AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 Det her har irritert meg lenge, nå har jeg fått nok av respektløse mennesker. For eksempel har jeg en venninne som konstant spør om vi skal finne på noe, men når vi skal faktisk møttes så finner hun på unnskyldninger. Det har skjedd flere ganger. En annen dropper planene vi har hvis hun plutselig får andre planer med venner etc. Jeg skjønner at mange folk sier «vi må møttes engang» for å være høflige, folk som insisterer på å møttes men trekker seg fordi de har takket ja til noe annet mangler sosiale antenner. Jeg har observert ved flere anledninger at folk ofte sier ting de ikke mener. De snakker for å snakke. Føler meg som en idiot for å være ærlig. I mitt hode så gjør jeg det jeg sier, med mindre det har skjedd noe akutt eller viktig, da er forståelig selvfølgelig. Det var kveldens utblåsning. Anonymkode: d5c1c...d81 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2 Skrevet 15. mai 2022 Så enig! Upålitelige folk is the worst! Anonymkode: 5aad2...40c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 Dritt lei jeg også. Synes det er så tomt og kjedelig med folk som skal snakke bare for å snakke. Og som kommer med alskens høffelighetsfraser. Orker ikke lenger og har jeg ikke noe å si så har jeg ikke noe å si. Synes man skal få være stille og ikke måtte smile hele tiden uten å bli sett på som sur. Jeg er ikke sur bare fordi jeg ikke går og gliser hele tiden. Det er heller de andre som blir sure for at jeg ikke smiler, men legger skylden på den som ikke smiler. Anonymkode: f995b...60e 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Så enig! Upålitelige folk is the worst! Anonymkode: 5aad2...40c 4 minutter siden, AnonymBruker said: Dritt lei jeg også. Synes det er så tomt og kjedelig med folk som skal snakke bare for å snakke. Og som kommer med alskens høffelighetsfraser. Orker ikke lenger og har jeg ikke noe å si så har jeg ikke noe å si. Synes man skal få være stille og ikke måtte smile hele tiden uten å bli sett på som sur. Jeg er ikke sur bare fordi jeg ikke går og gliser hele tiden. Det er heller de andre som blir sure for at jeg ikke smiler, men legger skylden på den som ikke smiler. Anonymkode: f995b...60e Noen ganger føler jeg at folk leser dirkete fra et manus! Alle skal reagerer som forventet og si de riktige tingene. Merker at jo eldre jeg blir jo mindre toleranse har jeg for disse typene. Blir i det minste ikke skuffet når jeg er alene. Anonymkode: d5c1c...d81 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå