AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #21 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor bare den grøten som er naturell? Anonymkode: 17a99...b97 Fordi de grøtene er søte nok fra før? Og hun tilsetter jo sviske etc? Som du ser får babyen også smoothie og frukt i andre måltider, så man MÅ ikke pepre den med sukker. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trodde ikke babyer skulle få kjøtt? Anonymkode: 7bbcb...e7c Hvor i all verden har du fått det fra? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sammenligner du virkelig middagsglass med mishandling? 🤦🏼♀️ Det forumet her er giftig. Anonymkode: 04ec6...a82 Furan er bedre, mener du? Anonymkode: 3de3a...4c1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #22 Skrevet 16. mai 2022 Jeg ønsker fra hele mitt hjerte å advare om å holde seg fast på bare (nesten bare) bakevarer og kakao....De to siste ukene før fødsel. Jeg var så lei og av å passe på alt skulle være riktig ,og svært plaget etter en tøff svangerskap. Så jeg sikla konstat etter bakevarer og gjett hva det ga meg? Hemoroider som varte 6 mnd etter fødsel. Det kom tårer fra øyene og blod fra ræva hver gang jeg satt på do. Husk fiber! Anonymkode: 4c1a1...a61
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #23 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Furan er bedre, mener du? Anonymkode: 3de3a...4c1 Fortell meg gjerne hvor jeg sa det, i stedet for å lage dine egne versjoner av ting som står svart på hvitt Anonymkode: 04ec6...a82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå