Mardina Skrevet 17. mai 2022 #41 Skrevet 17. mai 2022 Maleficenta skrev (54 minutter siden): det er teit å mene at kvinner ikke får lov å ha samme kroppsfunksjoner som menn Ja, det synes jeg også 😁 Han er litt spesiell, så det hender at jeg må minne han på det... 😂
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #42 Skrevet 17. mai 2022 Kona og jeg raper og fiser helt fritt. Det er kjempedeilig å leve med ei som ikke er så fisefine på det. Anonymkode: 91ecb...bc3 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #43 Skrevet 17. mai 2022 Vi er enige i vårt forhold om at vi IKKE setter pris på slikt. Allikevel lettere sagt enn gjort når toalettdøren er tynn som papir og badet grenser til stua. Resultat: man kan ikke bruke toalettet og ender opp med valget om å ikke spise noe (det som går inn, går også ut en gang) eller å bli så anspent at man ikke får til å gå på do i det hele tatt, som igjen fører til luftproblematikk man muligens stort sett har under kontroll i våken tilstand men ikke nødvendigvis når man sover. Krise. Uansett alternativ: det vil oppleves ubehag. Anonymkode: d4a2f...eef
Gjest Dævendøtte Skrevet 17. mai 2022 #44 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres trist ut , hadde ikke gidda å være sammen med noen som syns det var greit. Anonymkode: 2a435...b56 Ditto.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #45 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 8.34): Så det er bedre å sitte i en stue fylt med drittlukt enn å ta en rask tur ut eller på badet? Må du fise såpass mye at det blir fysisk slitsomt å forlate rommet bør man kanskje undersøke kosthold eller generell helse. Anonymkode: f6fed...c9c Eller se motsatt på det, er det så ille for deg at noen fiser hjemme kan du kanskje ta det opp med en terapaut så du kan bearbeide det og få slappet av litt mer. Anonymkode: 771e6...8fe
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #46 Skrevet 17. mai 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Vi er enige i vårt forhold om at vi IKKE setter pris på slikt. Allikevel lettere sagt enn gjort når toalettdøren er tynn som papir og badet grenser til stua. Resultat: man kan ikke bruke toalettet og ender opp med valget om å ikke spise noe (det som går inn, går også ut en gang) eller å bli så anspent at man ikke får til å gå på do i det hele tatt, som igjen fører til luftproblematikk man muligens stort sett har under kontroll i våken tilstand men ikke nødvendigvis når man sover. Krise. Uansett alternativ: det vil oppleves ubehag. Anonymkode: d4a2f...eef Høres helt forferdelig ut å være to stykker med slike problemer. Prøvd med eksponeringsterapi? Anonymkode: 91ecb...bc3 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #47 Skrevet 17. mai 2022 Maleficenta skrev (5 timer siden): er bare sånn? At man må fise og rape med vilje? Det er jo bare å la det være Jeg tenker på folk med slik personlighet hvor de bare gjør sånne ting helt uhemmet. Slik som kleptomane stjeler så er det noen som ikke kan la være med å vrenge fiseringen for å lette på trykket midt under middagen. Anonymkode: b7fb1...cfa 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #48 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi er enige i vårt forhold om at vi IKKE setter pris på slikt. Allikevel lettere sagt enn gjort når toalettdøren er tynn som papir og badet grenser til stua. Resultat: man kan ikke bruke toalettet og ender opp med valget om å ikke spise noe (det som går inn, går også ut en gang) eller å bli så anspent at man ikke får til å gå på do i det hele tatt, som igjen fører til luftproblematikk man muligens stort sett har under kontroll i våken tilstand men ikke nødvendigvis når man sover. Krise. Uansett alternativ: det vil oppleves ubehag. Anonymkode: d4a2f...eef Hahaha, alt man frivillig utsetter seg for for å unngå naturlige kroppslige funksjoner, og videreføre illusjonen om perfeksjon. 😄🤣 Anonymkode: a6271...235
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #49 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi er enige i vårt forhold om at vi IKKE setter pris på slikt. Allikevel lettere sagt enn gjort når toalettdøren er tynn som papir og badet grenser til stua. Resultat: man kan ikke bruke toalettet... Anonymkode: d4a2f...eef Dere kan vel få ny dør på do? Anonymkode: 94486...524
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #50 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 18.5.2022 den 3.53): Dere kan vel få ny dør på do? Anonymkode: 94486...524 Får sett opp lydtett ytterdør. Anonymkode: b7fb1...cfa
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #51 Skrevet 19. mai 2022 On 5/18/2022 at 12:12 AM, AnonymBruker said: Eller se motsatt på det, er det så ille for deg at noen fiser hjemme kan du kanskje ta det opp med en terapaut så du kan bearbeide det og få slappet av litt mer. Anonymkode: 771e6...8fe Det handler om preferanser, ikke lidelser. Da trives jeg godt i min drittlukt-frie stue 😊 Anonymkode: f6fed...c9c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #52 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det handler om preferanser, ikke lidelser. Da trives jeg godt i min drittlukt-frie stue 😊 Anonymkode: f6fed...c9c De som bråker mest er det som lukter minst. 😜 Anonymkode: b7fb1...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå