Gå til innhold

Puls klokke for å tracke nattesøvn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å investere i dette, da jeg sliter mye med søvn. Men det finnes så mye forskjellig!! 

Ønsker hovedsakelig å sjekke puls. Men fint om den kan registrere urolige bevegelser også (men er ikke et must). 

Har iPhone, og det hadde vært fint med et program å ha på tlf jeg kan sjekke morgningen etter. 

Trenger ikke være noe fancypancy, bare den gjør jobben riktig og nøyaktig 😊

Anonymkode: ae76a...a32

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring (xiaomi eller hva det heter, og Garmin) er at søvnregistrering er ganske så unøyaktig 😅 Den billige Xiaomi (MiBand) var faktisk best.

Garmin’en min..altså den påstår at jeg sover i snitt sånn 9-10 timer 🙄 Det tror den fordi den registrerer at jeg sovner feks klokka 20, fordi jeg sitter så rolig når jeg ser film 🤣 det er altså ikke snakk om sånn «nå tror jeg at jeg har ligget våken men egentlig så sovna jeg», men tider der jeg vet jeg har gjort helt annet (sett film, skrollet på tlf før jeg la meg til å sove eller før jeg stod opp, lå å snakka med mannen en halvtime før vi stod opp etc etc). Så ja..ville ikke hatt for høye forhåpninger 😛

Anonymkode: 1159c...1c2

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt Fitbit Charge 3 og har nå Fitbit Sense. Bruker det kun som klokke, følge med søvn og puls. 

Anonymkode: 13af9...497

AnonymBruker
Skrevet

Meg over; ble postet for tidlig. 
Jeg er fornøyd med min, ikke opplevd noe problemer og har hatt den i over et år eller noe sånt

Anonymkode: 13af9...497

Skrevet

har hatt apple watch og har fitbit versa 2 nå. apple watch er ikke god på søvn. dessuten må den lades hele tiden, så min ligger nedpakket, kommer ikke til å kjøpe en ny før de kan skilte med minimum 3 dager batteritid.

fitbit har et ganske ok søvntracking, men for ekstra mye detaljer må man ha premium abonnement.

hjerte måleren kan være litt uregelmessig ved hard trening ved høy puls, men er grei når du er i normal bevegelse og ved søvn.

fitbit versa 2 er på tilbud til 1100 kr på power.no nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...