AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 Så en tråd her under om at eldre damer avviser eldre menn, det er bare tull. Jeg er selv 22 år, og har ligget med mange damer over 40, og blir stadig sjekket opp av 30, 40 og 50 åringer på byen. Skal sies at jeg er eksotisk av meg, og høy, så scorer endel der. Men fakta, er at det finnes MANGE eldre damer som tenner på yngre menn, selvom dem ikke henger på kvinneguiden. Anonymkode: d9e3d...45d 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så en tråd her under om at eldre damer avviser eldre menn, det er bare tull. Jeg er selv 22 år, og har ligget med mange damer over 40, og blir stadig sjekket opp av 30, 40 og 50 åringer på byen. Skal sies at jeg er eksotisk av meg, og høy, så scorer endel der. Men fakta, er at det finnes MANGE eldre damer som tenner på yngre menn, selvom dem ikke henger på kvinneguiden. Anonymkode: d9e3d...45d Ser du en dame på 30-40 år på byen, så er ho der på ett grunnlag: for og skaffe ligg, spesielt om ho er alene. Ser du bra ut, er det bare og kjøre på. Anonymkode: d9e3d...45d 3
John McClane Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 Ja selvsagt finnes det eldre damer som vil ha yngre menn, på lik linje som eldre menn som vil ha unge jenter. Det har vært slik i alle år men ikke helt akseptert i samfunnet tidligere men i den senere tiden så er det blitt mer aksept for at kjønnene skal likestilles også her og da har nok flere gått ut og sagt at de liker yngre menn. På denne måten har det blitt mer snakk rundt det og sikkert flere som har kommet ut og turd å søke etter unge menn. Topp det vel!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Skrevet 16. mai 2022 Eldre damer på 30, 40 eller 50 år 🤔 Anonymkode: 5ad4d...631 1
feliek54 Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så en tråd her under om at eldre damer avviser eldre menn, det er bare tull. Jeg er selv 22 år, og har ligget med mange damer over 40, og blir stadig sjekket opp av 30, 40 og 50 åringer på byen. Skal sies at jeg er eksotisk av meg, og høy, så scorer endel der. Men fakta, er at det finnes MANGE eldre damer som tenner på yngre menn, selvom dem ikke henger på kvinneguiden. Anonymkode: d9e3d...45d Enig, det er stor variasjon på hva eldre og yngre ønsker av alder. Er det snakk om sex så er ikke alder så viktig men hva han/hun tenner på. Men viktig at begge må være lovlige og ikke blir utnyttet 1
bullehurk Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men fakta, er at det finnes MANGE eldre damer som tenner på yngre menn, selvom dem ikke henger på kvinneguiden. The truth has been spoken ! Vi er mange som har oppdaget den sterke seksuelle kjemien som kan oppstå mellom ung mann og moden kvinne. Spenning, sanseløst begjær og dyrisk kåthet. Men ikke guttunger som knapt er 20. Ta dere en tur ut på byen på de rette stedene, der det er litt alkohol og løssluppenhet og rett stemning. Lettere der en når men sitter klin edru og alene fremfor en skjerm. Endret 16. mai 2022 av bullehurk
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #7 Skrevet 17. mai 2022 Dytter litt på denne ... Anonymkode: 2e463...c6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå