Gå til innhold

Angående fising, raping og andre ulyder i parforhold.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden typen min fiser og raper hjemme hver dag og ikke bryr seg når jeg har gidd beskjed om å ikke gjør det, gjør jeg det samme for å gi han sin egen medisin tilbake og driter i hvor disgusta han blir av meg! Jeg er bare glad jeg får litt sexuell fred siden jeg vil jo ikke ha sex med han di dagene han holder på sånn🤢

Anonymkode: ebefe...7c7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Siden typen min fiser og raper hjemme hver dag og ikke bryr seg når jeg har gidd beskjed om å ikke gjør det, gjør jeg det samme for å gi han sin egen medisin tilbake og driter i hvor disgusta han blir av meg! Jeg er bare glad jeg får litt sexuell fred siden jeg vil jo ikke ha sex med han di dagene han holder på sånn🤢

Hvordan vet du at han faktisk synes det er ekkelt? Er faktisk ikke så uvanlig at menn tenner på sånt, kan hende at han til og med drømmer om at du skal sitte på ansiktet hans og fise.

Anonymkode: b7fb1...cfa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor blir romantikken av når man mister alle hemninger og ikke har respekt? For meg er det helt utrolig at folk ikke kan ha folkeskikk selv om man er i et forhold. Vi er da voksne folk med styring på kroppslige funksjoner , ikke et barn på 4 år. 

Anonymkode: 2a435...b56

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor blir romantikken av når man mister alle hemninger og ikke har respekt? For meg er det helt utrolig at folk ikke kan ha folkeskikk selv om man er i et forhold. Vi er da voksne folk med styring på kroppslige funksjoner , ikke et barn på 4 år. 

Fordi noen er sammen med personen det er sammen med og ikke en skygge av hvem de er fordi de skjuler sitt ekte seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan vet du at han faktisk synes det er ekkelt? Er faktisk ikke så uvanlig at menn tenner på sånt, kan hende at han til og med drømmer om at du skal sitte på ansiktet hans og fise.

Jeg vet han syns det er ekkelt siden han sier det og ikke er like seksuell di dagene🙄 har aldri datet en som liker sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Derfor jeg sover kun alene.

Samboer skal jeg heller ikke ha :) Holder meg til sexpartner....

Orker ikke tanken på å dele seng/bad med en mann.

Anonymkode: 17bc7...03c

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke alle som er romantisk anlagt heller. Går fint an å ha et velfungerende parforhold i årevis selv om ingen er romantiske. 

Her gjør vi akkurat det vi har lyst til, når vi har lyst. Ingen hemninger. Folkeskikk har vi også, men ikke innenfor husets fire vegger. 

Vi sender hverandre meldinger, elsker hverandre og sier det hver dag. Og raper, fiser og går på do i den andres åsyn uten at det ødelegger stemningen mellom oss. Tvert i mot. 

Skrevet

Samboeren min mener at jeg ikke skal rape og prompe, for det er liksom sånn som damer ikke gjør... 😄 Men må det ut, så må det ut..... Vi er såpass trygge på hverandre, at det er ikke noe vi tenker over i hverdagen. Når begge er hjemme, så lukker vi døren, når vi skal på do... Om bare jeg er hjemme, så kan jeg finne på å tisse med åpen dør... Og det plager ikke meg 😁

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har dere aldri opplevd å drite på dere med et uhell ved en prompekonkurranse?

Nei, aldri!

Anonymkode: 03d1c...dff

AnonymBruker
Skrevet

Synes det må være "lov" å rape eller prompe når man kjenner hverandre godt. Men å bare gå og prompe hele tiden blir litt ekkelt. Er man så dårlig i magen at man konstant promper er det bedre å gå på do en stund. Raping kan man jo delvis kontrollere, men av og til så må man jo bare. Sånn raping eller promping med vilje har jeg ikke sans for. Det er bare ekkelt. Ellers er det helt uaktuelt å gå på do uten å lukke døra. Hva har vi dør til badet for ellers?

Anonymkode: 12a90...a5e

AnonymBruker
Skrevet

Er gravid nå og har slitt endel med MYE luft i magen. Type kan ikke bøye meg i huk uten at det knirker. Nevnte for samboer at jeg ikke promper for å være kjip men rett og slett ikke klarte holde det inne. Vi er ikke ekstrem på det på noen måte men pleier ta hensyn. Raping tar vi null hensyn bortsett fra rundt mat. 

Anonymkode: 0d349...2d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Dævendøtte skrev (7 timer siden):

Ikke alle som er romantisk anlagt heller. Går fint an å ha et velfungerende parforhold i årevis selv om ingen er romantiske. 

Her gjør vi akkurat det vi har lyst til, når vi har lyst. Ingen hemninger. Folkeskikk har vi også, men ikke innenfor husets fire vegger. 

Vi sender hverandre meldinger, elsker hverandre og sier det hver dag. Og raper, fiser og går på do i den andres åsyn uten at det ødelegger stemningen mellom oss. Tvert i mot. 

Høres trist ut , hadde ikke gidda å være sammen med noen som syns det var greit. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2022 den 23.11):

Ikke misforstå meg, det er selvsagt helt normalt å slippe luft, jeg er ikke hysterisk på det, men det må vel kunne gjøres i stillhet, hold for munnen eller snu deg vekk hvis du må rape, man behøver vel ikke å sitte og presse ut luften fordi man synes det er morsomt? Som å rape høylydt når andre skal prøve å spise??

Fising er verst. Dette lukter som regel også. Jeg synes det er skikkelig turnoff når en mann jeg er sammen med slipper en due i mitt nærvær. I alle fall hvis han ikke gjør noe for å "skjule" det, men braker rett ut, og til og med ler etterpå, "ah det var en god fis".

Slik jeg ser det, og min erfaring, er at i starten av et forhold er de innvolverte veldig forsiktige og høflige, vil gjerne vise sin bedre side, men straks man begynner å bli litt trygg på hverandre, slipper man alle hemninger. Fiser, raper og driter med dodøra åpen.

Har dere erfaringer med dette? Tolererer dere kroppslige lyder som fising, raping eller bør partneren vise hensyn?

tenker at skjer det ved et uhell er deg jo bare sånn det er, men å gjøre det med vilje dr bare barnslig og vemmelig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

har aldri datet en som liker sånt.

Det vet du IKKE, normale folk snakker ikke om sånt i frykt for at sånne som deg skal se ned på dem fordi "det er ekkelt".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi noen er sammen med personen det er sammen med og ikke en skygge av hvem de er fordi de skjuler sitt ekte seg.

Man trenger ikke vrenge innsiden ut for å vise sitt sanne jeg. 

• Liker 3
Skrevet

Har dere aldri opplevd å drite på dere med et uhell ved en prompekonkurranse?

ææææsj 

Skrevet
Mardina skrev (7 timer siden):

Samboeren min mener at jeg ikke skal rape og prompe, for det er liksom sånn som damer ikke gjør... 😄 Men må det ut, så må det ut..... Vi er såpass trygge på hverandre, at det er ikke noe vi tenker over i hverdagen. Når begge er hjemme, så lukker vi døren, når vi skal på do... Om bare jeg er hjemme, så kan jeg finne på å tisse med åpen dør... Og det plager ikke meg 😁

det er teit å mene at kvinner ikke får lov å ha samme kroppsfunksjoner som menn

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man trenger ikke vrenge innsiden ut for å vise sitt sanne jeg. 

Noen bare er sånn og da er det greit at eventuell partner vet og aksepterer det.

AnonymBruker
Skrevet

Min svigerfar gjør dette når han er på besøk, lukker ikke dodøra og slipper luft både foran og bak mens jeg er tilstede. Jeg syns det er ufyselig! ...Samtidig skjønner jeg at det er liten vits i å prøve å få samboeren til å "oppføre" seg når resten av familien tydeligvis er uten skrupler! 

Anonymkode: 667c1...cb3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen bare er sånn og da er det greit at eventuell partner vet og aksepterer det.

er bare sånn? At man må fise og rape med vilje? Det er jo bare å la det være

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...