AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Del Skrevet 15. mai 2022 Er så usikker på om jeg skal bruke sløret mitt eller ikke! Føler det skjuler detaljene på ryggen, som er det fineste med hele kjolen. Men så føler jeg samtidig at der «hører med»😅 så, brukte du slør? Hvordan var fasongen på kjolen din (a-line, rett, prinsesse etc.?) Anonymkode: 3acd5...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2 Del Skrevet 15. mai 2022 Nei, men det er fordi jeg er mann som bruker dress. Anonymkode: 59199...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Del Skrevet 15. mai 2022 Jeg brukte slør til og med middagen, og så tok jeg det av. Mest fordi det ble så mye å "drasse på" siden jeg hadde slep i tillegg. I tillegg synes jeg det var greit å få vist fram den fine frisyren jeg hadde, som ble litt skjult under sløret. Jeg var veldig bestemt på at jeg skulle ha slør, for det lovet jeg meg selv som 4-åring. Kjolen min var a-line. Anonymkode: 2df16...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg brukte slør til og med middagen, og så tok jeg det av. Mest fordi det ble så mye å "drasse på" siden jeg hadde slep i tillegg. I tillegg synes jeg det var greit å få vist fram den fine frisyren jeg hadde, som ble litt skjult under sløret. Jeg var veldig bestemt på at jeg skulle ha slør, for det lovet jeg meg selv som 4-åring. Kjolen min var a-line. Anonymkode: 2df16...edc Jeg vil også gjerne vise frem håret! 😆 og ryggen ❤️ skal ha A-line selv og føler egentlig ikke sløret passet kjolen, er kanskje ikke nødvendigvis pga. passformen men var liksom noe som ikke stemte. Men å ta det av til middagen er jo absolutt en mulighet evt. bare ha det til fotografering 😅 Anonymkode: 3acd5...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Del Skrevet 15. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg vil også gjerne vise frem håret! 😆 og ryggen ❤️ skal ha A-line selv og føler egentlig ikke sløret passet kjolen, er kanskje ikke nødvendigvis pga. passformen men var liksom noe som ikke stemte. Men å ta det av til middagen er jo absolutt en mulighet evt. bare ha det til fotografering 😅 Anonymkode: 3acd5...4af Hvis det ikke stemmer og du ikke har ekstremt lyst til å ha slør, så ville jeg bare droppet det. Er mange som gjør det! Vi hadde fotografering både før middagen og utpå kvelden, så da fikk vi bilder både med og uten slør. Anonymkode: 2df16...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuridGifteklar Skrevet 16. mai 2022 #6 Del Skrevet 16. mai 2022 Jeg var usikker på dette helt frem til dagen jeg skulle kjøpe brudekjole: Dagen er kommet for brudekjoleshopping og jeg og mitt entourage drar i salongen: *Long story short* Jeg finner en nydelig kjole, bestemmer meg for å kjøpe den, damen i salongen ville "toppe det hele" med å sette på meg brudeslør hvorpå hele mitt entourage (forlover, mor, svigermor og ei venninne) endte med å LE SEG I HJEL av hvordan jeg så ut med slør på. Jeg drukna fullstendig! Det ble en lattermild og humoristisk seanse og veldig langt unna "the moment" som man ser på "yes to the dress" med Randy Fenoli. Vi lo godt og lenge! Og det blir ingen brudeslør på meg, og det er helt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #7 Del Skrevet 16. mai 2022 Hadde et avslappet bryllup på tinghuset, så jeg hadde ikke lyst på slør. Hadde en enkel brudekjole og bukett. Anonymkode: 8a9af...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #8 Del Skrevet 16. mai 2022 Jeg (mann) hadde på meg en skjorte og jeans. Kona brukte en svart lårkort kjole. Det var ikke noe tradisjonelt bryllup i en kirke, nei. 😄 Anonymkode: 43034...166 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #9 Del Skrevet 17. mai 2022 Jeg hadde langt slør, men mest på grunn av at jeg ville ha episke slørbilder Ryggen på kjolen min var heller ikke full av detaljer, så om din er det, hadde jeg kanskje droppet det? Anonymkode: c52c0...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S&E Skrevet 18. mai 2022 #10 Del Skrevet 18. mai 2022 Har foreløbig bestemt meg for ikkje ha slør.. vil heller ha en kjole med fin rygg, blomster eller lignende i håret og fin frisyre.. Tenker det må være lov å gjøre som en vil😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviale Skrevet 18. mai 2022 #11 Del Skrevet 18. mai 2022 Min kjole har blonder over hele ryggen og blonder nederst på slepet. Jeg har et enkelt slør som jeg skal bruke i kirka, etter det tar jeg det av. Det er jo enda mye igjen av dagen, så alle får sett kjolen uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå