Gå til innhold

Hvordan tenne mannen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså jeg er nede og jobber med noe greier på jobb. Han sitter i tredje etasje på hjemmekotoret å forbereder noe møte greier. Går jeg opp til han vil han bare «feie meg av» med en gang. Men jeg tenkte å prøve å tenne han via sms/snapchat eller noe. Men hva er det som tenner en mann mest? Er det meldiner om at jeg kan suge han litt, eller er det bilder av kropp? Eller er det hinting? Hva ville dere gått for?

Anonymkode: 32e02...651

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

,

AnonymBruker
Skrevet

Fyrstikker? 

Anonymkode: 138c8...793

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså han avviser deg om du spør rett ut?

Anonymkode: affb1...888

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Altså jeg er nede og jobber med noe greier på jobb. Han sitter i tredje etasje på hjemmekotoret å forbereder noe møte greier. Går jeg opp til han vil han bare «feie meg av» med en gang. Men jeg tenkte å prøve å tenne han via sms/snapchat eller noe. Men hva er det som tenner en mann mest? Er det meldiner om at jeg kan suge han litt, eller er det bilder av kropp? Eller er det hinting? Hva ville dere gått for?

Ingen som vet det bedre enn din mann.

Spør han for guds skyld. Han er den eneste som kan gi deg svaret på hva som vil tenne han.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han jobber, er det kanskje ikke beste tidspunktet. Han er i feil modus.

Anonymkode: 00fae...783

AnonymBruker
Skrevet

Du tar initiativ helt bestemt. Smell hans laptopen sammen, kast mobilen ut i gangen og ta grep - bokstavelig talt. De fleste menn ønsker mer kvinnelig initiativ.

Anonymkode: 1e29c...0d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Altså han avviser deg om du spør rett ut?

Anonymkode: affb1...888

Jaaa. Eller han vil, men det passer ikke. Men vi har ett hektisk småbarnsliv, så passer aldri. Så når en av oss ønsker så blir det til st vi må jobbe litt ekstra for å få det til. Jobbmøte må forberedes, men går fint med en havtimes pause, derfor tenkte jeg å prøve å få han i riktig humør før jeg går opp og «bjudar på»

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er jo ikke alltid det passer på jobb, jeg hadde blitt irritert om han hadde smelt sammen laptopen min for og pule når jeg var midt i noe viktig. Bare sånn at du ikke tar DET forslaget.

Nå er mannen min veldig lett antennelig, så alle forslagene dine hadde funket der. Han er med om jeg spør, om jeg sender bilder, hinter, bare ser på han på en måte, sier jeg er kåt, begynner å kline eller ta på han, kommer inn i rommet i undertøy, kommer inn i rommet naken, kommer inn i rommet i akkurat det plagget jeg vet han synes jeg ser mest sexy ut i, eller bare kommer inn i rommet egentlig. Alt fungerer.

Jeg aner imidlertid ikke hva din mann tenner på, det er det jo ingen av oss som vet! Dette kan jo være en av årsakene til labert sexliv, at du ikke vet hva din ektemann tenner på vitner jo om at dere snakker veldig lite om sex, eller at dere ikke er helt "påkoblet" hverandre på det punktet. 

Jeg tror ikke dette kan løses med å kjøpe noen pels-håndjern akkurat, dere må prate sammen. Vurder og gå til en sexolog dersom ingen av dere vet hvordan dere gjør det. Det kan være en investering i et langt og godt sexliv.

For å gi deg en "quick fix" så synes jeg det er fint å bygge det opp litt, en melding her, et blikk der, et klyp i rumpa her. Et langt forspill, lage litt kåt stemning. Vi har en form for forspill og erotikk 24/7, sex er ikke bare en kort akt her og der, det er en del av oss hele tiden. 

Eventuelt kan du ta klassikeren med å spørre om han vil ha en massasje, helst etter jobb da, eller i en lunsjpause. Så er det jo bare å bevege seg fra nakkemassasje til noe mer erotisk.. bør jo fungere på alle.

Anonymkode: 88969...27f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal gå for sug. Det rykket litt når du skrev det.. Spør; er du klar for et sug? Hvem aviser det?

Anonymkode: 7f154...f18

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ikke jag menn som viser null interesse!

Anonymkode: a9e33...ecd

Det er jo snakk om MANNEN hennes her da, er det ikke? Skal sexlivet bare visne hen?

Anonymkode: 0d569...eb5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og kan kun svare for min del.

Jeg tenner mest på at dama gir uttrykk for at hun er kåt og at hun vil ha meg for sin egen tifredstillelse og ikke gjør det for min del.

Denne funker på meg 😉

Send en melding, "nå er jeg så våt i fitta at om du ikke puler meg straks, så må jeg gå på badet og ordne saken selv. 

Anonymkode: 9d8a9...2ad

Skrevet

Vil de ha fit`e

Denne på sms har jeg hørt skal fungere.

Så var det meg og apostrof da, men det skal være litt liksom fransk.

Skrevet

Lite kommunikasjon blant par ute i landet vårt....

Her er det bare å ta en sjanse men finn ut av det til neste gang! Snakk med han og få svaret som betyr noe!

Men et tips er å si at du er kåt og trenger hjelp til hva du skal gjøre med det for du tenner så masse på å gjøre det han ønsker og foreslår. Sammen med meld så sender du et bilde av den våte musa du som glinser og venter på beskjed fra hennes master om hvordan hun skal få kjørt seg😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er ikke lett å svare på da jeg ikke kjenner han. Men de fleste liker å bli sugd og ronket. Og viktig å si at du er kåt på han og vil kjenne han trenger inn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kjole/skjørt og strømper/strømpebukse......så viser du bare litt,ikkeno er mer pirrende.Gjør oss menn nysgjerrige,ikke noe er mer tennende.

Anonymkode: 61a37...be9

AnonymBruker
Skrevet

Send bilde og si du skal suge han tom 

Anonymkode: 06eee...21d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvis han jobber, er det kanskje ikke beste tidspunktet. Han er i feil modus.

Anonymkode: 00fae...783

? Dette problemet ser ikke jeg. Et nærbilde av musa setter han straks i riktig modus. Ord er overflødige, bare å gjøre seg klar, han slipper det han holder på med, og møter opp. Nå vet ikke jeg hvordan din mann ville reagert, men slik tenker jeg.

Anonymkode: ea5e9...1bc

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du setter deg på kne under bordet og knepper opp buksene og tar for deg. Hvem sier nei til det?

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (På 16.5.2022 den 22.17):

Du setter deg på kne under bordet og knepper opp buksene og tar for deg. Hvem sier nei til det?

hvis en mann hadde forsøkt noe sånn mot en kvinne, så ville mannen mest sannsynlig blitt anklaget for "voldtekt" med en gang.             

Anonymkode: aae0e...4ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...