AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 Ikke misforstå meg, det er selvsagt helt normalt å slippe luft, jeg er ikke hysterisk på det, men det må vel kunne gjøres i stillhet, hold for munnen eller snu deg vekk hvis du må rape, man behøver vel ikke å sitte og presse ut luften fordi man synes det er morsomt? Som å rape høylydt når andre skal prøve å spise?? Fising er verst. Dette lukter som regel også. Jeg synes det er skikkelig turnoff når en mann jeg er sammen med slipper en due i mitt nærvær. I alle fall hvis han ikke gjør noe for å "skjule" det, men braker rett ut, og til og med ler etterpå, "ah det var en god fis". Slik jeg ser det, og min erfaring, er at i starten av et forhold er de innvolverte veldig forsiktige og høflige, vil gjerne vise sin bedre side, men straks man begynner å bli litt trygg på hverandre, slipper man alle hemninger. Fiser, raper og driter med dodøra åpen. Har dere erfaringer med dette? Tolererer dere kroppslige lyder som fising, raping eller bør partneren vise hensyn? Anonymkode: b7fb1...cfa 8 1
Mezzosoprena Skrevet 15. mai 2022 #2 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke misforstå meg, det er selvsagt helt normalt å slippe luft, jeg er ikke hysterisk på det, men det må vel kunne gjøres i stillhet, hold for munnen eller snu deg vekk hvis du må rape, man behøver vel ikke å sitte og presse ut luften fordi man synes det er morsomt? Som å rape høylydt når andre skal prøve å spise?? Fising er verst. Dette lukter som regel også. Jeg synes det er skikkelig turnoff når en mann jeg er sammen med slipper en due i mitt nærvær. I alle fall hvis han ikke gjør noe for å "skjule" det, men braker rett ut, og til og med ler etterpå, "ah det var en god fis". Slik jeg ser det, og min erfaring, er at i starten av et forhold er de innvolverte veldig forsiktige og høflige, vil gjerne vise sin bedre side, men straks man begynner å bli litt trygg på hverandre, slipper man alle hemninger. Fiser, raper og driter med dodøra åpen. Har dere erfaringer med dette? Tolererer dere kroppslige lyder som fising, raping eller bør partneren vise hensyn? Anonymkode: b7fb1...cfa Selvfølgelig skal man vise hensyn, og voksne mennesker gjør da normalt sett dette. Det er bare barnslige harrytapper som nærmest stolt slipper ut luft fra den ene eller den andre enden. Selvfølgelig skjer det innimellom, men ikke åpenlyst uten for forsøke å være diskré - og i hvert fall med et lite "unnskyld" etterpå. 7 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 Vi er heldigvis oppegående folk og driver ikke med sånt i hverandres nærvær. Anonymkode: f6fed...c9c 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 Uff ja, her har det tatt litt av dessverre. Det går an å bli for avslappet... så jeg tok det opp og sa vi burde stramme inn litt, skåne den andre for sånt. Anonymkode: a3965...067 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 i mellomtiden finnes det faktisk folk som ikke en gang gidder å lukke døren inn til dass hver gang dem skal på dass. ergo blir alle andre sittende og høre på dritten deres, praktisk talt. Anonymkode: 36ab7...621 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 Vi fiser, raper og tisser med døra åpen foran hverandre. Syns det hadde vært anspent hvis man måtte ut av rommet hver gang man skulle gjøre noe slikt. Ikke bra å holde inne fisen hjemme så man går rundt med vondt i magen. Anonymkode: 771e6...8fe 11 1 1
Vimsepims Skrevet 15. mai 2022 #7 Skrevet 15. mai 2022 Driting med åpen dør dreper kjærligheten... Det er ikke alt man trenger å dele med hverandre. 8 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #8 Skrevet 15. mai 2022 Vimsepims skrev (Akkurat nå): Driting med åpen dør dreper kjærligheten... Det er ikke alt man trenger å dele med hverandre. Er ikke delikat å høre på noen sitte på toalettet mens de stønner med sprutbæsj. Anonymkode: b7fb1...cfa 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #9 Skrevet 15. mai 2022 Jeg var gift i 7 år før jeg prompet foran mannen min. Vi tisser sammen på badet, ellers liker jeg privatliv. Anonymkode: 1d8a2...be3 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #10 Skrevet 15. mai 2022 Her er jeg og mannen helt på samme nivå. Vi har ingen blygsler ovenfor hverandre, absolutt ingen og innimellom kan vi finne på å ha konkurranse om hvem som kan rape høyest. Vi skjønner selvsagt at vi ikke kan gjøre det samme når vi får barn, men enn så lenge så koser vi oss med å være like barnslige begge to. Fising har vi heller ingen greie rundt, spesielt fordi jeg har slitt med ustabil mage og tarm i mange, mange år og enkelte dager er magen så oppblåst at buksene mine ikke passer. Og når det først da lettes på trykket, da lettes det på trykket, uansett om han er i rommet eller ei. Vi har vært sammen i mange år nå og vil ikke si at det har drept noen kjærlighet. Jeg er bare så utrolig glad for at jeg har funnet en som er som meg, når det kommer til det her. Anonymkode: 03d1c...dff 7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #11 Skrevet 16. mai 2022 Vi bare ler av det. Dodøra er imidlertid alltid lukket. Anonymkode: e6c69...9f9 4
John McClane Skrevet 16. mai 2022 #12 Skrevet 16. mai 2022 Alle har sin mening og bli enige om det. Det er da ikke en stor sak å fire litt begge veier....
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #13 Skrevet 16. mai 2022 Synes det er en uting. Selv min gamle mor syntes ikke noe om at pappa slapp en fis der hun var. Og de hadde vært gift over 50 år. Det går an å gå vekk eller på toalettet feks. Man fiser jo ikke med andre tilstede så hvorfor gjøre det mot mann eller kone. Mangel på respekt om det ikke er enighet om det. Anonymkode: d41d2...cc7 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #14 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi fiser, raper og tisser med døra åpen foran hverandre. Syns det hadde vært anspent hvis man måtte ut av rommet hver gang man skulle gjøre noe slikt. Ikke bra å holde inne fisen hjemme så man går rundt med vondt i magen. Anonymkode: 771e6...8fe Samme her. Dodøren blir lukket kun når det er bæsjing på gang🙄 Anonymkode: 4e52e...e09
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #15 Skrevet 16. mai 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Vi fiser, raper og tisser med døra åpen foran hverandre. Syns det hadde vært anspent hvis man måtte ut av rommet hver gang man skulle gjøre noe slikt. Ikke bra å holde inne fisen hjemme så man går rundt med vondt i magen. Anonymkode: 771e6...8fe Så det er bedre å sitte i en stue fylt med drittlukt enn å ta en rask tur ut eller på badet? Må du fise såpass mye at det blir fysisk slitsomt å forlate rommet bør man kanskje undersøke kosthold eller generell helse. Anonymkode: f6fed...c9c 8
Miss91 Skrevet 16. mai 2022 #16 Skrevet 16. mai 2022 Hjemme fiser og raper jeg så mye jeg vil. Uaktuelt å gå på do for å fise 😂 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #17 Skrevet 16. mai 2022 Mannen min og jeg både raper og fiser med hverandre til stede, og vi kan fint tisse med den andre på badet. Ved driting så vil vi begge ha privatliv, så da er dodøra stengt. Når det er sagt, ingen av oss overdriver eller gjors på på å rape og fise for å være «morsom», og er det fks en fis som må presses ut, så har vi god nok tid til å gå på badet eller ut for å fise. Og da gjør vi som regel det. Anonymkode: f20e2...e5c 3
feliek54 Skrevet 16. mai 2022 #18 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ikke misforstå meg, det er selvsagt helt normalt å slippe luft, jeg er ikke hysterisk på det, men det må vel kunne gjøres i stillhet, hold for munnen eller snu deg vekk hvis du må rape, man behøver vel ikke å sitte og presse ut luften fordi man synes det er morsomt? Som å rape høylydt når andre skal prøve å spise?? Fising er verst. Dette lukter som regel også. Jeg synes det er skikkelig turnoff når en mann jeg er sammen med slipper en due i mitt nærvær. I alle fall hvis han ikke gjør noe for å "skjule" det, men braker rett ut, og til og med ler etterpå, "ah det var en god fis". Slik jeg ser det, og min erfaring, er at i starten av et forhold er de innvolverte veldig forsiktige og høflige, vil gjerne vise sin bedre side, men straks man begynner å bli litt trygg på hverandre, slipper man alle hemninger. Fiser, raper og driter med dodøra åpen. Har dere erfaringer med dette? Tolererer dere kroppslige lyder som fising, raping eller bør partneren vise hensyn? Anonymkode: b7fb1...cfa Jeg er enig med deg men den kan skje en ukontrollert ulykke. Men greit da med unskyld. For lenge siden hadde jeg kontakt med ei dame rundt 50 og hun mente det var helt greit og naturlig. Så vi er forskjellige selv om jeg tror ikke det er mange av de.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #19 Skrevet 16. mai 2022 Har mye luft. Før jeg turde å slippe i hans nærvær, hadde jeg mye mageknip. Bedre å slippe enn å lide. Anonymkode: 8be0a...f09 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #20 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 1.56): Her er jeg og mannen helt på samme nivå. Vi har ingen blygsler ovenfor hverandre, absolutt ingen og innimellom kan vi finne på å ha konkurranse om hvem som kan rape høyest. Vi skjønner selvsagt at vi ikke kan gjøre det samme når vi får barn, men enn så lenge så koser vi oss med å være like barnslige begge to. Fising har vi heller ingen greie rundt, spesielt fordi jeg har slitt med ustabil mage og tarm i mange, mange år og enkelte dager er magen så oppblåst at buksene mine ikke passer. Og når det først da lettes på trykket, da lettes det på trykket, uansett om han er i rommet eller ei. Vi har vært sammen i mange år nå og vil ikke si at det har drept noen kjærlighet. Jeg er bare så utrolig glad for at jeg har funnet en som er som meg, når det kommer til det her. Anonymkode: 03d1c...dff Har dere aldri opplevd å drite på dere med et uhell ved en prompekonkurranse? Anonymkode: b7fb1...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå