Gjest Malina Skrevet 8. november 2005 #1 Skrevet 8. november 2005 Lurer bare på noe ang proteinpulver: Kan det brukes bare som mell.mål? Hvor mye koster det pr kg ca?-hvor lenge varer det om jeg bruker det èn gang om dagen? Noen tips til proteinpulver?
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #2 Skrevet 8. november 2005 Du må se hva som står på boksen. Skal du bruke det som mellommåltider, bør de hete Meal Replacement f.eks. Bare proteiner er ikke noe måltid i seg selv. De kommer også i flere prisklasser, og med forskjellige doseringer alt etter hvilket fabrikat. Ta en tur i helsekosten, jeg vet at noen av disse har litt forskjellig å velge mellom.
Gjest lilletroll Skrevet 8. november 2005 #3 Skrevet 8. november 2005 Hvis du trener HARD stykretrening trenger kroppen din MAX 2g protein pr kg kroppsvekt, noe som tilsier at mest sannsynlig trenger du ikke proteinpulver i det hele tatt.....sorry avsporingen - ville bare ha sagt det
Nella Skrevet 8. november 2005 #4 Skrevet 8. november 2005 Les litt på iform.no der er det masse om det under forumet der. Ellers brukes det mest i forbindelse med trening, før og etter så vidt jeg vet.
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2005 #5 Skrevet 8. november 2005 Hvis du trener HARD stykretrening trenger kroppen din MAX 2g protein pr kg kroppsvekt, noe som tilsier at mest sannsynlig trenger du ikke proteinpulver i det hele tatt.....sorry avsporingen - ville bare ha sagt det ← Denne skriver jeg under på! For de fleste mosjonister som har et normalt kosthold, vil proteinpulver være bortkastede penger. Husk også at det ikke akkurat er kalorifritt, så i slankesammenheng bør kalorimengden regnes inn i det totale kaloriantallet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå