Gå til innhold

Hvem er de i Subwoolfer?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fy flate så søt han er 😅

Anonymkode: d3c4d...902

Myk som smør han der ja. Og filmeffektene i denne musikkvideoen, spesieltden dråpen i bakgrunnen... Ah, tidlig 2000 🙏🏻💕

Anonymkode: 41565...afa

• Liker 5
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og satan så jævlig dårlig låta dems var, jeg skammer meg over å være norsk når vi sender sånt søppel til eurovision.

Anonymkode: cd1af...ead

JEG ELSKER DEN 😂

• Liker 13
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Siden DJ Astronaut ikke var Tix, kan det være noen som helst burde vært opptatt på annet hold? Jens Stoltenberg? Erling Braut Haaland? Kong Harald? Noen som vet om han var i statsråd på fredag?

Anonymkode: f0fe5...3e1

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Siden DJ Astronaut ikke var Tix, kan det være noen som helst burde vært opptatt på annet hold? Jens Stoltenberg? Erling Braut Haaland? Kong Harald? Noen som vet om han var i statsråd på fredag?

Tror fortsatt det er Tix 😬

AnonymBruker
Skrevet

Så hvorfor vil de ikke si det nå da, hvem de er? Konkurransen er ferdig. 

Anonymkode: 8bd7d...793

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Og satan så jævlig dårlig låta dems var, jeg skammer meg over å være norsk når vi sender sånt søppel til eurovision.

Har du hørt produksjonen i skikkelig headset? Utrolig slick og velprodusert. Bassen er grom som bare fy. Hadde verken tro eller interesse av disse gutta jeg heller, inntil jeg faktisk gadd skjekke ut låta i ordentlig headset. 

Den minimalistiske koreografien er også ganske smooth i forhold til de frenetiske, masete og til tider vulgære dansenummerne vi ellers får servert i dette showet.

Anonymkode: 91655...89f

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tror fortsatt det er Tix 😬

Han satt vel i salen under semifinalen blant annet, og leste opp stemmer mens DJ Astronaut var et annet sted både i den nasjonale og internasjonale finalen. Men kan selvsagt være forskjellige hver gang akkurat når det gjelder astronauten.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Skammet deg omtrent hele livet da eller? For så mange dårlige låter Norge har sendt i løpet av årene så burde du gjøre det. 

Og denne låten var da ikke av de dårlige. 

Anonymkode: 727ea...82b

• Liker 18
  • Hjerte 1
Gjest mariama
Skrevet

Haha, jeg var sikker på det var Ylvis-brødrene, på grunn av den samstemte komikken.

Men er veldig dårlig på å gjenkjenne sangstemmer, så det er sikkert Gaute/Ben.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du hørt produksjonen i skikkelig headset? Utrolig slick og velprodusert. Bassen er grom som bare fy. Hadde verken tro eller interesse av disse gutta jeg heller, inntil jeg faktisk gadd skjekke ut låta i ordentlig headset. 

Den minimalistiske koreografien er også ganske smooth i forhold til de frenetiske, masete og til tider vulgære dansenummerne vi ellers får servert i dette showet.

Det jeg synes er mest fascinerende med den er at de har hentet så ekstremt mange populærkulturistiske elementer. Det er som å se What does the for say gifte seg med maskorama, smelte sammen noe som ble ekstremt populært og ta med et element som gjør at det i tillegg er en snakkis. Oppå der igjen har de flettet inn TikTok-dansing som der igjen gjør at folk begynner å lære seg dansene, de er utrolig aktive på sosiale medier.

Det er så mye mer med låta enn bare sangen i seg selv. Den er så wtf og catchy på en gang, akkurat som Psy og Ylvis.

Synes de har vært kalkulert og taktisk dyktige, rett og slett.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er Ylvis.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det jeg synes er mest fascinerende med den er at de har hentet så ekstremt mange populærkulturistiske elementer. Det er som å se What does the for say gifte seg med maskorama, smelte sammen noe som ble ekstremt populært og ta med et element som gjør at det i tillegg er en snakkis. Oppå der igjen har de flettet inn TikTok-dansing som der igjen gjør at folk begynner å lære seg dansene, de er utrolig aktive på sosiale medier.

Det er så mye mer med låta enn bare sangen i seg selv. Den er så wtf og catchy på en gang, akkurat som Psy og Ylvis.

Og litt derfor det er rart at det er Gaute ormåsen og ben Adams. Det gir liksom ikke mening i det konseptet her

Anonymkode: 41cfb...d82

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (Akkurat nå):

Det er Ylvis.

Nei 

Anonymkode: 79138...0db

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Alle vet da at DJ Astronaut er Gro Harlem Brundtland 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Enig. Det var et skikkelig kvalitetsbidrag. Det var nok av frenetisk, masete møl i år også,  som alle år, men nettopp det at denne var strippa ned og "renere". Jeg digger den, både sangen og showet/konseptet. 

Anonymkode: ca8f9...ba7

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Syns sangen er dårlig (men dyktige vokalister), og lurer på om folk hadde stemt på dem i like stor grad hvis de visste at de aldri hadde tenkt å ta av disse maskene.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt at de prøver å holde det hemmelig. Jeg ville heller ikke hatt den forestillingen der på cven, noe så utrolig teit. 

Anonymkode: 70ed1...640

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Og litt derfor det er rart at det er Gaute ormåsen og ben Adams. Det gir liksom ikke mening i det konseptet her

Anonymkode: 41cfb...d82

Det er jeg forøvrig veldig enig i, men samtidig så hadde det jo vært en tilnærmet umulig oppgave å få faktisk velfungerende artister med en aktiv karriere til å bli med på et sånt konsept 😂 De har vel strengt tatt begge to fritiden til å drive på med det 😬

• Liker 5
Skrevet

Er dere nå helt sikre på at det er ulvene som faktisk har lead vocal på låta da? Siden de har masker, kan jo egentlig hvem som helst på den scenen der synge, mens de andre backer 😉 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Teatrica skrev (1 minutt siden):

Er dere nå helt sikre på at det er ulvene som faktisk har lead vocal på låta da? Siden de har masker, kan jo egentlig hvem som helst på den scenen der synge, mens de andre backer 😉 

Det tenkte jeg faktisk på i går, at kanskje astronauten er den ene som synger 😂 men man hadde jo sett om danserne bevegde munnen, og før så hadde ikke danserne maske på 🤔 men altså alt kan være playback for alt jeg vet 🤪

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...