Gå til innhold

Nedbetaling av telefon? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarte å ødelegge telefonen min i går, og jeg har ekstremt behov for en telefon da jeg har timer, telefonsamtaler etc som jeg tar til bruk hver eneste dag. Er medlem på OneCall,  og jeg ser at de tilbyr nedbetaling på telefoner  uten rente. Jeg vet at det ikke er det smarteste valget, men hadde det vært mulig å betale tilbake hele summen neste måned? Hadde jeg hatt muligheten til å gå så lenge uten telefon så hadde jeg ventet, men det haster! Noen som har erfaring med nedbetaling av telefoner? Setter pris på alle kommentarer :)

Anonymkode: 16df8...1e0

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en brukt telefon til en tusenlapp . 
ikke kjøp på avbetaling . 
men halvgrei iPhone får du får 2-3 tusen feks . 

Anonymkode: a61b7...cd6

AnonymBruker
Skrevet

Talkmore har Klarna og da får man jo faktura med 15-30 dagers betalingsfrist. 

Ellers er det vel ingen som nekter deg å betale inn et høyere beløp på en rentefri nedbetalingsplan. 

Anonymkode: 375e2...b60

AnonymBruker
Skrevet

Rentefri er rentefri. Du betaler akkurat det samme for telefonen uavhengig om du bruker nedbetaling eller betaler med en gang :)

Og ja, du ringer kundeservice og ber om en faktura på hele telefonen når du har råd. Skal ikke være noe problem det😊

Anonymkode: 0fa32...ed3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nedbetaling gjennom onecall. Kan betale akkurat det jeg ønsker hver måned (over minstebeløpet selvsagt). Så du kan fint betale hele beløpet så fort du har mulighet 😊. Trenger ikke å ringe for å be om faktura på hele beløpet. 

Anonymkode: 05aab...529

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem med nedbetaling via one call. Du betaler jo ingenting ekstra i renter. Som nevnt over, kan du innbetale hele beløpet når du måtte ønske. Da bare betaler du inn resterende sum på en av fakturaene du får. Har selv gjort dette. Null stress og genial løsning om man ikke vil ut med en stor sum med en gang. 

Anonymkode: 6af6b...892

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg velger alltid rentefri nedbetaling over 2 år på telefon. Jeg har råd til å betale hele summen, men velger heller å bruke penger i andre investeringer. Også er 10 000 i dag mindre verdt om 2 år og så lenge det er rentefritt så kommer jeg til å betale mindre for telefonen på grunn av inflasjon. Men det er min personlige mening, vi er alle ulike.

Anonymkode: b0d07...bd2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør også det gjennom onecall. Tre tlf har jeg betalt ned rentefritt gjennom onecall. 

Anonymkode: ad84f...6ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kjøp en brukt telefon til en tusenlapp . 
ikke kjøp på avbetaling . 
men halvgrei iPhone får du får 2-3 tusen feks . 

Anonymkode: a61b7...cd6

Det er da ikke noe farlig å kjøpe en telefon på RENTEFRI og gebyrfri avbetaling! Man ender opp med å betale akkurat den samme summen for den etter avdragsperioden er over, som om man hadde betalt den i sin helhet ved innkjøpet.

OneCall har et utrolig godt tilbud der. Ingen fare. Bare å kjøpe når det er et gratis "lån".

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...