AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 Eller vil det bare bli kaos? Anonymkode: 5eb4d...23c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2 Skrevet 15. mai 2022 Nei! Det kan du virkelig ikke. Ikke bland andre inn i deres drama. De fleste er vel ikke åpenlyst utro. Og hvem av oss vil sladre på en kollega man skal samarbeide med videre? Anonymkode: 8780e...5dd 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Eller vil det bare bli kaos? Anonymkode: 5eb4d...23c Dette høres ut som en veldig, veldig, veldig dårlig ide. Og hvorfor skulle noen på jobb egentlig vite om et eventuelt sidesprang? De driver vel ikke og har seg på jobb og rapporterer om det på personalmøte? Anonymkode: f6e40...dca 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 Herregud, bare ligg med noen andre du også så later du som ingenting. Anonymkode: 2e404...0ca 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 Hvordan i alle dager tenker du å gå frem? Skal du ringe sjefen hans? Anonymkode: bda41...385 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Eller vil det bare bli kaos? Anonymkode: 5eb4d...23c Det vil bli kaos. Anonymkode: 9bcb5...3d1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #7 Skrevet 15. mai 2022 Si til mannen din at du er kontaktet av en av hans kollegaer, som mener at «alle vet» på jobben og synes han burde fortelle det til deg selv. Anonymkode: 08a09...9cf 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #8 Skrevet 15. mai 2022 Uff, hva gjør deg sikker på dette? Hva sier mannen din? Kjenner du hans kolleger godt? Personlig ville jeg ikke hatt spurt. Dette er fordi at hans kolleger uansett vil være lojale mot mannen din, mest sannsynlig. Det vil si at du aldri vil bli sikker, men ikke nok med det, du skal etterpå føle deg ille til mote om du ser kollegene igjen. Tror du heller bør sette deg ned å prater ordentlig med mannen din. Sender deg en varm klem 💗 Anonymkode: e8b20...3ce 4 1
NiceOrNothing Skrevet 15. mai 2022 #9 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Eller vil det bare bli kaos? Anonymkode: 5eb4d...23c Ville først blitt HELT sikker . Så ville jeg konfrontert HAN , å evnt den han er utro med . Ville ikke involvert kollegene hans. Hvorfor mistenker du at han er utro ? 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #10 Skrevet 15. mai 2022 Jeg har opplevd det. Ønsket å varsle/spørre, Mest fordi at forholdet deres gikk ut over mennesker de arbeidet med/for. Men ble for dumt. Den forsmådde bitre eksen liksom… ble til at han fortalte delvis selv også kom flere og flere detaljer frem. Blant annet fra en kollega, også mannen til hun han var utro med. Mannen hennes ble utsatt for mer enn meg da, fler løgner og lengre dobbeltspill. Vi har det bra alle 4 i dag, jeg og eksen hennes fant oss nye partnere og de to holdt sammen. Det var kaos en lag periode, men man ordner mye med å innse at man er voksen, at livet skjer og å ikke grave seg ned i bitterhet. Anonymkode: 67e0a...bdf 2 1
John McClane Skrevet 15. mai 2022 #11 Skrevet 15. mai 2022 Hva med å spørre ham og be han si sannheten? Føler du det ikke er sannheten så spør du om alt annet som ikke stemmer for det er sikkert mye siden du er sikker i din sak.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #12 Skrevet 16. mai 2022 Når tilliten er borte i et forhold så er det på vei mot slutten uansett. Ville, som et siste forsøk, satt meg ned med mannen og sagt at du føler tilliten har forsvunnet og at dersom dere skal kunne overleve som par så må denne problematikken jobbes med av dere begge. Hvis han ikke er med på å jobbe for det så hadde jeg gått videre. Anonymkode: 888de...6fc 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #13 Skrevet 16. mai 2022 Med mindre du har en skikkelig god tone med en kollega av han, så vil jeg jo anta at de fleste ikke vil ta i det der med ildtang, og hadde bare sagt at nei, de kjenner ikke til noen affære, aldri hørt om det. Du blir jo den litt gale kona (for alt de vet), og ingen vil være den som leverer budskapet, spesielt ikke om det bare er rykter, som det jo som oftest er. En sjef vil heller ikke "oute" en ansatt på den måten. Kanskje tatt det på kammerset, men ikke sladret til en kone. Jeg har forøvrig hatt en affære på jobb, ryktene gikk selvsagt på kontoret, og der tenkte jeg at om kona fikk mistanker så hadde hun faktisk en enkel måte å finne ut av disse ryktene på. Egentlig var det nesten rart hun ikke hadde hørt det allerede, hun var til og med i samme bransje.. Norge er et lite land, alle er få ledd fra deg. Hun kunne spurt en venninne som kjenner noen på den jobben godt om å fiske etter om det var rykter. Det er ikke alltid man trenger å ringe noen på den jobben, man kan få tak i noen som kjenner noen. BGå på Facebook og nøst opp i din "connection" til en kollega der, kanskje det er noen linker. Eller linker er det garantert, du må bare finne dem. Anonymkode: aad89...82a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #14 Skrevet 16. mai 2022 Mange er som meg. Blander seg ikke inn i andres rot, men lyver ikke om man blir spurt direkte. Det går an å forhøre seg om man egentlig er helt sikker. Men egentlig, hva hjelper det om noen andre bekrefter det? Du kan ikke bruke deres navn for å fremheve din mistro ovenfor din mann. Det er der dramaet og kaoset begynner. Så hva skal du gjøre? Sitte å vente på bevisene eller stikke fra forholdet uten å gi det noen sjanse? Jeg har valgt det siste tidligere. Anonymkode: 953ad...a1c
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #15 Skrevet 16. mai 2022 Med mindre de puler i lokalene til jobben kan ingen ansatt der bevise at de har et forhold. Du får heller stalke ham selv hvis du vil ha bevis på utroskap. Anonymkode: 9bcb5...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #16 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Med mindre de puler i lokalene til jobben kan ingen ansatt der bevise at de har et forhold. Du får heller stalke ham selv hvis du vil ha bevis på utroskap. Anonymkode: 9bcb5...3d1 Hmm det gjorde vi - knulla rundt på forskjellige steder på kontoret .. Fatter ikke hvorfor jeg gjorde noe så dumt Anonymkode: c8512...2b3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #17 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Eller vil det bare bli kaos? Anonymkode: 5eb4d...23c Det vil bekrefte at du har en skrue eller tre løs. Anonymkode: eb0ac...783 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #18 Skrevet 16. mai 2022 Du kan jo sende en mail til alle å spørre? Anonymkode: 64f3c...e4c
Diezel Skrevet 16. mai 2022 #19 Skrevet 16. mai 2022 Tror jeg heller ville ha prøvd å finne ut på en annen måte enn å spørre kollegaene hans med mindre du kjenner dem veldig godt.. Du vil fremstå så utrolig usikker (som du sikkert er og det er ikke så rart hvis du mistenker utroskap - dømmer ikke!) og i tillegg setter su jo ham i et utrolig dårlig lys - og det fortjener han nok ikke.. Uansett om han er utro med noen på jobb så er jeg faktisk av den oppfattelse at man ikke skal spre rykter - verken sanne eller usanne. er det en annen måte du kan finne ut?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #20 Skrevet 16. mai 2022 Typisk Kvinneguiden... Anonymkode: 03a95...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå