut for å stikke med å gi meg en ting. Jeg sa jeg ikke kan kjøpes og godtok det ikke. Han begynte å komme med masse fine ord. Men det blir jo bare tomme ord når det ikke er handlinger til ordene. 

de kveldene vi evt er sammen er han trøtt og sliten. 
hva ville dere tenkt om å være i ett sånt forhold? 

Anonymkode: 49603...fe9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er d han driver med til langt på natt? Høres ikke ut som noe jeg hadde orka.

Anonymkode: 663fb...ae0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er d han driver med til langt på natt? Høres ikke ut som noe jeg hadde orka.

Spiller med noen gutter/menn

AnonymBruker
Skrevet

Stikkordet her er ikke emosjonelt til stede. 

Anonymkode: 25f42...727

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Spiller med noen gutter/menn

Spiller hva?

Skrevet

Du nevner han ikke er emosjonelt tilstede, og dette er en ekstremt viktig faktor i et forhold. Det er kanskje nummer 1 viktigste ting som bør være på plass hos en partner for å ha et langsiktig, sunt og godt forhold med hverandre. 

Når en person ikke er emosjonelt tilstede, vil dette vise seg i mange handlinger og situasjoner, og kan være svært vanskelig for den andre partneren, som i dette tilfellet er deg. Jeg holdte på med en fyr som ikke var emosjonelt tilstede, og dette gjorde alt veldig vanskelig for meg. Plutselig var han full av kjærlighet, var veldig på meg - til at han plutselig ble totalt stille etter at vi ble intime. Han kunne komme tilbake etter 1 uke og var full av kjærlighet igjen. Han sa selv etterpå at han er "emotionally unavailable". Likevel driver han å jakter på å få seg kjæreste, noe han aldri har klart etter alle han har pratet med, fordi han nettopp selv ikke vet at han har mye å fikse på seg selv før han finner seg et forhold. 

Jeg anbefaler deg sterkt til å virkelig tenke over om dette er en fyr du vil bruke fremtiden din på. Han har mye å fikse på seg selv. De som ikke er emosjonelt tilstede vil ofte bruke mye ord, men ingen handlinger. De vil redde seg selv ved den letteste utveien, som er altså ord. Man må alltid se på handlinger til en potensielt partner/en kjæreste, aldri ord. 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...