AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 Jeg har en teori at de som faktisk liker å suge eller slikke har bedre forutsetning for et godt sexliv. At noen suger er en ting, men det som gjør forskjellen er om de liker det eller ikke. For tenningsmønsteret til den som liker det, ligger i å se at partneren blir kåt og nyter det. Selv er jeg mann og koser meg når jeg slikker partneren, hun er flink til å ta imot så da gir det meg ekstra energi, og jeg koser meg like mye som henne når jeg holder på. Når hun vet at jeg koser meg, så kan hun senke skuldrene og bare nyte, for hun vet at jeg utfører slikkingen med største glede og lyst. Den seksuelle kjemien mellom parnere som har like stor glede av partnerens nytelse som egen nytelse gir en helt annen forutsetning i sex-samspillet. Om noen faktisk nyter og slikke/suge er faktisk en god indikator på akkurat det, på grunn av at det er en uselvisk handling, og nytelsen til partneren er like stor del av sexen som egen nytelse, og kanskje større også i noen tilfeller. Motsetningen kan oppsummeres som den lite givende pliktslikkingen/pliktsugingen før vi hopper rett på hovedretten (kan ikke komme fort nok til egen fysisk nytelse). Er du enig i at å like slikking/suging er en god indikator på hvordan partneren er generellt i senga? Anonymkode: 80806...d8f 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2 Skrevet 15. mai 2022 Enig, dama mi liker å suge, jeg liker å slikke, så forspill er alltid gøy. Anonymkode: 383f1...dd8 1
AprilLudgate Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 Det vil jeg si gjelder alt man gjør? Nå er ikke selve penetreringen hovedretten for meg nødvendigvis - det er jo en del av alt. Bare samleie ferdig er jo kjedelig i lengden 🤷♀️Så jeg vil si variasjonen av ting man liker indikerer om jeg kommer til å ha et bra sexliv. Om noen liker å kose i skje med litt samleie så er jo de topp fornøyd med det? 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 Dame her. Liker ikke å bli slikket, da jeg er ekstremt sensitiv. Men jeg ELSKER å suge. Det er noe ekstremt tilfredsstillende å se/føle mannen begynner å vri seg, puste tyngre, komme med lyder osv. Anonymkode: ac916...26a 1 2
sicario Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er du enig i at å like slikking/suging er en god indikator på hvordan partneren er generellt i senga? Anonymkode: 80806...d8f Ser ikke bort i fra at man kan se noen signifikante sammenhenger. Kanskje ikke isolert kun for slikking/suging, men for mange seksuelle handlinger. Selv elsker jeg å slikke, men er ikke så opptatt av å bli sugd. Gir meg ikke så mye. 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 Jeg er kvinne og jeg liker ikke å bli slikket. Jeg synes ikke det er noe godt, også er det noe med å se ned på hodet til mannen min der nede som jeg ikke synes er noe sexy. Skulle ønske jeg likte det men jeg gjør ikke det. Elsker derimot å bli fingret. Med barske, deilige mannehender. Mens vi kysser og biter hverandre på nakken. mmm... Men selvfølgelig hadde det ikke vært noe digg hvis jeg viste at han egentlig ikke likte det. Da kan vi bare droppe det først som sist. Jeg klarer ikke nyte noe som helst hvis jeg ikke vet at han også nyter det han gjør med meg. Så jeg er litt enig i det du sier. Ikke nødvendigvis om oralsex, men det å kunne nyte å gi den andre nytelse. Hva enn det måtte være. Det tror jeg er veldig VELDIG viktig. Anonymkode: 8cc16...308 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #7 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dame her. Liker ikke å bli slikket, da jeg er ekstremt sensitiv. Men jeg ELSKER å suge. Det er noe ekstremt tilfredsstillende å se/føle mannen begynner å vri seg, puste tyngre, komme med lyder osv. Anonymkode: ac916...26a TS, nei visst det gir fysisk ubehag så gir det ikke mening, men uansett så liker du å suge partneren, og utfører det med glede og nytelse, som kanskje er det mest vesentlige. Anonymkode: 80806...d8f 1
Blåjojo Skrevet 15. mai 2022 #8 Skrevet 15. mai 2022 Helt enig. Mye av min tenning ligger i å se nytelsen til min partner. Og min partner tenner på å se meg nyte. Dette gjelder ikke bare oralsex, men alt som er med på å skape nytelse hos oss begge. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #9 Skrevet 15. mai 2022 Ja, når (som her hos oss) begge liker å gjøre det for den andre, blir jo begge også bedre og bedre på det. Nå etter flere ganger i uka i 15 år...jeg kan bli småkåt bare av å tenke på det, det går mot nye høyder rett som det er, eller sånn føles det i alle fall... Er sikker på at det har vært og er viktig for at vi har greid å holde frekvens, kvalitet og begges glede over sex oppe i alle disse årene. Oralsex er noe vi begge nyter og tenner voldsomt både på å gi og få, så her er det nesten "obligatorisk". Heldigvis for oss, da, syns vi jo! Med eller uten oralsex, at begge uansett nyter og gleder seg over den andres nytelse tenker jeg er ekstremt viktig for god sex, alt annet ville jo bare vært trist og tyde på dårlig seksuell "kjemi", tenker jeg. Anonymkode: aebaa...847 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #10 Skrevet 15. mai 2022 Også en dame i kategorien liker å suge, men liker ikke å bli slikket. Kanskje det er vanligere enn jeg trodde. Men jeg har nok en eller annen oralfiksering i utgangspunktet, for jeg biter og slikker og suger på alt jeg kan få tak i. (Elsker å kline, det er nesten bedre enn sex 😂) Så selve følelsen av penisen i munnen gjør meg også kåtere. Anonymkode: 1e357...546 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #11 Skrevet 15. mai 2022 Blåjojo skrev (12 minutter siden): Helt enig. Mye av min tenning ligger i å se nytelsen til min partner. Og min partner tenner på å se meg nyte. Dette gjelder ikke bare oralsex, men alt som er med på å skape nytelse hos oss begge. Hva med å spise rumpe? Du gjør vel ikke det siden det er litt vanskelig å se om partneren nyter det hvis du har ansiktet i rumpesprekken til partneren. Anonymkode: 383f1...dd8
Blåjojo Skrevet 15. mai 2022 #12 Skrevet 15. mai 2022 Vanskelig å se, men veldig enkelt å få det med seg på alle andre måter. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #13 Skrevet 15. mai 2022 TS, gleder meg over mange flotte svar som gir meg troa på at gjensidig nytelse står høyt hos mange. Setter partners nytelse like høyt som sin egen, og at partners nytelse er en av de viktigste kriteriene for at sexen skal føles bra. Med en slik instilling så tror jeg mange av de tekniske og detaljorienterte problemstillingene på forumet ikke er like aktuellt. Ser at det ikke er alle som liker å bli slikket, men de setter uansett den andres nytelse like høyt, som jeg sa så var munnsex kun en indikator, siden det er en uselvisk handling. Og da kan man vel også si at den partneren som ikke vil motta munnsex men gleder seg over å gjøre det på den andre kanskje er enda mer uselvisk, og at det er nøkkelen til god sex. Anonymkode: 80806...d8f 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #14 Skrevet 15. mai 2022 Samboeren min elsker å slikke meg og jeg suge han samtidig. Beste han vet er at jeg squirter han i fjeset 😳 Jeg elsker å tilfredsstille han med å suge han og stryke ballene/rumpa hans samtidig. Vi bruker lang tid på forspill. Sexen er mye bedre da og han vil alltid at jeg skal komme flere ganger før vi har penetrerende sex. Kan holde på en hel time slik i gangen. Noen dager når vi begge er slitne så koser vi og har god sex fordi, kanskje ikke like lenge som når vi har overskudd. Han lærte meg viktigheten av å ta seg god tid til forspill. Har mye dårlig erfaring med egoistiske menn i senga som har hoppet rett på penetrerende sex og ferdig på noen få minutter 🤷♀️ Anonymkode: cc9a0...36c 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #15 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Også en dame i kategorien liker å suge, men liker ikke å bli slikket. Kanskje det er vanligere enn jeg trodde. Men jeg har nok en eller annen oralfiksering i utgangspunktet, for jeg biter og slikker og suger på alt jeg kan få tak i. (Elsker å kline, det er nesten bedre enn sex 😂) Så selve følelsen av penisen i munnen gjør meg også kåtere. Anonymkode: 1e357...546 Klining er undervurdert, den følelsen når du møter noen og spenningen ligger i luften. Begjærlige blikk og litt klomsete tilnærminger som blir forløst i et kyss som bekrefter gjensidig titrekning og trekker den tvilen til side. Når man kan merke partneren vil mer, vil ta det lenger og begge er oppslukt i hverandre. Når man får ilinger gjennom kroppen bare av at en finger sveiper over rette området. Begge vet hvor det vil ende, men prosessen dit frem er undervurdert 🙂 Anonymkode: 80806...d8f 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #16 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Samboeren min elsker å slikke meg og jeg suge han samtidig. Beste han vet er at jeg squirter han i fjeset 😳 Jeg elsker å tilfredsstille han med å suge han og stryke ballene/rumpa hans samtidig. Vi bruker lang tid på forspill. Sexen er mye bedre da og han vil alltid at jeg skal komme flere ganger før vi har penetrerende sex. Kan holde på en hel time slik i gangen. Noen dager når vi begge er slitne så koser vi og har god sex fordi, kanskje ikke like lenge som når vi har overskudd. Han lærte meg viktigheten av å ta seg god tid til forspill. Har mye dårlig erfaring med egoistiske menn i senga som har hoppet rett på penetrerende sex og ferdig på noen få minutter 🤷♀️ Anonymkode: cc9a0...36c Høres ut som dere har et deilig sexliv og dyrker gjensidig nytelse. Er litt facinert av det med jenter som squirter når de kommer, det som er tiltrekkende er at det skjer noe fysisk, og kan sammenlignes litt med mannens orgasme. Ville sett på det som en fysisk belønning etter en god slikkejobb og en indikasjon på at kroppen mister litt kontroll under orgasmen, men jenter som vrir og bukter seg under orgasmen og lar seg rive med er like herlig. Anonymkode: 80806...d8f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #17 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hva med å spise rumpe? Du gjør vel ikke det siden det er litt vanskelig å se om partneren nyter det hvis du har ansiktet i rumpesprekken til partneren. Anonymkode: 383f1...dd8 Nå hadde hun vel heller ikke nevnt noe om det å slikke noen i rumpa (eller spise rumpe som du sier), så det er nok noe som du selv må ta stilling til. Anonymkode: 80806...d8f
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #18 Skrevet 16. mai 2022 Jeg elsker å suge, og min kjæreste elsker å slikke. Vi har et utrolig bra sexliv, med mye variasjon. Vi er åpne og utforskende begge to. Eksen likte ikke å slikke, og det virka som han syntes kroppsvæsker var ekkelt. Derimot tente han på lett bondage. Jeg var ikke fornøyd med sexlivet vårt, og det var en av grunnene til at jeg gikk Anonymkode: a5a12...28e 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #19 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klining er undervurdert, den følelsen når du møter noen og spenningen ligger i luften. Begjærlige blikk og litt klomsete tilnærminger som blir forløst i et kyss som bekrefter gjensidig titrekning og trekker den tvilen til side. Når man kan merke partneren vil mer, vil ta det lenger og begge er oppslukt i hverandre. Når man får ilinger gjennom kroppen bare av at en finger sveiper over rette området. Begge vet hvor det vil ende, men prosessen dit frem er undervurdert 🙂 Anonymkode: 80806...d8f Er så enig! Er i et langvarig forhold, og savner litt denne følelsen Anonymkode: a5a12...28e 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #20 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): TS, nei visst det gir fysisk ubehag så gir det ikke mening, men uansett så liker du å suge partneren, og utfører det med glede og nytelse, som kanskje er det mest vesentlige. Anonymkode: 80806...d8f Ja, jeg håper jo det. Men for meg så gjelder det jo ikke bare selve suginga. Det er vesentlig for meg å lære hva en mann virkelig liker og nyter. Viktig at vi begge skal ha et bra sexliv. Så så lenge det ikke er noe som er direkte ukomfortabelt/går over egne grenser, bør vi jo alle prøve å gjøre vårt beste for partneren. Og få det motsatte i retur. Anonymkode: ac916...26a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå