AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Del Skrevet 15. mai 2022 Jeg dater en som jeg bare kommuniserer med på snap. Han er veldig aktiv om kvelden og da kan vi chatte i flere timer i strekk. Men sender jeg en snap på morgenen åpner han den gjerne ikke før på kvelden. I tillegg stiger snap-scoren hans bare når vi snapper og aldri ellers. Mistenker at han bare har meg på denne kontoen Anonymkode: c3623...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleierinnen Skrevet 15. mai 2022 #2 Del Skrevet 15. mai 2022 Begge ungdommene her i huset opererer med 2 snapkontoer.... Usikker på hvorfor, den offisielle årsaken er for å øke snap-scoren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Del Skrevet 15. mai 2022 Sykepleierinnen skrev (4 minutter siden): Begge ungdommene her i huset opererer med 2 snapkontoer.... Usikker på hvorfor, den offisielle årsaken er for å øke snap-scoren.... Dette er ikke tilfellet da vi begge er voksne Anonymkode: c3623...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 15. mai 2022 #4 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg dater en som jeg bare kommuniserer med på snap. Han er veldig aktiv om kvelden og da kan vi chatte i flere timer i strekk. Men sender jeg en snap på morgenen åpner han den gjerne ikke før på kvelden. I tillegg stiger snap-scoren hans bare når vi snapper og aldri ellers. Mistenker at han bare har meg på denne kontoen Anonymkode: c3623...6bf Hva er snapscore? Og hva gjør den? hvorfor kommuniserer dere bare på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg dater en som jeg bare kommuniserer med på snap. Han er veldig aktiv om kvelden og da kan vi chatte i flere timer i strekk. Men sender jeg en snap på morgenen åpner han den gjerne ikke før på kvelden. I tillegg stiger snap-scoren hans bare når vi snapper og aldri ellers. Mistenker at han bare har meg på denne kontoen Anonymkode: c3623...6bf Bruker han sitt virkelige navn på kontoen, Anonymkode: 2b448...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Del Skrevet 15. mai 2022 sicario skrev (29 minutter siden): Hva er snapscore? Og hva gjør den? hvorfor kommuniserer dere bare på snap? Orker ikke forklare. Google det… det har ikke blitt mer seriøst enda. Derfor bare snap Anonymkode: c3623...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #7 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Bruker han sitt virkelige navn på kontoen, Anonymkode: 2b448...425 Tja, fornavn, men ikke fullt navn Anonymkode: c3623...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #8 Del Skrevet 15. mai 2022 Har du funnet han på Facebook ved å søke på navnet? Anonymkode: 7762a...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #9 Del Skrevet 15. mai 2022 Jeg gir aldri folk min private snap når jeg er på tinder eller andre plasser. Min private snap er kun for folk jeg kjenner godt og vil ikke ha noe dick pic eller tullinger der. Har alltid en annen konto for dating osv. Anonymkode: 26be6...356 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymbruker2312 Skrevet 16. mai 2022 #10 Del Skrevet 16. mai 2022 Jeg har kun én, aldri hatt flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #11 Del Skrevet 16. mai 2022 De fleste menn som er utro har to eller flere. En familievennlig med navn, og en «dirty» som de bruker til flørt, sex osv. de bruker den dirtye kun sent kveld og nattestid, eller om samboer/kone er borte. Anonymkode: f7abc...dc1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #12 Del Skrevet 16. mai 2022 Har to snapkontoer. Den ene sender jeg nakenbilder fra til betalende kunder, det vanlige har jeg venner og familie på. Anonymkode: 067bd...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #13 Del Skrevet 16. mai 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg dater en som jeg bare kommuniserer med på snap. Han er veldig aktiv om kvelden og da kan vi chatte i flere timer i strekk. Men sender jeg en snap på morgenen åpner han den gjerne ikke før på kvelden. I tillegg stiger snap-scoren hans bare når vi snapper og aldri ellers. Mistenker at han bare har meg på denne kontoen Anonymkode: c3623...6bf HVORFOR bruker du tid på analyser slik som dette? Hva er du egentlig ute etter å finne ut? Hva er egentlig problemet? Herregud så mye problemer dere kvinner koker opp for dere selv. Anonymkode: 66af0...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #14 Del Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg dater en som jeg bare kommuniserer med på snap. Han er veldig aktiv om kvelden og da kan vi chatte i flere timer i strekk. Men sender jeg en snap på morgenen åpner han den gjerne ikke før på kvelden. I tillegg stiger snap-scoren hans bare når vi snapper og aldri ellers. Mistenker at han bare har meg på denne kontoen Anonymkode: c3623...6bf Enkelt. Han er i et forhold Anonymkode: 93b9f...372 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #15 Del Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har to snapkontoer. Den ene sender jeg nakenbilder fra til betalende kunder, det vanlige har jeg venner og familie på. Anonymkode: 067bd...a80 Får være påpasselig med å ikke sende fra feil konto da! Anonymkode: 93b9f...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #16 Del Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Enkelt. Han er i et forhold Anonymkode: 93b9f...372 Det mistenker jeg også… Anonymkode: f7abc...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #17 Del Skrevet 16. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Får være påpasselig med å ikke sende fra feil konto da! Anonymkode: 93b9f...372 Ikke noe vanskelig når man vet hvem man sender snaps til. Anonymkode: 26be6...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wandagirl Skrevet 16. mai 2022 #18 Del Skrevet 16. mai 2022 Min oppfatning er at man bruker konto nr 2 til shady/dirty snapping. Trenger ikke å bety at han du dater gjør det. Kanskje han ikke har på varsler. Hadde spurt han jeg😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #19 Del Skrevet 16. mai 2022 Det kan da hende han ikke bruker snap noe særlig og kun for å kommunisere med deg ettersom det er slik dere har kontakt sammen foreløpig. Trenger ikke være værre enn det. Jeg har snap, men bruker den så og si aldri. Bare om jeg mottar en snap selv, men i min omgangskrets, sender vi heller meldinger eller ringer hverandre. Trenger ikke være noe mistenkelig bak alt. Jeg vet ikke hva snapscore er selv om jeg har snap, men antar det betyr hvor mye man bruker det eller noe? Anonymkode: 79c80...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #20 Del Skrevet 16. mai 2022 Om han har to forskjellige snap-kontoer, så går vel poengene på forskjellig konto? Usikker på det tekniske, men om du har en dårlig magefølelse - lytt til den Anonymkode: a599c...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå