Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sommeren i Norge varer jo ikke å måneder, og jeg synes fort at det kan bli penger av å kjøpe en ny kolleksjon med klær hvert år til to barn. Til nå har vi kjøpt alt nytt hver år, men vurderer å se etter brukte sommerklær på Finn. Hva gjør dere? Er interessert i å høre om hva «folk flest» gjør?

Anonymkode: 7a0fb...f6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukt året rundt, med noen nye plagg innimellom :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte litt brukt da barna var opp til 1 år, for da rekker de som regel ikke å slite ut klærne før de er for små. Nå kjøper jeg alt nytt, men følger med på når det er salg. I helgen hadde lindex 20% på alle varer så da ble det nye tskjorter og shortser til begge. Gidder ikke kjøpe dyre klær, for mine barn bruker sjelden lang tid på å få hull eller flekker som ikke går av i vask. De er også for små til å bry seg om merker.

Anonymkode: 8aeb1...303

AnonymBruker
Skrevet

Vi har to av samme kjønn. Kjøper nytt til førstemann og lar nr. 2 arve. Trenger nr. 2 noe, så kjøper vi som regel brukt. 

Anonymkode: f7256...003

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper litt brukt og litt nytt til eldste, og nesten ingenting til yngste som får arve.. blir annerledes når yngste kommer opp i str 104 for det har eldstemann brukt så lenge at det snart bare er filler igjen. 

Anonymkode: 79f10...147

Skrevet

Kjøper brukt så langt det lar seg gjøre 😊 Vet stort sett hva vi har, og hva vi kommer til å få bruk for. Så da følger jeg med på finn.no og facebook, og får tak i det meste brukt. Mye av det er så og si ubrukt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper alltid nytt til de to eldste, og så arver de to yngste. Noen stordriftsfordeler skal det være med fire barn😅 

Anonymkode: 75bff...ccf

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper nytt til eldste, også syr farmoren en del, yngste arver, men det som kjøpes til henne er som regel også nytt. Hender jeg kikker etter litt brukt, men sjeldent jeg finner noe jeg liker.

Anonymkode: 29f9d...633

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sommeren i Norge varer jo ikke å måneder, og jeg synes fort at det kan bli penger av å kjøpe en ny kolleksjon med klær hvert år til to barn. Til nå har vi kjøpt alt nytt hver år, men vurderer å se etter brukte sommerklær på Finn. Hva gjør dere? Er interessert i å høre om hva «folk flest» gjør?

Anonymkode: 7a0fb...f6a

Kjøpte alt brukt på Finn. Med mindre det var hetebølge og krise.

Anonymkode: 95b8a...df9

Skrevet

Har en sv hver. Vi kjøper brukt. Men uansett brukes både t-skjortene og kjolene hele året, utenpå ull om vinteren, med innejakke på om høst og vår.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...