AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #41 Skrevet 15. mai 2022 Teatrica skrev (2 minutter siden): Er dere nå helt sikre på at det er ulvene som faktisk har lead vocal på låta da? Siden de har masker, kan jo egentlig hvem som helst på den scenen der synge, mens de andre backer 😉 Men uansett hvilket kostyme de har på så må man jo gjette på hvem som synger Anonymkode: 41cfb...d82
Mezzosoprena Skrevet 15. mai 2022 #42 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det tenkte jeg faktisk på i går, at kanskje astronauten er den ene som synger 😂 men man hadde jo sett om danserne bevegde munnen, og før så hadde ikke danserne maske på 🤔 men altså alt kan være playback for alt jeg vet 🤪 Anonymkode: 41565...afa Den ene danserne beveger munnen, det ser man . De opprinnelig var tre kvinnelige dansere, men de byttet ut den ene dama med en mann fordi de trengte mer sang siden det er så vanskelig å synge med de maskene på.
Gjest Natterangler Skrevet 15. mai 2022 #43 Skrevet 15. mai 2022 Det er så mange som har nevnt Gaute og Ben, at til og med Subwoolfer fans fra andre land har søkt dem opp og virker enige. Se i kommentarfelt på youtube.
Mezzosoprena Skrevet 15. mai 2022 #44 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men uansett hvilket kostyme de har på så må man jo gjette på hvem som synger Anonymkode: 41cfb...d82 Jaja, selvfølgelig - men det var vel spørsmål om ulvene?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #45 Skrevet 15. mai 2022 Teatrica skrev (2 minutter siden): Jaja, selvfølgelig - men det var vel spørsmål om ulvene? Men det forandrer jo ikke at man tror det er ben og Gaute Anonymkode: 41cfb...d82 1
Mezzosoprena Skrevet 15. mai 2022 #46 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det forandrer jo ikke at man tror det er ben og Gaute Anonymkode: 41cfb...d82 Nei, men unnskyld da...
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #47 Skrevet 15. mai 2022 Jeg fikk høre at det var Bård og Vegard Ylvisåker av en mamma på skolen til barnet mitt som er i bransjen. Så jeg har trodd det var dem hele veien, haha. Men ser nå at det mer sannsynlig er Ben og Gaute ja. Anonymkode: 3018e...bae
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #48 Skrevet 15. mai 2022 Jeg tror ikke Gaute er en av ulvene pga dansingen. Så stiv og ukomfortabel Gaute var i Stjernekamp når han måtte bevege litt på kroppen når han sang, så nekter jeg å tro at han stiller opp i Eurovision med en sånn koreografi. Men kan tro på at Gaute er astronauten som synger og at den ene ulven bare mimer.. Anonymkode: 8160e...8bc 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #49 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Siden DJ Astronaut ikke var Tix, kan det være noen som helst burde vært opptatt på annet hold? Jens Stoltenberg? Erling Braut Haaland? Kong Harald? Noen som vet om han var i statsråd på fredag? Anonymkode: f0fe5...3e1 Thomas Hayes tipper jeg🙂 Anonymkode: 1e739...752
John McClane Skrevet 16. mai 2022 #50 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og litt derfor det er rart at det er Gaute ormåsen og ben Adams. Det gir liksom ikke mening i det konseptet her Anonymkode: 41cfb...d82 Why not? Begge bor Norge, begge synger og er i et veldig lite miljø siden landet vårt er såpass ite. Har de samme management også kanskje? Meningen var vel å skape noe som ikke virker sannsynlig og så er det lettere å holde det hemmelig? Eller alt er tilfeldig kanskje? Uansett så var vinneren ufattelig overraskende, jeg hadde aldri trodd at den skulle vinne, det er utrolig hvor uforutsigbart det kann være!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #51 Skrevet 16. mai 2022 Altså, låta og hele pakken er snekra sammen i musikkstudioet The Woods i Østerdalen. Jeg synes vokalene ligner Marcus og Martinus, men det er vel kanskje et par ukjente fyrer fra Østerdalen med mye dansetrening. Sjekk ut Subwoofer på Instagram! Jeg ler meg ihjæl. Anonymkode: 3550c...db1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #52 Skrevet 16. mai 2022 Dette sitter så jææævlig langt inne å si, men Sverige hadde en av de beste låtene i år.🤷♀️ Anonymkode: add03...3ac
John McClane Skrevet 16. mai 2022 #53 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Altså, låta og hele pakken er snekra sammen i musikkstudioet The Woods i Østerdalen. Jeg synes vokalene ligner Marcus og Martinus, men det er vel kanskje et par ukjente fyrer fra Østerdalen med mye dansetrening. Sjekk ut Subwoofer på Instagram! Jeg ler meg ihjæl. Anonymkode: 3550c...db1 Nei det er ikke M og M, det er nok Gaute og Ben, de er sett på samme sted som Subwoolfer så mange ganger at det ikke er tilfeldig lenger.Stemmene kan nok være riktige også
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #54 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette sitter så jææævlig langt inne å si, men Sverige hadde en av de beste låtene i år.🤷♀️ Anonymkode: add03...3ac Sveriges låt var skikkelig fin ja Anonymkode: 3550c...db1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #55 Skrevet 16. mai 2022 John McClane skrev (4 minutter siden): Nei det er ikke M og M, det er nok Gaute og Ben, de er sett på samme sted som Subwoolfer så mange ganger at det ikke er tilfeldig lenger.Stemmene kan nok være riktige også Ja, godt poeng, men har de da ligget i knallhard dansetrening gjennom hele pandemien? Mulig. Når jeg ser instavideoene virker dette konseptet rimelig gjennnomtenkt. Her skal man generere klikk. Nå sa jeg kanskje noe selvfølgelig Anonymkode: 3550c...db1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #56 Skrevet 16. mai 2022 Innbilte meg at jeg kjente igjen Ben Adams. Anonymkode: 3550c...db1
John McClane Skrevet 16. mai 2022 #57 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, godt poeng, men har de da ligget i knallhard dansetrening gjennom hele pandemien? Mulig. Når jeg ser instavideoene virker dette konseptet rimelig gjennnomtenkt. Her skal man generere klikk. Nå sa jeg kanskje noe selvfølgelig Anonymkode: 3550c...db1 Synes du dansen var så avansert så tror jeg du må ta en kikk på nytt for det de driver med av dans er ganske statisk og bevegelsene er tellebasert og enkelt så det er ikke så vanskelig å lære seg om de får instruktører på besøk noen dager Hvis du har sett på serien 'So you think you can dance' så skal de til sammenligning lære seg en helt ukjent ny koregrafi på to timer og så fremføre dansen. Ja de kan danse men de viser at hvis du har noen som kan lære fra seg slik det skal gjøres så fikset de det på kort tid😉 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #58 Skrevet 16. mai 2022 John McClane skrev (5 minutter siden): Synes du dansen var så avansert så tror jeg du må ta en kikk på nytt for det de driver med av dans er ganske statisk og bevegelsene er tellebasert og enkelt så det er ikke så vanskelig å lære seg om de får instruktører på besøk noen dager Hvis du har sett på serien 'So you think you can dance' så skal de til sammenligning lære seg en helt ukjent ny koregrafi på to timer og så fremføre dansen. Ja de kan danse men de viser at hvis du har noen som kan lære fra seg slik det skal gjøres så fikset de det på kort tid😉 Nei, dansen var ikke avansert men de synger såpass mye at to sånne gæmlisser som Gaute og Ben kunne jo få problemer. Derfor tenker jeg M og M. Hele framføringen med synging og dansing krever sterke lunger og god kondis. Hvor gamle er Gaute og Ben? Dessuten virker ulvene ganske smale. Anonymkode: 3550c...db1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #59 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nei, dansen var ikke avansert men de synger såpass mye at to sånne gæmlisser som Gaute og Ben kunne jo få problemer. Derfor tenker jeg M og M. Hele framføringen med synging og dansing krever sterke lunger og god kondis. Hvor gamle er Gaute og Ben? Dessuten virker ulvene ganske smale. Anonymkode: 3550c...db1 Er Gaute og ben gamlisser? Anonymkode: 54e8b...843 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #60 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er Gaute og ben gamlisser? Anonymkode: 54e8b...843 39 og 40 år. Tja, det begynner jo å røyne på med alder. Ikke det, de er sikkert trent nok for en sånn koreografi med såpass høy vokal. Anonymkode: 3550c...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå