AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #21 Del Skrevet 17. mai 2022 Ja, jeg tenker i grunn at han har to kontoer. Siden scoren bare går opp når han har kontakt med meg. Men om det er for å være shady tviler jeg litt på. Han har ikke kommet med noen seksuelle antydninger og vi har chattet i noen måneder nå. Skal treffe han denne uken. Er det ikke litt psycho å spørre om noe sånt rett ut? Hvordan kan jeg ellers finne det ut. Snappe han mens vi er sammen? 😂 Anonymkode: c3623...6bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #22 Del Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja, jeg tenker i grunn at han har to kontoer. Siden scoren bare går opp når han har kontakt med meg. Men om det er for å være shady tviler jeg litt på. Han har ikke kommet med noen seksuelle antydninger og vi har chattet i noen måneder nå. Skal treffe han denne uken. Er det ikke litt psycho å spørre om noe sånt rett ut? Hvordan kan jeg ellers finne det ut. Snappe han mens vi er sammen? 😂 Anonymkode: c3623...6bf Send han en Snap fra toalettet... si det er noe morsomt../sexy hva enn som passer. ...sånn at han føler han må sjekke snappen Anonymkode: 154e8...f47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå