Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på date med en fyr som var veldig på. Vi var på en date og nå svarer han meg mye og veldig raskt, men han er stille. Han sier også at det kan bli noe mer og at han er interessert i meg. JEG VET IKKE HVA JEG SKAL GJØRE

Anonymkode: 61606...e31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med at han er stille?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han sender bare bilder av seg selv på snap. Ikkeno han spør eller sier. Er bare selfies

AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Og nå åpna han snappen uten og svare

AnonymBruker
Skrevet

Er i nesten samme situasjon. Har aldri møtt fyren, men han er veldig på og sender meg masse meldinger og forteller meg om dagen sin i detalj og planer fremover. Synes dette er veldig turnoff og sende melding til han og skrev at jeg synes det er ubehagelig med så mange meldinger og noen veldig intense. Ikke hørt noe mer etter det:)

Anonymkode: 75363...e0c

AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi han 

1. 

2.

3.

4.

Hvordan kan vi vite hva han tenker? 

Anonymkode: 922f9...703

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt i fra til han at han må være ærlig. Men er så kort i svara. Han sier bare det kan bli noe mer om jeg spør om det kan bli noe mer, også sier han at han er interessert i meg. Men han er så mega care. Greit nok at han åpner de raskt og dobbelt snapper når jeg ikke svarer. Men han skriver ikke noenting!

AnonymBruker
Skrevet

"Han går med på nervene".

Huff. Enda en kryptisk KG-tråd - hvordan går han med nervene? I en bag? Plastpose?

Man skal ikke forvente at andre skal oppføre seg på en forståelig måte når man ikke klarer dette selv; vi som frekventerer dette forumet, er ikke tankelesere.

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har sagt i fra til han at han må være ærlig. Men er så kort i svara. Han sier bare det kan bli noe mer om jeg spør om det kan bli noe mer, også sier han at han er interessert i meg. Men han er så mega care. Greit nok at han åpner de raskt og dobbelt snapper når jeg ikke svarer. Men han skriver ikke noenting!

Mega care?

Hvilke voksne menn er interessert i voksne kvinner som uttrykker seg som om de var 14 år, og på full fart inn i puberteten?

Anonymkode: 99276...16e

• Liker 1
Skrevet

Fordi han er mann og få av ord..

Skrevet

Men hva vil du? Liker du han? Er du interessert i ham? Mest sannsynlig gjør han det som faller han inn, slutt med ekstrem-tolking, enten så liker du han eller så er du kanskje ikke så interessert...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Vimsepims skrev (8 timer siden):

Men hva vil du? Liker du han? Er du interessert i ham? Mest sannsynlig gjør han det som faller han inn, slutt med ekstrem-tolking, enten så liker du han eller så er du kanskje ikke så interessert...

Jeg liker han godt ja, kunne godt kunne utvikla seg til noe mer. Men syntes det bare er rart fordi før var han veldig på og ga meg en drøss med komplimenter. Nå er det kun den snappinga som skjer. Han svarer veldig fort og hele siden men er helt stille og når jeg tok det opp med han i går at han var så pratsom så skrev han «veit». Altså..

AnonymBruker
Skrevet

Det må være kjipt å møte noen som er like dårlig på kommunikasjon, som du selv. Dette ender nok ikke bra. 

Anonymkode: 85b31...12f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det må være kjipt å møte noen som er like dårlig på kommunikasjon, som du selv. Dette ender nok ikke bra. 

Jeg føler jo jeg er god på det, men jeg vil jo ikke oppføre meg søtt og trenge meg inn på en person som ikke virker gira på og snakke med meg. Jeg bare skjønner ikke hvorfor han sier han er interessert i meg og at det kan bli noe mer. Sier han det for og være snill? Jeg har sagt han skal være ærlig

AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg føler jo jeg er god på det, men jeg vil jo ikke oppføre meg søtt og trenge meg inn på en person som ikke virker gira på og snakke med meg. Jeg bare skjønner ikke hvorfor han sier han er interessert i meg og at det kan bli noe mer. Sier han det for og være snill? Jeg har sagt han skal være ærlig

du virker jo maks usikker på deg selv, at han skal si ifra hvis han ikke ønsker noe mer - du gir jo han nærmest signaler på at han ikke burde ville mer med deg

Anonymkode: a08f2...a57

AnonymBruker
Skrevet

Glem han litt, og sjekk om han tar kontakt etterhvert

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

.

Jeg har vært her på KG i 5+år, og aldri sett noen som bumper tråden sin på den måten du gjør,  og kun etter få minutter.  Det gjør deg lett å kjenne igjen i de andre trådene dine, og for meg så fremstår det som masete og klengete. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

du virker jo maks usikker på deg selv, at han skal si ifra hvis han ikke ønsker noe mer - du gir jo han nærmest signaler på at han ikke burde ville mer med deg

Jeg blir jo usikker når han plutselig er veldig på før daten og etter er han ikke pratsom i det hele tatt og han gidder ikke og prøve engang. Men han sier han er interessert og at det kan bli noe mer. Derfor må jeg høre, siden orker ikke og vente og få falske forhåpninger. Skjønner meg bare ikke på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...