Gå til innhold

Hvem er de i Subwoolfer?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette liksom et forsøk av to avdanka pusegutter å score høyt hos ungdommen, med en halveis tecno halveis boyband sang? 

Anonymkode: 3c403...4ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Den ene er Gaute Ormåsen, det er sikkert og visst. Den andre tror jeg er ben Adams eller victor sotberg. 

Anonymkode: 900f7...f98

Nå kam jo ikke Victor sotberg synge da. Noe han viste i Maskorama. Så det er det ikke

Anonymkode: fc473...fba

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg fikk høre at det var Bård og Vegard Ylvisåker av en mamma på skolen til barnet mitt som er i bransjen. Så jeg har trodd det var dem hele veien, haha. Men ser nå at det mer sannsynlig er Ben og Gaute ja. 

Anonymkode: 3018e...bae

Hadde hun vært i bransjen og faktisk visst dette så hadde hun ikke delt det 😉

Anonymkode: 41565...afa

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

39 og 40 år. Tja, det begynner jo å røyne på med alder. Ikke det, de er sikkert trent nok for en sånn koreografi med såpass høy vokal. 

Anonymkode: 3550c...db1

Hahaha, hvor gammel er du egentlig? 15? :ler: 

Anonymkode: 91821...790

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er temmelig sikker på at det er Ben Adams og Gaute Ormåsen som synger.

Derimot tror jeg Gaute er DJ Astronauten - som synger - siden han ikke kan danse.

Anonymkode: 93f46...ae9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Derimot tror jeg Gaute er DJ Astronauten - som synger - siden han ikke kan danse.

Det kan i såfall forklare hvorfor DJ Astronaut har "sangpust" når den første ulven synger. (Dypt innpust før hver strofe)

Det la jeg merke til på semifinalen, og det skjedde i finalen også.  Da begynte jeg å lure på om den første ulven "mimet".

Anonymkode: f539e...63e

• Liker 3
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Som tidliger ekstremt ihuga a1-fan i mange mange år hører jeg det godt 🤪

Anonymkode: 41565...afa

Samme her! Er garantert Ben Adams :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå kam jo ikke Victor sotberg synge da. Noe han viste i Maskorama. Så det er det ikke

Har ikke sett maskorama, men synger han så ille da? Det lille jeg har sett virket jo helt ok. 

Men kan godt være at det er feil er altså, det skal jeg ikke si noe på. Jeg bare leste en plass at man skal få hint i sangen 'give that wolf a banana' om hvem en av de i subwoolfer er. Og i sangen 'Alt jeg skal i sommer' er han en astronaut, synger om at han skal besøke bestemor, og at han 'skyter med banan'. Syns det var en artig teori i alle fall. :)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke sett maskorama, men synger han så ille da? Det lille jeg har sett virket jo helt ok. 

Men kan godt være at det er feil er altså, det skal jeg ikke si noe på. Jeg bare leste en plass at man skal få hint i sangen 'give that wolf a banana' om hvem en av de i subwoolfer er. Og i sangen 'Alt jeg skal i sommer' er han en astronaut, synger om at han skal besøke bestemor, og at han 'skyter med banan'. Syns det var en artig teori i alle fall. :)

Du hører veldig godt på stemmene at det er Gaute og Ben :) 

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan i såfall forklare hvorfor DJ Astronaut har "sangpust" når den første ulven synger. (Dypt innpust før hver strofe)

Det la jeg merke til på semifinalen, og det skjedde i finalen også.  Da begynte jeg å lure på om den første ulven "mimet".

Det kan godt være derfor de har med DJen. Nettopp for å gi Gaute et sted å stå :) interessant teori! Jeg har ikke sett Gaute danse, men det er veldig tydelig på stemmen at det er han. Ville bli veldig overrasket om det er noen andre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (2 minutter siden):

Du hører veldig godt på stemmene at det er Gaute og Ben :) 

Gaute er det ingen tvil om! :) Og jeg heller mest mot ben jeg og, bare syns det var litt artige teorier rundt om. :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg må kommentere denne også.

Det er veldig mange som sier at Gaute ikke kan danse, men jeg er uenig.
Jeg har sett Gaute danse i "Skal vi danse".  Et naturtalent var han ikke, men han var faktisk ikke så dårlig at han ikke kunne lært en så enkel koreografi som er i denne sangen.
Men om han liker å danse er en annen sak.

Blått skrev (12 minutter siden):

Det kan godt være derfor de har med DJen. Nettopp for å gi Gaute et sted å stå :) interessant teori! Jeg har ikke sett Gaute danse, men det er veldig tydelig på stemmen at det er han. Ville bli veldig overrasket om det er noen andre. 

Det kan godt være.

Uansett hvem det er, jeg tror de gjør en tabbe med ikke å avsløre identitetene bak Subwoolfers nå.
Dette er en "hype" som går over med en gang nyhetens interesse er borte, og det begynner den å gjøre nå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Synes Victor var flink, jeg! Ble faktisk overraska😄 

Anonymkode: add03...3ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Synes Victor var flink, jeg! Ble faktisk overraska😄 

Anonymkode: add03...3ac

Han er ikke så flink som de i subwoolfer. For de kan faktisk synge

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke poenget med å holde dette skjult lenger?!?

Anonymkode: f2808...c43

• Liker 6
Skrevet

Det er Ben og Gaute.

Han snakkepersonen dems ble intervjuet om hva de skulle gjøre nå. Svarte da som profersjonell og ikke liksom-tolk.

Som han sa (men ikke ordrett) er at det nå er to alternativer: De kan gjøre som maskorama, ta av maskene og så er alt over. Eller de kunne gjøre som Daft Punk. Dvs beholde maskene på, til tross for at alle vet hvem de er og la det bli et konsept.

Den siste uttalelsen er da en måte å si at "Dere har rett, vi kan bare ikke si det".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Og satan så jævlig dårlig låta dems var, jeg skammer meg over å være norsk når vi sender sånt søppel til eurovision.

Anonymkode: cd1af...ead

Syns den var artig jeg!😀 Et friskt innslag😀 

Hadde nok  derimot syns det var flaut om jeg var spansk.....- sende ei i stringtrusa!😏🤣

Anonymkode: df48e...db9

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Syns den var artig jeg!😀 Et friskt innslag😀 

Hadde nok  derimot syns det var flaut om jeg var spansk.....- sende ei i stringtrusa!😏🤣

Anonymkode: df48e...db9

Nja. Jeg syns englevinger og pannebånd var temmelig flaut😁

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
mariama skrev (11 timer siden):

Haha, jeg var sikker på det var Ylvis-brødrene, på grunn av den samstemte komikken.

Men er veldig dårlig på å gjenkjenne sangstemmer, så det er sikkert Gaute/Ben.

Jeg er også ganske overbevisst om at det er Ylvis. Hører man sangen «Turin» så er det måten de uttaler enkelte ord på. Jeg hører Bård veldig godt der selv om det er en del autotune. At de tekster sangene er også noe Ylvis alltid gjør. 
Humoren og kroppsspråket er også helt Ylvis. Om Ben og Gaute er humoristiske av seg og flinke til å danse aner jeg ikke, så det er mulig jeg tar hel feil. 

Anonymkode: fed50...5a4

• Liker 1
Skrevet

Enig i teorien om Ben og Gaute. En hører sååå godt at det er en engelskmann som synger det verset som begynner med ''See where you're going, but I don't know where you've been...''. Og stemmen er veldig 'boyband' også, lol.

Jeg tror hvertfall ikke det er Ylvis. Vegard har mørkere stemme og det ville vi hørt om det hadde vert dem.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...