Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg sliter med å ha følelser for en tidligere flamme når jeg er i et forhold med en annen. Kort fortalt har vi vært kolleger i 3 år.. og hatt sommerjobb sammen. Når vi var på jobb sammen følte jeg at det var en gnist, men tvilte på at han følte det samme. I høst møttes vi utenom jobb første gang, snakket for det meste.. men det gikk over til kyssing. Samme skjedde neste gang.. han skrev da at han syntes det ble vanskelig med et forhold mtp at han snart skulle studere og ikke viste hvor han havnet.. fair enough.

Tiden gikk og jeg fikk opp kontakten med en tidligere venn og måtte ta valget mellom de to. Jeg tok det tryggeste og enkleste valget. Men klarer ikke slutte tenke på kollegaen min.. What to do? Elsker kjæresten min utrolig høyt og vil egentlig ikke slå opp.. men samtidig er det perioder jeg ikke føler meg helt lykkelig..

Endret av Anonym<3
Glemte detalj
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Av lignende erfaring kan jeg si at iallefall for min del så gikk det over med tiden. 

Anonymkode: 78f75...e33

Skrevet

Hvor sterke var følelsene du kjente på?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan forslå åpent forhold, det er lov å ha flere kjærester. Som memet med hun jenta; "why not both?"

Anonymkode: 9e58b...245

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...