Gå til innhold

Hva er det de selger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får små unger på døra daglig nå i det siste som vil selge meg noe fra en bøtte. Det flyter i vann og er som små grønne spiraler. 
Har prøvd å spørre hva det er, men blir ikke klokere av hva de skravler om da ingen av dem klarer å snakke så man forstår

Anonymkode: efe30...9f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Løvetann stilker som er delt i to?

Anonymkode: 7092b...dcf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Løvetann stilker som er delt i to?

Anonymkode: 7092b...dcf

Seriøst? Er det en greie barn selger? 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Seriøst? Er det en greie barn selger? 😂

Vi pleide å selge blomster vi plukket fra vedkommendes blomsterbed da vi var små. De selger for pengenes skyld, ikke fordi de har så stor tro på produktet.

Anonymkode: 4702a...553

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok gitt dem noen kroner hadde de plukka en blomsterbukett, uansett om det kom fra min hage 😅 de kunne jeg iallfall satt i en vase, men stilker fra løvetann skjønner jeg ikke poenget med 🙈

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde nok gitt dem noen kroner hadde de plukka en blomsterbukett, uansett om det kom fra min hage 😅 de kunne jeg iallfall satt i en vase, men stilker fra løvetann skjønner jeg ikke poenget med 🙈

Hvorfor det? Hvis de plukker fra bed i nabolaget ev.? Ikke greit. De fleste lærer vel folkeskikk etter å ha prøvd seg én gang. Betale for slikt og promotere for ungene at det er ok praksis...Hva som selges i bøttene ts lurer på, er jeg nysgjerrig på å få vite.

Anonymkode: 38b36...75a

AnonymBruker
Skrevet

I alle dager. Sikkert splittede løvetannstilker. Prøver de virkelig å selge slik? 😂 

Anonymkode: 15b17...03c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...